Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko

Komunikat Termin ważności

KSr-V.6220.1.45.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.49.2022)

PODANIE INFORMACJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przetwarzaniu odpadów budowlanych wraz ze zwiększeniem mocy przerobowych Zakładu, zlokalizowanego na działkach ewidencyjnych nr 5/31, 5/59 ark. 01 obręb Główna oraz 2/34 ark 06 obręb Karolin, przy ul. Energetycznej w Poznaniu (Wnioskodawca: Veolia EKOZEC Spółka z ograniczona odpowiedzialnością reprezentowane przez Pana Sebastiana Wójcika), działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r.,  poz. 1094 ze zm.),

informuje:

  1. o ponownej możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wraz z uzupełnieniami przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a, w godzinach: 7.30 - 15.30 (pn - pt) - po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, celem sprawnej obsługi;
  2. o możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie:
  • pisemnej w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a,
    61-655 Poznań w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30)

lub

w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 5.04.2024 r. do 6.05.2024 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

W przypadku braku możliwości osobistego składania uwag i wniosków w sprawie lub zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61-878-40-83) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61-878-40-53, w godzinach urzędowania), celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Przesyłanie uwag i wniosków może odbywać się za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą elektroniczną. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Zgłoszone uwagi i wnioski w związku z udziałem społeczeństwa, zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.45.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.49.2022)

od 2024-04-04 do 2024-05-06

KSr-V.6220.1.147.2023

PODANIE INFORMACJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie dwóch mieszalników - reaktorów do produkcji płynnych chelatów, które zlokalizowane będą na terenie zakładu produkcyjnego Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Consultingowego ADOB Sp. z o.o. w Poznaniu przy ul. Kołodzieja 11, na wniosek Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Consultingowe ADOB Sp. z o.o., ul. Kołodzieja 11, 61-070 Poznań, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

informuje o:

  • o ponownej możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wraz z jego uzupełnieniami przedłożonych w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy (w tym z uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, uzgodnieniem Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu i opinii sanitarnej Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu oraz postanowieniem Marszałka Województwa Wielkopolskiego), w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a, w godzinach: 7.30 - 15.30 (pn - pt) - po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, celem sprawnej obsługi;
  • możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub w sekretariacie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania (pn.: 7:30-17:00, wt.-pt.: 7:30-15:30; II piętro, pok. 203), a także  w formie elektronicznej na adres skrzynki pocztowej ksr@um.poznan.pl lub za pośrednictwem platformy e-Puap - w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od 05.04.2024 r. do 06.05.2024 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskazane zostaną w uzasadnieniu decyzji.

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 od pon. do pt. w godz. 8:00-10:00 i 13:30-15:30) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61 878 4053, w godzinach urzędowania), celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy

KSr-V.6220.1.147.2023

od 2024-04-04 do 2024-05-06

KSr-V.6220.1.151.2023

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) Prezydent Miasta Poznania

informuje o:

  • o wydanej w dniu 03.04.2024 r., na wniosek Inwestora KM7 Sp. z o.o., ul. Rzemieślnicza 14, 62-081 Baranowo, reprezentowanego przez Pełnomocnika: Panią Beatę Krzyżanowską-Wyrobek, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: KSr-V.6220.1.151.2023, dla przedsięwzięcia polegającego na budowie magazynu  i budowie zbiornika retencyjnego wraz z drogami (lokalizacja przedsięwzięcia: część działek o nr ewid.: 1/4, 2/4, 3/12, 6/11 oraz całe działki nr ewid.: 3/13, 6/13, 6/14, 7/24, arkusz 22 obręb Krzyżowniki).
  • terminie udostępnienia powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej na okres 14 dni, tj. od 4 kwietnia 2024 r. do 18 kwietnia 2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22a.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 w godzinach 8:00-10:00, 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: alina_berkowska@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

Treść decyzji do wglądu w kolejnym komunikacie (wywieszona w terminie 04.04.2024 - 18.04.2024)

od 2024-04-04 do 2024-05-06

KSr-V.6220.1.10.2024

INFORMACJA DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Zwiększenie ilości odpadów przewidzianych do zbierania i przetwarzania na terenie działek ewid. o nr 36/1, 36/2, oraz na utworzeniu na terenie działki 72/1 oraz części działki 72/2 obręb Strzeszyn magazynu gotowego produktu przy ul. Szarych Szeregów w Poznaniu", toczącego się na wniosek: SIMNAT Sp. z o.o. Sp.k, ul. Przybrodzka 19, 62-090 Rokietnica, reprezentowanego przez Pana Adama Brzezińskiego, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.; zwanej dalej ustawą ooś),   

informuje:

  • o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko;
  • o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko złożonego przez Pełnomocnika Inwestora oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy (wskazaną w art. 33 ust. 2 ustawy ooś) w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, 61-655 Poznań;
  • o możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, pok. 203 - sekretariat, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie pisemnej lub elektronicznej: ksr@um.poznan.pl, a także za pośrednictwem platformy e-Puap, w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj.: od 29.03.2024 r. do 29.04.2024 r.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 618784073) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 618784053), w godzinach urzędowania, celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości udostępnienia dokumentacji sprawy. Poza ww. okresem również zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego, co umożliwi ustalenie dogodnego terminu wizyty w urzędzie jak i usprawni udostępnienie Państwu niezbędnej informacji i dokumentów.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.10.2024

od 2024-03-29 do 2025-03-31

UA-V.6740.110.2023

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA POZNANIA

O WYDANIU DECYZJI O POZWOLENIU NA BUDOWĘ

Zgodnie z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w zw. z art. 35 ust. 9 ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,

informuję

poprzez podanie obwieszczenia do publicznej wiadomości: 

-       w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania,

-       na elektronicznej tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. organu,

-       w miejscu planowanego przedsięwzięcia,

że w dniu 28.03.2024r. została wydana decyzja o pozwoleniu na budowę nr 233/2024 , znak: UA-V.6740.110.2023 dla inwestycji polegającej na budowie budynku o funkcji hotelowej (zamieszkania zbiorowego) na działkach nr ew. 1/6, 1/8 (cz.), 1/12, 1/51 (cz.) ark. 10 obręb Łazarz i nr ew. 45/2 (powstałej z podziału działki nr ew. 45), 46, 50/2 ark. 11 obręb Łazarz przy ul. Głogowskiej 34 w Poznaniu, stanowiącego II etap budowy zespołu składającego się z budynku o funkcji hotelowej (zamieszkania zbiorowego) oraz budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami w parterze planowanego do realizacji na działkach nr ew. 1/6, 1/8 (cz.), 1/12, 1/51 (cz.) ark. 10 obręb Łazarz, nr ew. 45/2 (powstałej z podziału działki                nr ew. 45), 46, 49, 50/1, 50/2 ark. 11 obręb Łazarz przy ul. Głogowskiej 34 i                                 ul. Śniadeckich w Poznaniu, która to decyzja dotyczy przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać
na środowisko.

            W związku z powyższym informuję, że:

- załącznikiem do obwieszczenia jest treść decyzji nr 233/2024 z dnia 28.03.2024r. udostępniona z dniem 05.04.2024r. na okres 14 dni,

- można złożyć wniosek o  udostępnienie dokumentacji sprawy - w trybie określonym w dziale II Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

od 2024-04-05 do 2024-04-19

KSr-V.6220.1.146.2023

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

informuję o:

  • wydanej w dniu 26.03.2024 r. na wniosek Inwestora: Pana Janusza Kujałowicz reprezentowanego przez Panią Marię Malcherczyk, EKODORADCA D. Kwaśniewska, M. Malcherczyk sp.j., ul. 900-lecia 31/1, 88-300 Mogilno, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, znak: KSr-V.6220.1.146.2023, dla przedsięwzięcia pn. Budowa hali magazynowo-usługowo-produkcyjnej wraz z zapleczami socjalno-biurowymi oraz infrastrukturą techniczną na działce o nr ew. 4/4, obręb Krzesiny, jednostka ew. 306401_1, przy ul. Ostrowskiej w Poznaniu,
  • terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej na okres 14 dni, tj. od 28.03.2024 r. do 11.04.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22a w Poznaniu.

W związku z powyższym informuje się strony postępowania o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z ww. decyzją oraz aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (+48 61-878-40-83).

Treść decyzji do wglądu w kolejnym komunikacie (wywieszona w terminie 28.03.2024 - 11.04.2024)

od 2024-03-28 do 2024-04-29

KSr-V.6220.1.110.2023

PODANIE IFORMACJI DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

O WYDANEJ DECYZJI

Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Prezydent Miasta Poznania

podaje do publicznej wiadomości informacje:

  • o wydanej dnia 25 marca 2024 r., na wniosek Inwestora: Elemental New Technologies Sp. z o.o., ul. Traugutta 42a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki decyzji odmawiającej wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie punktu zbierania i wstępnego przetwarzania baterii przy ulicy Szarych Szeregów 23 na działce nr ew. 5/19 obręb Strzeszyn w Poznaniu,
  • o terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.poznan.pl, dział: Ogłoszenia, decyzje, rejestry; kategoria: Komunikaty Urzędu Miasta Poznania), tj. od 26.03.2024 r. do 9.04.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydziału Klimatu i Środowiska przy ul. Gronowa 22a. Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego lub składając w formie papierowej w sekretariacie Wydziału Klimatu i Środowiska. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

W celu osobistego składania uwag i wniosków w sprawie lub zapoznanie się z aktami sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 49 39 w godzinach urzędowania) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

Treść decyzji do wglądu w kolejnym komunikacie (wywieszona w terminie 26.03.2024 - 9.04.2024)

od 2024-03-26 do 2024-04-24

KSr-V.6220.1.188.2023

INFORMACJA DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Uruchomienie zakładu przetwarzania odpadów innych niż niebezpieczne prowadzonego przy ul. Gołężyckiej 95, na działkach o nr ewid. 1/17, 1/21, 1/40 obr. 11 Starołęka arkusz 09 w Poznaniu", toczącego się na wniosek: Holcim Kruszywa Sp. z o.o. (dawniej Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z o.o.), Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa, reprezentowanego przez Pana Szymona Dolatę, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.; zwanej dalej ustawą ooś),   

informuje:

  • o możliwości zapoznania się z treścią uzupełnionego raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy (wskazaną w art. 33 ust. 2 ustawy ooś), w tym z treścią postanowienia Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu z 29.12.2023 r. znak: PO.RZŚ.4900.143.2023.HG, opinią Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu z 01.03.2024 r. znak: NS.9022.104.2023.AC, postanowieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z 12.03.2024 r. znak: WOO-I.4221.60.2024.NB.1 ­- w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania w Poznaniu, ul. Gronowa 22a, w godzinach 7.30 - 15.30 (pn-pt) - po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty celem usprawnienia obsługi administracyjnej;
  • o możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, pok. 203 - sekretariat, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie pisemnej lub elektronicznej: ksr@um.poznan.pl, a także za pośrednictwem platformy e-Puap, w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj.: od 15.03.2024 r. do 15.04.2024 r.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 618784081) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 618784053), w godzinach urzędowania, celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości udostępnienia dokumentacji sprawy. Poza ww. okresem również zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego, co umożliwi ustalenie dogodnego terminu wizyty w urzędzie jak i usprawni udostępnienie Państwu niezbędnej informacji i dokumentów.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.188.2023

od 2024-03-14 do 2025-03-14

KSr-V.6220.1.17.2024

PODANIE INFORMACJI DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zakładu produkcji ram pomocniczych podwozi samochodów elektrycznych Tuopu POLAND Sp. z o.o., przy ul. B. Krzywoustego 74, poprzez montaż instalacji do powierzchniowej obróbki metali z wykorzystaniem procesów elektrolitycznych lub chemicznych, gdzie całkowita pojemność wanien procesowych przekracza 30 m3; montaż instalacji do podczyszczania ścieków przemysłowych oraz montaż zbiorników na argon i dwutlenek węgla, toczącego się na wniosek Inwestora: Tuopu POLAND Sp. z o.o., ul. B. Krzywoustego 74, 61-144 Poznań, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

informuje:

  1. o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;
  2. o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a, w godzinach: 7.30 - 15.30 (pn - pt) - po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, celem sprawnej obsługi;
  3. o możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie:
  • pisemnej w sekretariacie Wydziału Klimatu i Środowisko Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a
  • elektronicznej: ksr@um.poznan.pl

w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 29.02.2024 r. do 29.03.2024 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 49 39) lub Pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61 878 40 53, w godzinach urzędowania), celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.17.2024

od 2024-02-28 do 2025-02-28

KSr-V.6220.1.5.2024

PODANIE INFORMACJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Przebudowa zakładu gospodarowania odpadami" planowanego do realizacji na działkach nr 53/4, 10/1, 14/3, obręb Golęcin, przy ul. Sytkowskiej 39 w Poznaniu, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1094 ze zm.),

informuje:

  1. o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;
  2. o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 20, w godzinach: 7.30 - 15.30 (pn. - pt.) - po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, celem sprawnej obsługi;
  3. o możliwości składania uwag i wniosków w formie: 
  • pisemnej w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a,
    61-655 Poznań w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30)

lub

w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 27.02.2024 r. do 27.03.2024 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

W przypadku braku możliwości osobistego składania uwag i wniosków w sprawie lub zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 40 83) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61 878 40 53, w godzinach urzędowania), celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Przesyłanie uwag i wniosków może odbywać się za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą elektroniczną. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Zgłoszone uwagi i wnioski w związku z udziałem społeczeństwa, zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.5.2024

od 2024-02-26 do 2025-02-26

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 23.01.2024 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/3/2024

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

.

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Napisanie scenariusza zajęć edukacyjnych z zakresu edukacji kulturalnej na ferie zimowe, adresowanych do grup zorganizowanych z dziećmi w klas 4-6 szkoły podstawowej.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

Dominika Marciniak

              

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2024-01-23 do 2034-01-23

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP:

4.12.2023 r.

Oznaczenie sprawyPCD.1152/78/2023

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

.

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

Instytucja kultury Miasta Poznania zarządzająca Bramą Poznania i Traktem Królewsko-Cesarskim

ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.        

Opis przedmiotu zamówienia: Autorskie przeprowadzenie 1 warsztatu edukacyjnego z zakresu edukacji kulturowej pt. "Kuchnia Słowian dawniej i dziś - warsztaty edukacyjne dla Seniorów w ramach Klubu Seniora i Seniorki Bramy Poznania" w dniu 12.12.2023 r.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

Paulina Konkiewicz

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2023-12-04 do 2033-12-04

KSr-V.6220.1.188.2023

INFORMACJA DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Uruchomienie zakładu przetwarzania odpadów innych niż niebezpieczne prowadzonego przy ul. Gołężyckiej 95, na działkach o nr ewid. 1/17, 1/21, 1/40 obr. 11 Starołęka arkusz 09 w Poznaniu", toczącego się na wniosek: Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa, reprezentowanego przez Pana Szymona Dolatę, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.; zwanej dalej ustawą ooś),   

informuje:

  • o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko;
  • o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko złożonego przez Pełnomocnika Inwestora oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy (wskazaną w art. 33 ust. 2 ustawy ooś) w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, 61-655 Poznań;
  • o możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, pok. 203 - sekretariat, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie pisemnej lub elektronicznej: ksr@um.poznan.pl, a także za pośrednictwem platformy e-Puap, w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj.: od 16.11.2023 r. do 15.12.2023 r.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 618784081) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 618784053), w godzinach urzędowania, celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości udostępnienia dokumentacji sprawy. Poza ww. okresem również zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego, co umożliwi ustalenie dogodnego terminu wizyty w urzędzie jak i usprawni udostępnienie Państwu niezbędnej informacji i dokumentów.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.188.2023

od 2023-11-15 do 2024-11-15

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielanym zamówieniu na swojej stronie BIP:

03.10.2022 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/76/2022

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia:

GO4Robot sp. z o.o.

ul. Winogrady 89

61-659 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Realizacja przedsięwzięcia z zakresu edukacji kulturalnej w postaci kompleksowej organizacji warsztatów legorobotyki dla dzieci w wieku 8-12 lat w Centrum Szyfrów Enigma.   

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37a ustawy z dnia 25 października 1991 r.

o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku     poz. 1983).

od 2022-10-03 do 2032-10-03

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielanym zamówieniu na swojej stronie BIP:

13.05.2022 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/32/2022

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia:

HERMANN HISTORICA

Bretonischer Ring 3

85630 Grasbrunn / München

DEUTSCHLAND

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakup eksponatu wystawowego na użytek ekspozycji Centrum Szyfrów Enigma -  Maszyny Szyfrującej Enigmy (Chiffriermaschine "Enigma I" mit drei Walzen, Nummer "A 14066", komplett mit Holzkasten) wraz z pozostałymi kosztami sprowadzenia jej Centrum Szyfrów Enigma. 

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37a ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2022-05-13 do 2032-05-13

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielanym zamówieniu na swojej stronie BIP:

10-09-2020

Oznaczenie sprawy CTK.4d/34/2020

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. 1.      Nazwa i adres Zamawiającego:

Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT, ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

  1. 2.      Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia:

Jacek Biesiadka

  1. 3.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

zadanie z zakresu edukacji kulturowej polegające na przeprowadzeniu prelekcji będącej częścią imprezy pt. "XV Weekend z Historią na Trakcie Królewsko-Cesarskim",

Podstawa prawna zamieszczenia ogłoszenia: art. 37a ustawy z dnia 25 października 1991
o organizacji i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U.2018.1983 t.j. z późn. zm.)

Podstawa prawna realizacji zamówienia: art. 4d. ust 1.pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2019 poz.1843)

od 2020-09-10 do 2025-09-10

Ogłoszenie zatwierdzonej taryfy Aqualink Sp. z o.o.

Działając w trybie art. 24e ust. 2 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz.U. z Dz.U. z 2023 r. poz. 537 ze zm.), informujemy o zatwierdzeniu przez Prezesa Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu nowej taryfy dla usług zbiorowego zaopatrzenia w wodę, realizowanych przez Aqualink Sp. z o.o. na terenie miasta Poznania. Taryfa weszła w życie w dniu 27 maja 2023 r. i obowiązywać będzie przez okres trzech lat.

Taryfa cen Aqualink Sp. z o.o. na terenie miasta Poznania:

TARYFOWA GRUPA ODBIORCÓW

Gospodarstwa domowe i pozostali

w okresie od 1 do 12 miesiąca obowiązywania nowej taryfy

  • zł netto/m3 4,77
  • zł brutto/m3 5,15

w okresie od 13 do 24 miesiąca obowiązywania nowej taryfy

  • zł netto/m3 5,09
  • zł brutto/m3 5,50

w okresie od 25 do 36 miesiąca obowiązywania nowej taryfy

  • zł netto/m3 5,39
  • zł brutto/m3 5,82

Wysokości cen brutto wyliczono wg 8% stawki podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi.

od 2023-05-27 do 2026-05-26