Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Komunikaty związane z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Komunikaty związane z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

Komunikat Termin ważności

KSr-V.6220.1.87.2024

PODANIE INFORMACJI DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami podziemnymi i towarzyszącą infrastrukturą techniczną o trzy budynki mieszkalne wielorodzinne z garażami podziemnymi, murami oporowymi, wewnętrznym układem komunikacyjnym i towarzyszącą infrastrukturą techniczną, przy ul. T. Mateckiego w Poznaniu, planowane do realizacji na działkach o nr ewidencyjnych 2/6, 2/7, 2/9, 2/10, 2/14, 2/15, 2/16, 3/2, 3/3, 3/5, 3/6, 3/7, 3/8, 3/9, 3/10 ark. 23, obręb Piątkowo, wnioskodawcą jest podmiot: BPS Rynku Nieruchomości Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Aktywów Niepublicznych, ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, reprezentowany przez Pawła Witkiewicza [1],

informuje:

  1. o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;
  2. o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a, w godzinach: 7.30 - 15.30 (pn - pt) - po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, celem sprawnej obsługi;
  3. o możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie:
  • pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub przez Biuro Podawcze Urzędu Miasta Poznania Sala Obsługi Klienta, ul. Gronowa 20, wejście B, piętro I, pkt. G w godzinach urzędowania (pn.: 7:30-17:00, wt.-pt.: 7:30-15:30),

lub

  • elektronicznej: ksr@um.poznan.pl, adres E-doręczeń: AE:PL-46081-20925-AEABE-27, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /UMPoznan/SkrytkaESP

w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 2.06.2025 r. do 1.07.2025 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 49 39) lub Pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61 878 40 53, w godzinach urzędowania), celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

[1] Na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r.,  poz. 1112 ze zm.).

KSr-V.6220.1.87.2024

od 2025-05-30 do 2026-06-01

KSr-V.6220.1.207.2023

PODANIE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

INFORMACJI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

W ramach prowadzonego postępowania w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na pn.: Rozbudowa zakładu produkcji gumy do żucia (lokalizacja inwestycji: ul. Obodrzycka 69, 61-249 Poznań, dz. ewid. nr 11/1, ark. 16, dz. ewid. nr 1/5, 1/7, 1/9, 1/10, 1/11, 3/3, 3/6, 5/1, 5/2, 5/3, 7/3, 14/1, 15/4, 15/5, 15/2, 15/3, ark. 17, dz. ewid. nr 8/1, 9/2, 15/4, ark. 19, obręb Żegrze, informujemy [1]:

  • o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;
  • o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, który wraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy znajduje się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 20;

Zapoznawać się ze sprawą można od pon do pt w godzinach: 7.30 - 15.30. W celu usprawnienia udostępnienia dokumentacji spawy zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego.

  • o możliwości składania uwag i wniosków w formie: 

-       pisemnej w biurze podawczym Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania (ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań - Sala Obsługi Klienta, Wejście B, I piętro, pkt G, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30)

lub

-       elektronicznej: adres e-mail: ksr@um.poznan.pl, adres E-doręczeń: AE:PL-46081-20925-AEABE-27, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /UMPoznan/SkrytkaESP

Uwagi i wnioski można składać w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 29.05.2025 r. do 27.06.2025 r.

Zgłoszone w ww. terminie uwagi i wnioski, rozpatrzymy w toku postępowania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskażemy w uzasadnieniu decyzji. Zwracamy uwagę, że  uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście lub osobiście złożyć uwag lub wniosków, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. (061) 878 40 83, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: kamila_bogucka@um.poznan.pl, w celu ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Jednocześnie przypominamy, że uwagi i wnioski mogą Państwo składać za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą elektroniczną.

[1] Na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.).

KSr-V.6220.1.207.2023

od 2025-05-28 do 2026-05-28

KSr-V.6220.1.90.2024

PODANIE INFORMACJI DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego uruchomieniu punktu odzysku odpadów na dz. nr 5/49 obręb Główna, przy ul. Energetycznej 4, 61-016 Poznań, którego wnioskodawcą jest podmiot: Zakład Robót Drogowych, ul. Energetyczna 4, 61-016 Poznań, reprezentowany przez Roberta Siudaka [1]

informuje:

  1. o możliwości zapoznania się z treścią uzupełnionego raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w tym z treścią: postanowienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, znak: WOO-I.4221.355.2024.RJ.3 z dnia 11.02.2025 r., postanowienia Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu, znak: P.RZŚ.4900.166.2024.HG.1 z dnia 16.12.2024 r. (organów właściwych w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia) oraz z treścią opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu z dnia 17.04.2025 r., znak: NS.9022.1652.2024.
  2. w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania w Poznaniu przy ul. Gronowa 22a, w godzinach 7.30 - 15.30 (pn-pt) - po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty celem usprawnienia obsługi administracyjnej,
  3. o ponownej możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie:
  • pisemnej  za pośrednictwem operatora pocztowego lub przez Biuro Podawcze Urzędu Miasta Poznania Sala Obsługi Klienta, ul. Gronowa 20, wejście B, piętro I, pkt. G w godzinach urzędowania (pn.: 7:30-17:00, wt.-pt.: 7:30-15:30),

lub

  • elektronicznej: ksr@um.poznan.pl, adres E-doręczeń: AE:PL-46081-20925-AEABE-27, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /UMPoznan/SkrytkaESP

w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 21.05.2025 r. do 20.06.2025 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 49 39) celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

[1] Na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r.,  poz. 1112 ze zm.).

KSr-V.6220.1.90.2024

od 2025-05-19 do 2026-05-19

KSr-V.6220.1.11.2025

PODANIE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

INFORMACJI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

W ramach prowadzonego postępowania w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego przedsięwzięcia polegającego na przebudowie, rozbudowie, odbudowie, remoncie, zmianie sposobu użytkowania i częściowej rozbiórce obiektów zabytkowych w zespole Rzeźni Miejskiej oraz budowie nowych obiektów o funkcji mieszkalnej, biurowej i usługowej, garaży podziemnych i wbudowanych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działkach o numerach ewidencyjnych: 2/1, 3/5, 4/2, arkusz 04 oraz 42/1 arkusz 07, obręb 51 Poznań, przy ul. Garbary 101/111 (Wnioskodawcą jest Vastint Poland Sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 18A 02-092 Warszawa) informujemy [1] o:

  1. przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;
  2. możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, który wraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy znajduje się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a; Zapoznawać się ze sprawą można od pon. do pt. w godzinach: 7.30 - 15.30. W celu usprawnienia udostępnienia dokumentacji spawy zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego.
  3. możliwości składania uwag i wniosków w formie: 
  • pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego przez Biuro Podawcze Urzędu Miasta Poznania: Sala Obsługi Klienta, ul. Gronowa 20, wejście B, piętro I, punkt G w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30)

 lub

  • elektronicznej: adres: ksr@um.poznan.pl, adres E-doręczeń: AE:PL-46081-20925-AEABE-27, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /UMPoznan/SkrytkaESP.

Uwagi i wnioski można składać w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 07.05.2025 r. do 05.06.2025 r.

Zgłoszone w ww. terminie uwagi i wnioski, rozpatrzymy w toku postępowania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskażemy w uzasadnieniu decyzji. Zwracamy uwagę, że  uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście lub osobiście złożyć uwag lub wniosków, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61-878-4073, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Jednocześnie przypominamy, że uwagi i wnioski mogą Państwo składać za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą elektroniczną.

[1] Na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.).

KSr-V.6220.1.11.2025

od 2025-05-06 do 2026-05-06

KSr-V.6220.1.10.2024

INFORMACJA DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

W ramach prowadzonego postępowania w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na zwiększeniu ilości odpadów przewidzianych do zbierania i przetwarzania na terenie działek o nr ewid. 36/1 i 36/2 obręb Strzeszyn oraz na utworzeniu na terenie działki o nr ewid. 72/1 oraz części działki o nr ewid. 72/2 obręb Strzeszyn magazynu gotowego produktu, tj. przy ulicy Szarych Szeregów w Poznaniu, reprezentowanego przez Pełnomocnika Pana Adama Brzezińskiego informujemy [1]:

  • o możliwości zapoznania się z treścią uzupełnionego raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy [2], w tym z treścią postanowienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska (organu właściwego w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia) znak: WOO-I.4221.98.2024.NB.7 z dnia 18.04.2025 r. w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania w Poznaniu, ul. Gronowa 22a, w godzinach 7.30 - 15.30 (pn-pt) - po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty celem usprawnienia obsługi administracyjnej;
  • o ponownej możliwości składania uwag i wniosków w sprawie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub przez Biuro Podawcze Urzędu Miasta Poznania Sala Obsługi Klienta, ul. Gronowa 20, wejście B, piętro I, pkt. G w godzinach urzędowania (pn.: 7:30-17:00, wt.-pt.: 7:30-15:30), a także w formie elektronicznej na adres skrzynki pocztowej ksr@um.poznan.pl, adres E-doręczeń: AE:PL-46081-20925-AEABE-27, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /UMPoznan/SkrytkaESP
  • Uwagi i wnioski można składać w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od 28.04.2025 r. do 27.05.2025 r.

Zgłoszone w ww. terminie uwagi i wnioski, rozpatrzymy w toku postępowania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskażemy w uzasadnieniu decyzji. Zwracamy uwagę, że  uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście lub osobiście złożyć uwag lub wniosków, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. +48618784053), w godzinach 8:30 - 10:30, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl, w celu ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Jednocześnie przypominamy, że uwagi i wnioski mogą Państwo składać za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą elektroniczną.

[1] Na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm).

[2] Na podstawie art. 33 ust 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

KSr-V.6220.1.10.2024

od 2025-04-25 do 2026-04-27

KSr-V.6220.1.24.2025

INFORMACJA DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

W ramach prowadzonego postępowania w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie i rozbudowie pieców szybowych w hali nr 1 Odlewni, mających na celu podniesienie efektywności energetycznej procesu topienia w nich stopów aluminium, na działce nr 20/4 w Poznaniu, zlokalizowanego w zakładzie Odlewnia Aluminium VW Poznań, ul. 28 czerwca 1956 nr 240, 61-485 Poznań, reprezentowanego przez Pełnomocnika Panią Danutę Dutkiewicz informujemy [1]:

  • o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko;
  • o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko złożonego przez pełnomocnika Inwestora oraz z pozostałą dokumentacją sprawy w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania w Poznaniu, ul. Gronowa 22a, w godzinach 7.30 - 15.30 (pn-pt) - po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty celem usprawnienia obsługi administracyjnej;
  • o możliwości składania uwag i wniosków w sprawie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub przez Biuro Podawcze Urzędu Miasta Poznania Sala Obsługi Klienta, ul. Gronowa 20, wejście B, piętro I, pkt. G w godzinach urzędowania (pn.: 7:30-17:00, wt.-pt.: 7:30-15:30), a także w formie elektronicznej na adres skrzynki pocztowej ksr@um.poznan.pl, adres E-doręczeń: AE:PL-46081-20925-AEABE-27, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /UMPoznan/SkrytkaESP
  • Uwagi i wnioski można składać w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od 17.04.2025 r. do 16.05.2025 r.

Zgłoszone w ww. terminie uwagi i wnioski, rozpatrzymy w toku postępowania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskażemy w uzasadnieniu decyzji. Zwracamy uwagę, że uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście lub osobiście złożyć uwag lub wniosków, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. +48618784053), w godzinach 8:30 - 10:30, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl, w celu ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Jednocześnie przypominamy, że uwagi i wnioski mogą Państwo składać za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą elektroniczną.

[1] Na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm).

KSr-V.6220.1.24.2025

od 2025-04-16 do 2026-04-16

KSr-V.6223.1.2.2025

INFORMACJA DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

W ramach prowadzonego postępowania w sprawie wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do wytwarzania energii i paliw: do spalania paliw o nominalnej mocy cieplnej nie mniejszej niż 50 MW, zlokalizowanej w zakładzie Veolia Energia Poznań S.A. Ciepłownia Poznań, ul. Kopanina 26A, 60-105 Poznań, reprezentowanego przez Pełnomocnika Pana Marcina Magiełdę informujemy [1],

  • o możliwości zapoznania się z treścią wniosku oraz dokumentacji przedłożonej w niniejszym postępowaniu w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania w Poznaniu, ul. Gronowa 22a, w godzinach 7.30 - 15.30 (pn-pt) - po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty celem usprawnienia obsługi administracyjnej;
  • o możliwości składania uwag i wniosków w sprawie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub przez Biuro Podawcze Urzędu Miasta Poznania Sala Obsługi Klienta, ul. Gronowa 20, wejście B, piętro I, pkt. G w godzinach urzędowania (pn.: 7:30-17:00, wt.-pt.: 7:30-15:30), a także w formie elektronicznej na adres skrzynki pocztowej ksr@um.poznan.pl, adres E-doręczeń: AE:PL-46081-20925-AEABE-27, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /UMPoznan/SkrytkaESP
  • Uwagi i wnioski można składać w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od 28.03.2025 r. do 28.04.2025 r.

Zgłoszone w ww. terminie uwagi i wnioski, rozpatrzymy w toku postępowania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskażemy w uzasadnieniu decyzji. Zwracamy uwagę, że uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście lub osobiście złożyć uwag lub wniosków, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. +48618784053), w godzinach 8:30 - 10:30, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl, w celu ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Jednocześnie przypominamy, że uwagi i wnioski mogą Państwo składać za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą elektroniczną.

[1] Na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm).

KSr-V.6223.1.2.2025

od 2025-03-27 do 2026-03-27

Raport o zapewnieniu dostępności - Szkoła Podstawowa nr 70 im. Mikołaja Kopernika

Raport o zapewnieniu dostępności - Szkoła Podstawowa nr 70 im. Mikołaja Kopernika

od 2025-03-26 do 2028-03-31

KSr-V.6220.1.145.2023

PODANIE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

INFORMACJI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

W ramach prowadzonego postępowania w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie i rozbudowie układu drogowego w ramach zadania pn. Budowa węzła przesiadkowego przy przystanku pasażerskim Poznań Suchy Las wraz z likwidacją kolizyjnego przejazdu drogowego przez linie kolejowe w ciągu ul. Sucholeskiej w ramach projektu pn.: Integracja węzłów na północnej obwodnicy towarowej m. Poznania z miejskim transportem zbiorowym - dokumentacja [1] o:

  • przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;
  • o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, który wraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy znajduje się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a;

Zapoznawać się ze sprawą można od pon. do pt. w godzinach: 7.30 - 15.30 po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 49 39) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61 878 40 53) w celu ustalenia dogodnego terminu wizyty

  • o możliwości składania uwag i wniosków w formie:

- pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego przez Biuro Podawcze Urzędu Miasta Poznania: Sala Obsługi Klienta, ul. Gronowa 20, wejście B, piętro I, punkt G w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30)

lub

- elektronicznej na adres: ksr@um.poznan.pl

Uwagi i wnioski można składać w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 28.02.2025 r. do 31.03.2025 r.  

Zgłoszone w ww. terminie uwagi i wnioski, rozpatrzymy w toku postępowania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskażemy w uzasadnieniu decyzji. Zwracamy uwagę, że uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście lub osobiście złożyć uwag lub wniosków, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 49 39, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: martyna_dudek@um.poznan.pl, w celu ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Jednocześnie przypominamy, że uwagi i wnioski mogą Państwo składać za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą elektroniczną.

[1] Na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.).

KSr-V.6220.1.145.2023

od 2025-02-27 do 2026-02-27

KSr-V.6220.1.17.2024

PODANIE INFORMACJI DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zakładu produkcji ram pomocniczych podwozi samochodów elektrycznych Tuopu POLAND Sp. z o.o., przy ul. B. Krzywoustego 74, poprzez montaż instalacji do powierzchniowej obróbki metali z wykorzystaniem procesów elektrolitycznych lub chemicznych, gdzie całkowita pojemność wanien procesowych przekracza 30 m3; montaż instalacji do podczyszczania ścieków przemysłowych oraz montaż zbiorników na argon i dwutlenek węgla, toczącego się na wniosek Inwestora: Tuopu POLAND Sp. z o.o., ul. B. Krzywoustego 74, 61-144 Poznań, reprezentowanego przez Pełnomocnika: Pana Macieja Bindera [1]

informuje:

  1. o możliwości zapoznania się z treścią uzupełnionego raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w tym z treścią: postanowienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, znak: WOO-I.4221.82.2024.BR.8 z dnia 13.12.2024 r., postanowienia Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu, znak: P.RZŚ.4900.31.2024.WP.2 z dnia 18.09.2024 r. (organów właściwych w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia) oraz z treścią: postanowienia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu z dnia 28.05.2024 r., znak: NS.9022.293.2024.TŻ, postanowienia Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 18.09.2024 r., znak: DSK-III.7030.1.16.2024
  2. w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania w Poznaniu przy ul. Gronowa 22a, w godzinach 7.30 - 15.30 (pn-pt) - po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty celem usprawnienia obsługi administracyjnej,
  3. o ponownej możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie:
  • pisemnej  za pośrednictwem operatora pocztowego lub przez Biuro Podawcze Urzędu Miasta Poznania Sala Obsługi Klienta, ul. Gronowa 20, wejście B, piętro I, pkt. G w godzinach urzędowania (pn.: 7:30-17:00, wt.-pt.: 7:30-15:30),

lub

  • elektronicznej: ksr@um.poznan.pl, adres E-doręczeń: AE:PL-46081-20925-AEABE-27, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /UMPoznan/SkrytkaESP

w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 20.01.2025 r. do 19.02.2025 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 49 39) celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

[1] Na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.).

od 2025-01-17 do 2026-01-19

KSr-V.6220.1.112.2024

PODANIE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

INFORMACJI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

W ramach prowadzonego postępowania w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na usytuowaniu węzła betoniarskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w którym będą przetwarzane odpady, w tym odpady niebezpieczne, zlokalizowanego przy ul. Energetycznej 7B w Poznaniu, na dz. o nr ewid. 5/59 oraz 5/31, ark, 01, obr. Główna (Wnioskodawcą jest Veolia EKOZEC Sp. z o.o., ul. Energetyczna 7a, 61-017 Poznań) informujemy [1] o:

  • przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;
  • możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, który wraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy znajduje się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a;

Zapoznawać się ze sprawą można od pon. do pt. w godzinach: 7.30 - 15.30. W celu usprawnienia udostępnienia dokumentacji spawy zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego.

  • możliwości składania uwag i wniosków w formie: 

-       pisemnej w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, 61-655 Poznań w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30)

lub

-       elektronicznej na adres: ksr@um.poznan.pl 

Uwagi i wnioski można składać w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 19.12.2024 r. do 17.01.2025 r.

Zgłoszone w ww. terminie uwagi i wnioski, rozpatrzymy w toku postępowania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskażemy w uzasadnieniu decyzji. Zwracamy uwagę, że  uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście lub osobiście złożyć uwag lub wniosków, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61-878-4073, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Jednocześnie przypominamy, że uwagi i wnioski mogą Państwo składać za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą elektroniczną.

[1] Na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112).

KSr-V.6220.1.112.2024

od 2024-12-18 do 2025-12-18

KSr-V.6220.1.47.2024

INFORMACJA DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na  rozbudowie południowego źródła ciepła dla m. Poznania (nr ew. 10/4 i 11/2, arkusz 19, obręb 35 Górczyn), prowadzonego na wniosek podmiotu: Veolia Energia Poznań  S.A., ul. Energetyczna 3, 61-016 Poznań, reprezentowanego przez Pełnomocnika Pana Marcina Magiełdę, Termotech Sp. z o.o., ul. Zamkowa 6/6, 65-086 Zielona Góra [1], informuje:

  • o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania w Poznaniu, ul. Gronowa 22a, w godzinach 7.30 - 15.30 (pn-pt) - po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty celem usprawnienia obsługi administracyjnej;
  • o możliwości składania uwag i wniosków w sprawie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub w sekretariacie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania (pn.: 7:30-17:00, wt.-pt.: 7:30-15:30; II piętro, pok. 203), a także w formie elektronicznej na adres skrzynki pocztowej ksr@um.poznan.pl lub za pośrednictwem platformy e-Puap - w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od 09.12.2024 r. do 07.01.2025 r.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 49 39) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61 878 40 53), w godzinach urzędowania, celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości udostępnienia dokumentacji sprawy. Poza ww. okresem również zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego, co umożliwi ustalenie dogodnego terminu wizyty w urzędzie jak i usprawni udostępnienie Państwu niezbędnej informacji i dokumentów.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

[1] Na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r.,  poz. 1112).

[2] Na podstawie art. 33 ust 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r.,  poz. 1112)

KSr-V.6220.1.47.2024

od 2024-12-06 do 2026-01-07

KSr-V.6220.1.90.2024

PODANIE INFORMACJI DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego uruchomieniu punktu odzysku odpadów na dz. nr 5/49 obręb Główna, przy ul. Energetycznej 4, 61-016 Poznań (działka ewid. nr 5/49, ark. 01, obręb 01, wnioskodawcą jest podmiot: Zakład Robót Drogowych, ul. Energetyczna 4, 61-016 Poznań, reprezentowany przez Roberta Siudaka [1],

informuje:

  1. o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;
  2. o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a, w godzinach: 7.30 - 15.30 (pn - pt) - po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, celem sprawnej obsługi;
  3. o możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie:
  • pisemnej w sekretariacie Wydziału Klimatu i Środowisko Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a
  • elektronicznej: ksr@um.poznan.pl

w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 18.11.2024 r. do 17.12.2024 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 49 39) lub Pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61 878 40 53, w godzinach urzędowania), celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.90.2024

od 2024-11-15 do 2025-12-15

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 23.01.2024 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/3/2024

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

.

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Napisanie scenariusza zajęć edukacyjnych z zakresu edukacji kulturalnej na ferie zimowe, adresowanych do grup zorganizowanych z dziećmi w klas 4-6 szkoły podstawowej.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

Dominika Marciniak

              

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2024-01-23 do 2034-01-23

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP:

4.12.2023 r.

Oznaczenie sprawyPCD.1152/78/2023

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

.

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

Instytucja kultury Miasta Poznania zarządzająca Bramą Poznania i Traktem Królewsko-Cesarskim

ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.        

Opis przedmiotu zamówienia: Autorskie przeprowadzenie 1 warsztatu edukacyjnego z zakresu edukacji kulturowej pt. "Kuchnia Słowian dawniej i dziś - warsztaty edukacyjne dla Seniorów w ramach Klubu Seniora i Seniorki Bramy Poznania" w dniu 12.12.2023 r.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

Paulina Konkiewicz

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2023-12-04 do 2033-12-04

Ogłoszenie zatwierdzonej taryfy Aqualink Sp. z o.o.

Działając w trybie art. 24e ust. 2 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz.U. z Dz.U. z 2023 r. poz. 537 ze zm.), informujemy o zatwierdzeniu przez Prezesa Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu nowej taryfy dla usług zbiorowego zaopatrzenia w wodę, realizowanych przez Aqualink Sp. z o.o. na terenie miasta Poznania. Taryfa weszła w życie w dniu 27 maja 2023 r. i obowiązywać będzie przez okres trzech lat.

Taryfa cen Aqualink Sp. z o.o. na terenie miasta Poznania:

TARYFOWA GRUPA ODBIORCÓW

Gospodarstwa domowe i pozostali

w okresie od 1 do 12 miesiąca obowiązywania nowej taryfy

  • zł netto/m3 4,77
  • zł brutto/m3 5,15

w okresie od 13 do 24 miesiąca obowiązywania nowej taryfy

  • zł netto/m3 5,09
  • zł brutto/m3 5,50

w okresie od 25 do 36 miesiąca obowiązywania nowej taryfy

  • zł netto/m3 5,39
  • zł brutto/m3 5,82

Wysokości cen brutto wyliczono wg 8% stawki podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi.

od 2023-05-27 do 2026-05-26

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielanym zamówieniu na swojej stronie BIP:

03.10.2022 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/76/2022

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia:

GO4Robot sp. z o.o.

ul. Winogrady 89

61-659 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Realizacja przedsięwzięcia z zakresu edukacji kulturalnej w postaci kompleksowej organizacji warsztatów legorobotyki dla dzieci w wieku 8-12 lat w Centrum Szyfrów Enigma.   

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37a ustawy z dnia 25 października 1991 r.

o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku     poz. 1983).

od 2022-10-03 do 2032-10-03

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielanym zamówieniu na swojej stronie BIP:

13.05.2022 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/32/2022

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia:

HERMANN HISTORICA

Bretonischer Ring 3

85630 Grasbrunn / München

DEUTSCHLAND

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakup eksponatu wystawowego na użytek ekspozycji Centrum Szyfrów Enigma -  Maszyny Szyfrującej Enigmy (Chiffriermaschine "Enigma I" mit drei Walzen, Nummer "A 14066", komplett mit Holzkasten) wraz z pozostałymi kosztami sprowadzenia jej Centrum Szyfrów Enigma. 

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37a ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2022-05-13 do 2032-05-13

Raport o stanie dostępności podmiotów publicznych - SMMP

Straż Miejska Miasta Poznania

od 2021-09-13 do 2029-09-13

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielanym zamówieniu na swojej stronie BIP:

10-09-2020

Oznaczenie sprawy CTK.4d/34/2020

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. 1.      Nazwa i adres Zamawiającego:

Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT, ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

  1. 2.      Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia:

Jacek Biesiadka

  1. 3.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

zadanie z zakresu edukacji kulturowej polegające na przeprowadzeniu prelekcji będącej częścią imprezy pt. "XV Weekend z Historią na Trakcie Królewsko-Cesarskim",

Podstawa prawna zamieszczenia ogłoszenia: art. 37a ustawy z dnia 25 października 1991
o organizacji i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U.2018.1983 t.j. z późn. zm.)

Podstawa prawna realizacji zamówienia: art. 4d. ust 1.pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2019 poz.1843)

od 2020-09-10 do 2025-09-10