Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko

Komunikat Termin ważności

KSr-V.6220.1.185.2023

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Na podstawie art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania

informuje:

  • o wydanej w dniu 4 czerwca 2024 r. na wniosek Inwestora: Galeria Nova - ARCHICOM PROJEKT - 127 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna, ul. Powstańców Śląskich 9, 53-332 Wrocław (dawniej: Galeria Nova - Projekt Echo - 127 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna, al. Solidarności 36, 25-323 Kielce), reprezentowanego przez Pełnomocnika: Pana Piotra Mazurkiewicza, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: KSr-V.6220.1.185.2023 stwierdzającej brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn. "Przebudowa istniejącej sieci cieplnej napowietrznej 2xDN500 na sieć podziemną preizolowaną w obrębie ul. Szczepanowskiego w Poznaniu".
  • o terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.poznan.pl, dział: Ogłoszenia, decyzje, rejestry; kategoria: Komunikaty Urzędu Miasta Poznania), tj. od 06.06.2024 r. do 20.06.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę +48 61 878 40 81 (od pon. do pt. w godz. 8:00 - 10:00 i 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl.

Treść decyzji do wglądu w załączniku!!

od 2024-06-06 do 2024-06-20

KSr-V.6220.1.185.2023

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Na podstawie art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania

informuje:

  • o wydanej w dniu 4 czerwca 2024 r. na wniosek Inwestora: Galeria Nova - ARCHICOM PROJEKT - 127 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna, ul. Powstańców Śląskich 9, 53-332 Wrocław (dawniej: Galeria Nova - Projekt Echo - 127 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna, al. Solidarności 36, 25-323 Kielce), reprezentowanego przez Pełnomocnika: Pana Piotra Mazurkiewicza, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: KSr-V.6220.1.185.2023 stwierdzającej brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn. "Przebudowa istniejącej sieci cieplnej napowietrznej 2xDN500 na sieć podziemną preizolowaną w obrębie ul. Szczepanowskiego w Poznaniu".
  • o terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.poznan.pl, dział: Ogłoszenia, decyzje, rejestry; kategoria: Komunikaty Urzędu Miasta Poznania), tj. od 06.06.2024 r. do 20.06.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę +48 61 878 40 81 (od pon. do pt. w godz. 8:00 - 10:00 i 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl.

Treść decyzji do wglądu w kolejnym komunikacie (wywieszona w terminie 06.06.2024 - 20.06.2024)

od 2024-06-06 do 2024-07-08

KSr-V.6220.1.185.2023

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 104 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 71 ust. 2 i art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania

zawiadamia Strony

  • o wydanej w dniu 4 czerwca 2024 r. na wniosek Inwestora: Galeria Nova - ARCHICOM PROJEKT - 127 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna, ul. Powstańców Śląskich 9, 53-332 Wrocław (dawniej: Galeria Nova - Projekt Echo - 127 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna, al. Solidarności 36, 25-323 Kielce), reprezentowanego przez Pełnomocnika: Pana Piotra Mazurkiewicza, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: KSr-V.6220.1.185.2023 stwierdzającej brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn. "Przebudowa istniejącej sieci cieplnej napowietrznej 2xDN500 na sieć podziemną preizolowaną w obrębie ul. Szczepanowskiego w Poznaniu".

Od wydanej decyzji służy Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym informuje się Strony postępowania o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami sprawy dla ww. inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę +48 618784081 (od pon. do pt. w godz. 8:00 - 10:00 i 13:30 - 15:30)  lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl. Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e-PUAP.

KSr-V.6220.1.185.2023

od 2024-06-06 do 2024-06-20

KSr-V.6220.1.17.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) Prezydent Miasta Poznania

zawiadamia Strony

  • o przekazaniu pismem z dnia 4.06.2024 r. uzupełnienia z dnia 29.05.2024 r. raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko otrzymanego dnia 31.05.2024 r. dot. inwestycji polegającej na rozbudowie zakładu produkcji ram pomocniczych podwozi samochodów elektrycznych Tuopu POLAND Sp. z o.o., przy ul. B. Krzywoustego 74, poprzez montaż instalacji do powierzchniowej obróbki metali z wykorzystaniem procesów elektrolitycznych lub chemicznych, gdzie całkowita pojemność wanien procesowych przekracza 30 m3; montaż instalacji do podczyszczania ścieków przemysłowych oraz montaż zbiorników na argon i dwutlenek węgla, na działkach ewidencyjnych o nr 16/4 ark. 25 i nr 38/5 ark. 26, obręb Żegrze w Poznaniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Marszałka Województwa Wielkopolskiego oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu, będące odpowiedzią na wezwanie z dnia 22.03.2024 r.

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e - PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 61 878 49 39).

Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.1.17.2024

od 2024-06-05 do 2024-06-19

KSr-V.6220.1.45.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.49.2022)

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

informuję o:

  • wydanej w dniu 3.06.2024 r. na wniosek Inwestora: Veolia EKOZEC Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul. Energetyczna 7A, 61-017 Poznań reprezentowana przez Pana Sebastiana Wójcika, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, znak: KSr-V.6220.1.45.2023, dla przedsięwzięcia polegającego na przetwarzaniu odpadów budowlanych wraz ze zwiększeniem mocy przerobowych Zakładu, zlokalizowanego na działkach ewidencyjnych nr 5/31, 5/59 ark. 01 obręb Główna oraz 2/34 ark 06 obręb Karolin, przy ul. Energetycznej w Poznaniu;
  • terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej na okres 14 dni, tj. od 5.06.2024 r. do 19.06.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22a w Poznaniu.

W związku z powyższym informuje się strony postępowania o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z ww. decyzją oraz aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (+48 61-878-40-83).

Treść decyzji do wglądu w załączniku!!

od 2024-06-05 do 2024-06-19

KSr-V.6220.1.45.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.49.2022)

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

informuję o:

  • wydanej w dniu 3.06.2024 r. na wniosek Inwestora: Veolia EKOZEC Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul. Energetyczna 7A, 61-017 Poznań reprezentowana przez Pana Sebastiana Wójcika, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, znak: KSr-V.6220.1.45.2023, dla przedsięwzięcia polegającego na przetwarzaniu odpadów budowlanych wraz ze zwiększeniem mocy przerobowych Zakładu, zlokalizowanego na działkach ewidencyjnych nr 5/31, 5/59 ark. 01 obręb Główna oraz 2/34 ark 06 obręb Karolin, przy ul. Energetycznej w Poznaniu;
  • terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej na okres 14 dni, tj. od 5.06.2024 r. do 19.06.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22a w Poznaniu.

W związku z powyższym informuje się strony postępowania o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z ww. decyzją oraz aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (+48 61-878-40-83).

Treść decyzji do wglądu w kolejnym komunikacie (wywieszona w terminie 05.06.2024 - 19.06.2024)

od 2024-06-05 do 2024-07-05

KSr-V.6220.1.2.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia Budowa kompleksu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej w Poznaniu na działce nr 5/5, ul. Wagrowska (lokalizacja przedsięwzięcia: działka nr ewid.: 5/5, ark. 12, obręb Żegrze).

Wnioskodawca: Budnex Deweloper Sp. z o.o., ul. Husarska 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, reprezentowany przez pełnomocnika: Pana Mariusza Wrzeszcza

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o wystąpieniu pismem z dnia 3.06.2024 r. do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z prośbą o ponowną opinię co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby, co do zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia, na podstawie dotychczas przekazanych materiałów dowodowych.

Doręczenie powyższego zawiadomienia (obwieszczenia) zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 w godzinach: 8:00-10:00 lub 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.2.2024

od 2024-06-04 do 2024-06-18

KSr-V.6220.1.188.2023

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Na podstawie art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania

informuje:

  • o wydanej w dniu 29 maja 2024 r., na wniosek Inwestora: Holcim Kruszywa Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa, reprezentowanego przez Pełnomocnika: Pana Szymona Dolatę, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: KSr-V.6220.1.188.2023, dla przedsięwzięcia pn. "Uruchomienie zakładu przetwarzania odpadów innych niż niebezpieczne prowadzonego przy ul. Gołężyckiej 95, na działkach o nr ewid. 1/17, 1/21, 1/40 obr. 11 Starołęka arkusz 09 w Poznaniu";
  • o terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.poznan.pl, dział: Ogłoszenia, decyzje, rejestry; kategoria: Komunikaty Urzędu Miasta Poznania), tj. od 03.06.2024 r. do 17.06.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę +48 61 878 40 81 (od pon. do pt. w godz. 8:00 - 10:00 i 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl.

Treść decyzji do wglądu w załączniku!!

od 2024-06-03 do 2024-06-17

KSr-V.6220.1.188.2023

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Na podstawie art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania

informuje:

  • o wydanej w dniu 29 maja 2024 r., na wniosek Inwestora: Holcim Kruszywa Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa, reprezentowanego przez Pełnomocnika: Pana Szymona Dolatę, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: KSr-V.6220.1.188.2023, dla przedsięwzięcia pn. "Uruchomienie zakładu przetwarzania odpadów innych niż niebezpieczne prowadzonego przy ul. Gołężyckiej 95, na działkach o nr ewid. 1/17, 1/21, 1/40 obr. 11 Starołęka arkusz 09 w Poznaniu";
  • o terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.poznan.pl, dział: Ogłoszenia, decyzje, rejestry; kategoria: Komunikaty Urzędu Miasta Poznania), tj. od 03.06.2024 r. do 17.06.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę +48 61 878 40 81 (od pon. do pt. w godz. 8:00 - 10:00 i 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl.

Treść decyzji do wglądu w kolejnym komunikacie (wywieszona w terminie 03.06.2024 - 17.06.2024)

od 2024-06-03 do 2024-07-03

KSr-V.6220.1.188.2023

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 104 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 71 ust. 2 i art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania

zawiadamia Strony

  • wydanej w dniu 29 maja 2024 r., na wniosek Inwestora: Holcim Kruszywa Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa, reprezentowanego przez Pełnomocnika: Pana Szymona Dolatę, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: KSr-V.6220.1.188.2023, dla przedsięwzięcia pn. "Uruchomienie zakładu przetwarzania odpadów innych niż niebezpieczne prowadzonego przy ul. Gołężyckiej 95, na działkach o nr ewid. 1/17, 1/21, 1/40 obr. 11 Starołęka arkusz 09 w Poznaniu".

Od wydanej decyzji służy Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

W związku z powyższym informuje się Strony postępowania o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami sprawy dla ww. inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę +48 618784081 (od pon. do pt. w godz. 8:00 - 10:00 i 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl. Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e-PUAP.

KSr-V.6220.1.188.2023

od 2024-06-03 do 2024-06-17

UA-VIII.6740.1077.2023

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA POZNANIA

O WYDANIU DECYZJI O POZWOLENIU NA BUDOWĘ

Zgodnie z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w zw. z art. 35 ust. 9 ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,

informuję

poprzez podanie obwieszczenia do publicznej wiadomości: 

-       w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania,

-       na elektronicznej tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. organu,

-       w miejscu planowanego przedsięwzięcia,

że w dniu 03.06.2024r. została wydana decyzja o pozwoleniu na budowę dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami w parterze i garażem podziemnym przy ul. Szyperskiej 12 w Poznaniu (część dz. nr 3/39, 3/21 ark. 05 obr. Poznań) która to decyzja dotyczy przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać
na środowisko.

            W związku z powyższym informuję, że:

- załącznikiem do obwieszczenia jest treść decyzji nr 387/2024 z dnia 03.06.2024r. udostępniona z dniem 04.06.2024r. na okres 14 dni,

- można złożyć wniosek o  udostępnienie dokumentacji sprawy - w trybie określonym w dziale II Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

od 2024-06-04 do 2024-06-18

KSr-V.6220.1.207.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa zakładu produkcji gumy do żucia (lokalizacja inwestycji: ul. Obodrzycka 69, 61-249 Poznań, dz. ewid. nr 11/1, ark. 16, dz. ewid. nr 1/5, 1/7, 1/9, 1/10, 1/11, 3/3, 3/6, 5/1, 5/2, 5/3, 7/3, 14/1, 15/1, 15/2, 15/3, ark. 17, dz. ewid. nr 8/1, 9/2, 15/4, ark. 19, obręb Żegrze)

Wnioskodawca: MARS POLSKA Sp. z o.o., Kożuszki - Parcel 42, 96-500 Sochaczew reprezentowana przez Pana Tomasza Kubickiego, EKO-PROJEKT Sp. z o.o. S.k., ul. Marcelińska 90 lok.6A (6 piętro), bud. PGK 1, 60-324 Poznań

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, spełniając wymóg art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

zawiadamia Strony:

  1. o wydaniu przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu postanowień (znak: WOO-IV.4220.289.2024.KL.2 z dnia 24.04.2024 r., w których to tamtejszy Organ wyraził opinię, że dla planowanego przedsięwzięcia istniej potrzeba przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i określił zakres raportu o oddziaływaniu na środowisko;
  2. o wydaniu przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu opinii sanitarnych (znak: NS.9022.192.2024.AC z dnia 20.05.2024 r., w których to tamtejszy Organ stwierdził brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania dla planowanego przedsięwzięcia i odstąpił od określenia zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko;
  3. o wydaniu przez Dyrektora Zarządu Zlewni w Poznaniu opinii (znak: PO.ZZŚ.4901.96.2024.MS.1 z dnia 11.03.2024 r.), w którym to tamtejszy Organ nie stwierdził potrzeby oceny oddziaływania na planowane przedsięwzięcie na środowisko i wskazał na konieczność określenia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wskazanych w opinii warunków i wymagań.

W związku z powyższym informuje się o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z treścią ww. opinii w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (+48 61-878-40-83).

W przypadku braku możliwości osobistego zapoznania się z treścią ww. opinii, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61-878-40-83, w godzinach urzędowania) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: kamila_bogucka@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca udostępnienia stronie dokumentów.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

KSr-V.6220.1.207.2023

od 2024-05-29 do 2024-06-12

KSr-V.6220.1.212.2023

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz spełniając wymóg art. 10 tejże ustawy, w toku postępowania toczącego się na wniosek Inwestora: Pana Leszka Badzińskiego reprezentowanego przez Panią Annę Smólską

zawiadamia Strony

o wydaniu w dniu 27.05.2024 r. postanowienia zawieszającego postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie 78 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej, wraz z niezbędną infrastrukturą oraz urządzeniami i instalacjami technicznymi w miejscowości Poznań, na działkach ewidencyjnych: 1/159, 1/160, części działki 1/177, ark. 28, obr. 22 Krzyżowniki, 4/12, 4/13, 1/5, 4/6, ark. 29, obr. 22 Krzyżowniki.

W związku z powyższym informuje się Strony o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami sprawy dla ww. inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (061)-878-40-83) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: kamila_bogucka@um.poznan.pl. Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Na wydane postanowienie, zgodnie z art. 101 § 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) służy Stronom zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Organu wydającego postanowienie w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego pisma. Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

KSr-V.6220.1.212.2023

od 2024-05-29 do 2024-06-12

KSr-V.6220.1.17.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.)

Prezydent Miasta Poznania zawiadamia Strony postępowania

  • o wezwaniu Inwestora Tuopu POLAND Sp. z o.o., do wyjaśnień pismem z dnia 28.05.2024 r. i uzupełnienia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zakładu produkcji ram pomocniczych podwozi samochodów elektrycznych Tuopu POLAND Sp. z o.o., przy ul. B. Krzywoustego 74, poprzez montaż instalacji do powierzchniowej obróbki metali z wykorzystaniem procesów elektrolitycznych lub chemicznych, gdzie całkowita pojemność wanien procesowych przekracza 30 m3; montaż instalacji do podczyszczania ścieków przemysłowych oraz montaż zbiorników na argon i dwutlenek węgla, na działkach ewidencyjnych o nr 16/4 ark. 25 i nr 38/5 ark. 26, obręb Żegrze w Poznaniu w zakresie uwag Marszałka Województwa Wielkopolskiego przekazanych pismem z dnia 23.05.2024 r., znak:  DSK.III.7030.1.16.2024

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e - PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 61 878 49 39).

Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.1.17.2024

od 2024-05-29 do 2024-06-12

Komunikat z dnia 28 maja 2024 r.

Komunikat z dnia 28 maja 2024 r.

Na podstawie art. 152b. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024 poz. 54 t.j.), do Wydziału Klimatu i Środowiska wpłynęły następujące zgłoszenia instalacji wytwarzających pole elektromagnetyczne:

KSr-II.6222.226.2024 - zgłoszenie instalacji wytwarzającej pole elektromagnetyczne o zmianie danych dla stacji bazowej POZ0182, os. Sobieskiego 102, Poznań

Organizacja pozarządowa w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571 t.j.) prowadząca działalność w zakresie, o którym mowa w art. 4 ust. 1 pkt 6 lub 18 tej ustawy, lub osoba zamieszkała w gminie, na terenie której ma być lub jest eksploatowana instalacja, o której mowa w ust. 1, może wnieść do organu ochrony środowiska właściwego do przyjęcia zgłoszenia uwagi dotyczące okoliczności, o których mowa w art. 152 ust. 4a, wraz z ich szczegółowym uzasadnieniem uprawdopodabniającym zasadność ich wniesienia - art 152b. ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024 poz. 54 t.j.)

od 2024-05-28 do 2024-06-11

KSr-V.6220.1.2.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia "Budowa kompleksu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej w Poznaniu na działce nr 5/5, ul. Wagrowska" (lokalizacja przedsięwzięcia: działka nr ewid.:  5/5, ark. 12, obręb Żegrze).

Wnioskodawca: Budnex Deweloper Sp. z o.o., ul. Husarska 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, reprezentowany przez pełnomocnika: Pana Mariusza Wrzeszcza

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572),  

Prezydent Miasta Poznania zawiadamia Strony

o wezwaniu Inwestora do wyjaśnień i uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia pismem z dnia 24.05.2024 r. zgodnie z zakresem pisma Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, znak: NS.9022.186.2024.AC zawartych w piśmie tamtejszego Organu z dnia 22.05.2024 r.

Doręczenie powyższego zawiadomienia (obwieszczenia) zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 w godzinach: 8:00-10:00 lub 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.2.2024

od 2024-05-27 do 2024-06-10

KSr-V.6220.1.25.2023 (dawniej: KOS-V.6220.74.2021)

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Poznań - programowany Kolektor Moraski - zadanie nr 5-05-13-135-1 realizowanego przez Aquanet S.A. oraz dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa ul. Nadwarciańskiej wraz z infrastrukturą realizowanego przez Prezydenta Miasta Poznania jako zarządcy dróg publicznych".

Wnioskodawca: Prezydenta Miasta Poznania jako zarządcy dróg publicznych, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań oraz AQUANET S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, reprezentowanych przez Pełnomocnika: Pana Pawła Urbańskiego.

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 572), Prezydent Miasta Poznania

zawiadamiam Strony

  • o wezwaniu Pełnomocnika Inwestora pismem z dnia 22.05.2024 r. do złożenia wyjaśnień i uzupełnienia materiałów w zakresie odniesienia się do uwag, wniosków i sprzeciwów złożonych w trakcie trwania rozprawy administracyjnej otwartej dla społeczeństwa przeprowadzonej w dniu 23 kwietnia 2024 r. oraz do uwag złożonych w związku z udostępnieniem poprzez obwieszczenie Stronom postępowania treści protokołu sporządzonego z ww. rozprawy.

Doręczenie powyższego postanowienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Z treścią pisma jak i pozostałą dokumentacją sprawy Strony mogą się zapoznać w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 618784081) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

KSr-V.6220.1.25.2023 (dawniej: KOS-V.6220.74.2021)

od 2024-05-24 do 2024-06-07

KSr-V.6220.1.17.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) Prezydent Miasta Poznania

zawiadamia Strony

  • o wezwaniu Inwestora Tuopu POLAND Sp. z o.o., do wyjaśnień pismem z dnia 22.05.2024 r. i uzupełnienia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zakładu produkcji ram pomocniczych podwozi samochodów elektrycznych Tuopu POLAND Sp. z o.o., przy ul. B. Krzywoustego 74, poprzez montaż instalacji do powierzchniowej obróbki metali z wykorzystaniem procesów elektrolitycznych lub chemicznych, gdzie całkowita pojemność wanien procesowych przekracza 30 m3; montaż instalacji do podczyszczania ścieków przemysłowych oraz montaż zbiorników na argon i dwutlenek węgla, na działkach ewidencyjnych o nr 16/4 ark. 25 i nr 38/5 ark. 26, obręb Żegrze w Poznaniu w zakresie uwag Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu przekazanych pismem z dnia 15.05.2024 r., znak: WOO-I.4221.82.2024.BR.2

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e - PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 61 878 49 39).

Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.1.17.2024

od 2024-05-24 do 2024-06-07

KSr-V.6220.1.195.2023

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz spełniając wymóg art. 10 tejże ustawy, w toku postępowania toczącego się na wniosek: Miasto Poznań reprezentowane przez Prezydenta Miasta Poznania, w imieniu którego działa  Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, reprezentowane przez Pełnomocnika: Pana Tomasza Wilka w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zintegrowanego węzła przesiadkowego Poznań Piątkowow ramach powiązania przystanków kolejowych projektowanych w ramach projektu pn. "Prace na obwodnicy towarowej Poznania", realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., z miejską infrastrukturą drogową i pieszo-rowerową", w rejonie ulic Szeligowskiego, Smoleńskiej, Uniwersytetu Poznańskiego, Umultowskiej i Krygowskiego, na działkach o nr ewid. 4/4 i 4/3 (obr. 50 Naramowice, ark. 12), 443/1 442/6, 430/7, 430/6, 442/3, 442/2, 442/5, 430/3, 430/5, 429/1, 428/1, 425/1, 426/3, 422/1, 419/1, 418/1, 416, 415, 414, 413, 412, 411/1, 410/1, 409, 408 i 402/4 (obr. 54 Morasko, ark. 36), 115/3, 114/3, 114/4, 129/7, 113/16, 113/21, 113/23, 108/19, 107/4, 107/3 i 108/20 (obr. 53 Piątkowo, ark. 19), 129/5, 128/32, 120/9, 128/31, 128/33, 145/17, 162/15, 120/10, 120/8, 119/6, 119/5, 129/8, 118/4 i 118/3 (obr. 53 Piątkowo, ark. 18), 278/12, 278/13 i 278/14 (obr. 54 Morasko, ark. 29) oraz 278/4, 278/5, 275, 274 i 279/1 (obr. 54 Morasko, ark. 28)

Prezydent Miasta Poznania zawiadamia Strony postępowania

o wezwaniu Wnioskodawcy pismem z dnia 22.05.2024 r. do wyjaśnień i uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia w zakresie ochrony zieleni

W związku z powyższym informuje się o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami sprawy dla ww. inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (061)-878-49-39) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl. Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

KSr-V.6220.1.195.2023

od 2024-05-24 do 2024-06-07

KSr-V.6220.1.38.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.24.2022)

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Poznań w ramach zadania inwestycyjnego nr 5-05-14-191-1 Poznań - sieć kanalizacji sanitarnej i sieć wodociągowa w zlewni programowego Kolektora Umultowskiego - etap I

Wnioskodawca: Aquanet S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, reprezentowany przez Panią Joannę Urbańską

Na podstawie art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2024 r., poz. 572), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, działając w imieniu Prezydenta Miasta Poznania,

zawiadamia Strony:

  • o  wezwaniu Inwestora do wyjaśnień w zakresie zagadnień związanych z ochroną zieleni pismem z dnia 22.05.2024 r.

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym). W celu usprawnienia możliwości udostępnienia ww. dokumentacji prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4073 od pon. do pt. w godz. 8:00-10:00 i 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: violetta_werner@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.38.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.24.2022)

od 2024-05-24 do 2024-06-07