Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Inwestycje mogące znacząco oddziaływać na środowisko


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Inwestycje mogące znacząco oddziaływać na środowisko

Komunikat Termin ważności

Ogłoszenie o postępowaniu zakupowym prowadzonym przez Archidiecezję Poznańską w ramach dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Zapytanie ofertowe dotyczące postępowania Archidiecezji Poznańskiej na realizację zamówienia Inwestycji: "Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zbytkowej w zabytkowych kościw kościołach parafialnych na terenie Miasta Poznania " w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

https://archpoznan.pl/pl/rzadowy-program-odbudowy-zab

od 2024-05-09 do 2024-06-08

KSr-V.6220.1.61.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.93.2022)

PODANIE INFORMACJI DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Zespół budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz usługowo-biurowych wraz z garażami podziemnymi oraz towarzyszącą infrastrukturą komunikacyjną i techniczną na dz. 5, 6, 4/2, 10/2, 2/2 akr. 09, obręb Śródka przy ul. Marii Panny w Poznaniu, toczącego się na wniosek Inwestora: Robyg Wega Development Sp. z o.o., Al. Rzeczypospolitej 1, 02-972 Warszawa, reprezentowanego przez Pana Pełnomocnika Marka Benedykcińskiego, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

informuje:

- o możliwości zapoznania się z treścią uzupełnionego raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy (wskazaną w art. 33 ust. 2 ustawy ooś), w tym z treścią postanowienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu (organu właściwego w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia), znak: WOO-I.4221.281.2023.BR.6 z dnia 25.04.2024 r.,

w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania w Poznaniu przy ul. Gronowa 22a, w godzinach 7.30 - 15.30 (pn-pt) - po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty celem usprawnienia obsługi administracyjnej

- o ponownej możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie:

  • pisemnej w sekretariacie Wydziału Klimatu i Środowisko Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a
  • elektronicznej: ksr@um.poznan.pl

w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 10.05.2024 r. do 10.06.2024 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 49 39) lub Pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61 878 40 53, w godzinach urzędowania), celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.61.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.93.2022)

od 2024-05-07 do 2024-06-10

KSr-V.6220.1.23.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) Prezydent Miasta Poznania

zawiadamia Strony

  • o wezwaniu pismem z dnia 6.05.2024 r. do wyjaśnień i uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia Pełnomocnika Inwestora: Krzysztofa Pysznego ws. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie budynku (I) o zespół dwóch budynków (II i III) mieszkalnych wielorodzinnych z funkcją usługową i garażem podziemnym, przy ul. 28 czerwca 1956 r. w Poznaniu, na działkach o numerach ewidencyjnych 9/17, ark. 23, 18/20, 18/19 i 18/17 (część), ark. 20, obręb Wilda, w zakresie geologii, gospodarki odpadami, ochrony przed hałasem oraz ochrony powierzchni ziemi.

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e - PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 61 878 49 39).

Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.1.23.2024

od 2024-05-07 do 2024-05-21

KSr-V.6220.1.180.2023

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

informuję o:

  • wydanej w dniu 29.04.2024 r. na wniosek Inwestora: PRO-MAR S.A., ul. Bałtycka 61, 61-017 Poznań reprezentowana przez Panią Iwonę Stachowiak, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, znak: KSr-V.6220.1.180.2023, dla przedsięwzięcia pn. realizacja rozbudowy instalacji do obróbki metali żelaznych: kuźnie, odlewnie, walcownie, ciągarnie i instalacje do nakładania powłok metalicznych, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, polegającej na rozbudowie budynków A1 i A2 z przeznaczeniem na magazynowanie surowców do procesów produkcyjnych i gotowych wyrobów (planowana inwestycja położona jest na działkach o nr ewid. 1/5 i 2/6, obręb Karolin, przy ul. Bałtyckiej 61 w Poznaniu, stanowiących własność Inwestora);
  • terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej na okres 14 dni, tj. od 2.05.2024 r. do 16.05.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22a w Poznaniu.

W związku z powyższym informuje się strony postępowania o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z ww. decyzją oraz aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (+48 61-878-40-83).

Treść decyzji do wglądu w kolejnym komunikacie (wywieszona w terminie 02.05.2024 - 16.05.2024)

od 2024-05-02 do 2024-06-03

KSr-V.6220.1.126.2023

PODANIE INFORMACJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie wiaduktu drogowego w ciągu ul. Sucholeskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania "Budowa węzła przesiadkowego przy przystanku pasażerskim Poznań Suchy Las wraz z likwidacją kolizyjnego przejazdu drogowego przez linie kolejowe w ciągu ul. Sucholeskiej w ramach projektu o nazwie "Integracja węzłów na północy obwodnicy towarowej m. Poznania z miejskim transportem zbiorowym - dokumentacja", na wniosek podmiotów planujących realizację przedsięwzięcia: Prezydenta Miasta  Poznania, Zarządu Powiatu w Poznaniu oraz Wójta Gminy Suchy Las, w imieniu których działa Lokalna Agencja Rozwoju Gospodarczego Gminy Suchy Las Sp. z o.o., reprezentowanych  przez Pełnomocnika: Pana Marcina Koszerę, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

informuje o:

  • przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;
  • możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a, w godzinach: 7:30-15:30 (pn.-pt.) - po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, celem sprawnej obsługi klienta urzędu;
  • możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub w sekretariacie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania (pn.: 7:30-17:00, wt.-pt.: 7:30-15:30; II piętro, pok. 203), a także  w formie elektronicznej na adres skrzynki pocztowej ksr@um.poznan.pl lub za pośrednictwem platformy e-Puap - w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od 30.04.2024 r. do 29.05.2024 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskazane zostaną w uzasadnieniu decyzji.

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 od pon. do pt. w godz. 8:00-10:00 i 13:30-15:30) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61 878 4053, w godzinach urzędowania), celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy.

KSr-V.6220.1.126.2023

od 2024-04-26 do 2024-05-29

KSr-V.6220.1.10.2024

INFORMACJA DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Zwiększenie ilości odpadów przewidzianych do zbierania i przetwarzania na terenie działek ewid. o nr 36/1, 36/2, oraz na utworzeniu na terenie działki 72/1 oraz części działki 72/2 obręb Strzeszyn magazynu gotowego produktu przy ul. Szarych Szeregów w Poznaniu", toczącego się na wniosek: SIMNAT Sp. z o.o. Sp.k, ul. Przybrodzka 19, 62-090 Rokietnica, reprezentowanego przez Pana Adama Brzezińskiego, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.; zwanej dalej ustawą ooś),   

informuje:

  • o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko;
  • o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko złożonego przez Pełnomocnika Inwestora oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy (wskazaną w art. 33 ust. 2 ustawy ooś) w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, 61-655 Poznań;
  • o możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, pok. 203 - sekretariat, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie pisemnej lub elektronicznej: ksr@um.poznan.pl, a także za pośrednictwem platformy e-Puap, w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj.: od 29.03.2024 r. do 29.04.2024 r.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 618784073) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 618784053), w godzinach urzędowania, celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości udostępnienia dokumentacji sprawy. Poza ww. okresem również zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego, co umożliwi ustalenie dogodnego terminu wizyty w urzędzie jak i usprawni udostępnienie Państwu niezbędnej informacji i dokumentów.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.10.2024

od 2024-03-29 do 2025-03-31

KSr-V.6220.1.188.2023

INFORMACJA DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Uruchomienie zakładu przetwarzania odpadów innych niż niebezpieczne prowadzonego przy ul. Gołężyckiej 95, na działkach o nr ewid. 1/17, 1/21, 1/40 obr. 11 Starołęka arkusz 09 w Poznaniu", toczącego się na wniosek: Holcim Kruszywa Sp. z o.o. (dawniej Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z o.o.), Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa, reprezentowanego przez Pana Szymona Dolatę, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.; zwanej dalej ustawą ooś),   

informuje:

  • o możliwości zapoznania się z treścią uzupełnionego raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy (wskazaną w art. 33 ust. 2 ustawy ooś), w tym z treścią postanowienia Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu z 29.12.2023 r. znak: PO.RZŚ.4900.143.2023.HG, opinią Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu z 01.03.2024 r. znak: NS.9022.104.2023.AC, postanowieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z 12.03.2024 r. znak: WOO-I.4221.60.2024.NB.1 ­- w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania w Poznaniu, ul. Gronowa 22a, w godzinach 7.30 - 15.30 (pn-pt) - po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty celem usprawnienia obsługi administracyjnej;
  • o możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, pok. 203 - sekretariat, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie pisemnej lub elektronicznej: ksr@um.poznan.pl, a także za pośrednictwem platformy e-Puap, w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj.: od 15.03.2024 r. do 15.04.2024 r.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 618784081) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 618784053), w godzinach urzędowania, celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości udostępnienia dokumentacji sprawy. Poza ww. okresem również zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego, co umożliwi ustalenie dogodnego terminu wizyty w urzędzie jak i usprawni udostępnienie Państwu niezbędnej informacji i dokumentów.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.188.2023

od 2024-03-14 do 2025-03-14

KSr-V.6220.1.17.2024

PODANIE INFORMACJI DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zakładu produkcji ram pomocniczych podwozi samochodów elektrycznych Tuopu POLAND Sp. z o.o., przy ul. B. Krzywoustego 74, poprzez montaż instalacji do powierzchniowej obróbki metali z wykorzystaniem procesów elektrolitycznych lub chemicznych, gdzie całkowita pojemność wanien procesowych przekracza 30 m3; montaż instalacji do podczyszczania ścieków przemysłowych oraz montaż zbiorników na argon i dwutlenek węgla, toczącego się na wniosek Inwestora: Tuopu POLAND Sp. z o.o., ul. B. Krzywoustego 74, 61-144 Poznań, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

informuje:

  1. o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;
  2. o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a, w godzinach: 7.30 - 15.30 (pn - pt) - po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, celem sprawnej obsługi;
  3. o możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie:
  • pisemnej w sekretariacie Wydziału Klimatu i Środowisko Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a
  • elektronicznej: ksr@um.poznan.pl

w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 29.02.2024 r. do 29.03.2024 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 49 39) lub Pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61 878 40 53, w godzinach urzędowania), celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.17.2024

od 2024-02-28 do 2025-02-28

KSr-V.6220.1.5.2024

PODANIE INFORMACJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Przebudowa zakładu gospodarowania odpadami" planowanego do realizacji na działkach nr 53/4, 10/1, 14/3, obręb Golęcin, przy ul. Sytkowskiej 39 w Poznaniu, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1094 ze zm.),

informuje:

  1. o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;
  2. o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 20, w godzinach: 7.30 - 15.30 (pn. - pt.) - po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, celem sprawnej obsługi;
  3. o możliwości składania uwag i wniosków w formie: 
  • pisemnej w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a,
    61-655 Poznań w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30)

lub

w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 27.02.2024 r. do 27.03.2024 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

W przypadku braku możliwości osobistego składania uwag i wniosków w sprawie lub zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 40 83) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61 878 40 53, w godzinach urzędowania), celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Przesyłanie uwag i wniosków może odbywać się za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą elektroniczną. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Zgłoszone uwagi i wnioski w związku z udziałem społeczeństwa, zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.5.2024

od 2024-02-26 do 2025-02-26

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP: 23.01.2024 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/3/2024

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

.

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

ul. Gdańska 2

61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Napisanie scenariusza zajęć edukacyjnych z zakresu edukacji kulturalnej na ferie zimowe, adresowanych do grup zorganizowanych z dziećmi w klas 4-6 szkoły podstawowej.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

Dominika Marciniak

              

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 194)

od 2024-01-23 do 2034-01-23

Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP:

4.12.2023 r.

Oznaczenie sprawyPCD.1152/78/2023

OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU

.

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Poznańskie Centrum Dziedzictwa

Instytucja kultury Miasta Poznania zarządzająca Bramą Poznania i Traktem Królewsko-Cesarskim

ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.        

Opis przedmiotu zamówienia: Autorskie przeprowadzenie 1 warsztatu edukacyjnego z zakresu edukacji kulturowej pt. "Kuchnia Słowian dawniej i dziś - warsztaty edukacyjne dla Seniorów w ramach Klubu Seniora i Seniorki Bramy Poznania" w dniu 12.12.2023 r.

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:

Paulina Konkiewicz

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2023-12-04 do 2033-12-04

KSr-V.6220.1.188.2023

INFORMACJA DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Uruchomienie zakładu przetwarzania odpadów innych niż niebezpieczne prowadzonego przy ul. Gołężyckiej 95, na działkach o nr ewid. 1/17, 1/21, 1/40 obr. 11 Starołęka arkusz 09 w Poznaniu", toczącego się na wniosek: Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa, reprezentowanego przez Pana Szymona Dolatę, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.; zwanej dalej ustawą ooś),   

informuje:

  • o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko;
  • o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko złożonego przez Pełnomocnika Inwestora oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy (wskazaną w art. 33 ust. 2 ustawy ooś) w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, 61-655 Poznań;
  • o możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, pok. 203 - sekretariat, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie pisemnej lub elektronicznej: ksr@um.poznan.pl, a także za pośrednictwem platformy e-Puap, w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj.: od 16.11.2023 r. do 15.12.2023 r.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 618784081) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 618784053), w godzinach urzędowania, celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości udostępnienia dokumentacji sprawy. Poza ww. okresem również zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego, co umożliwi ustalenie dogodnego terminu wizyty w urzędzie jak i usprawni udostępnienie Państwu niezbędnej informacji i dokumentów.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.188.2023

od 2023-11-15 do 2024-11-15

Komunikat - Pozwolenia Zintegrowane - Słodownia Soufflet Polska Sp. z o.o.

Komunikat - Pozwolenia Zintegrowane - Słodownia Soufflet Polska Sp. z o.o.

Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 7 lit. a tiret czwarte ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, informuje, iż dla podmiotu: Słodownia Soufflet Polska Sp. z o.o., ul. Szwajcarska 13, 61-285 Poznań zostały wydane następujące decyzje z zakresu pozwoleń zintegrowanych:

  1. Pozwolenie zintegrowane - znak: OS.V/771-1/07
  2. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS.V/771-4/09
  3. Postanowienie - znak: OS-V/771-4/09
  4. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak:OS-V.6223.2.2013
  5. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-V.6223.2.2014
  6. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-V.6223.5.2015
  7. Postanowienie - znak: OS-V.6223.5.2014
  8. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-V.6223.5.2015
  9. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-V.6223.5.2016
  10. Ujednolicenie teksu pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-V.6223.1.2016
od 2023-08-16 do 2033-12-31

Komunikat - Pozwolenia Zintegrowane - Unilever Polska S.A.

Komunikat - Pozwolenia Zintegrowane - Unilever Polska S.A.Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 7 lit. a tiret czwarte ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, informuje, iż dla podmiotu: Unilever Polska S.A., Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, Unilever Polska S.A. Oddział Żywności Zakład Produkcyjny w Poznaniu, ul. Bałtycka 43, 61-017 Poznań zostały wydane następujące decyzje z zakresu pozwoleń zintegrowanych:

  1. Pozwolenie zintegrowane - znak: OS-V.6223.4.2016
  2. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: KOS-I.6223.1.4.2019
  3. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: KSr-V.6223.1.3.2023
od 2023-08-16 do 2033-12-31

Komunikat - Pozwolenia Zintegrowane - Kompania Piwowarska S.A.

Komunikat - Pozwolenia Zintegrowane - Kompania Piwowarska S.A.

Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 7 lit. a tiret czwarte ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, informuje, iż dla podmiotu: Kompania Piwowarska S.A., ul. Szwajcarska 11, 61-285 Poznań zostały wydane następujące decyzje z zakresu pozwoleń zintegrowanych:

  1. Pozwolenie zintegrowane - znak: OS.V/771-1/08
  2. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS.V/771-2/10
  3. Postanowienie - znak: OS-V.6223.9.2011
  4. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-V.6223.3.2012
  5. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-V.6223.4.2014
  6. Postanowienie - znak: OS-V.6223.4.2014
  7. Decyzja o uchyleniu - znak: OS-I.6223.1.3.2018
  8. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: KOS-I.6223.1.1.2019
  9. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: KSr-V.6223.1.2.2023
od 2023-08-16 do 2033-12-31

Komunikat - Pozwolenia Zintegrowane - spółki Lisner

Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 7 lit. a tiret czwarte ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, informuje iż dla spółki  Lisner Poznań Sp. z o.o. sp.k., ul. Strzeszyńska 38/42, 60-479 Poznań zostały wydane następujące decyzje z zakresu pozwoleń zintegrowanych:

  1. Pozwolenie zintegrowane - znak: OS-V.6223.5.2012
  2. Postanowienie - znak: OS-V.6223.5.2012
  3. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-V.6223.7.2014
  4. Postanowienie - znak: OS-V.6223.7.2014
  5. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-V.6223.9.2014
  6. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-V.6223.1.2017
  7. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-V.6223.6.2017
  8. Postanowienie - znak: OS-V.6223.6.2017
  9. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: KOS-V.6223.1.2.2019
  10. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: KSr-V.6223.1.1.2023
  11. Ujednolicenie pozwolenia zintegrowanego - znak: KSr-V.6223.1.6.2023
od 2024-03-01 do 2034-12-31

Komunikat - Pozwolenia Zintegrowane - spółki O-I Poland S.A.

Komunikat - Pozwolenia Zintegrowane - spółki O-I Poland S.A.Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 7 lit. a tiret czwarte ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, informuje iż dla spółki O-I Poland S.A., ul. Morawska 1, 37-500 Jarosław zostały wydane następujące decyzje z zakresu pozwoleń zintegrowanych:

  1. Pozwolenie zintegrowane - znak: OS.V/7710-5/06
  2. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-V.6223.3.2011
  3. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-V.6223.8.2014
  4. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-V.6223.6.2015
  5. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: OS-I.6223.1.1.2018
  6. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: KOS-I.6223.1.3.2019
  7. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: KOS-I.6223.1.5.2019
  8. Zmiana pozwolenia zintegrowanego - znak: KSr-V.6223.1.4.2023
od 2023-08-03 do 2033-12-31

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielanym zamówieniu na swojej stronie BIP:

03.10.2022 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/76/2022

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia:

GO4Robot sp. z o.o.

ul. Winogrady 89

61-659 Poznań

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Realizacja przedsięwzięcia z zakresu edukacji kulturalnej w postaci kompleksowej organizacji warsztatów legorobotyki dla dzieci w wieku 8-12 lat w Centrum Szyfrów Enigma.   

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37a ustawy z dnia 25 października 1991 r.

o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku     poz. 1983).

od 2022-10-03 do 2032-10-03

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielanym zamówieniu na swojej stronie BIP:

13.05.2022 r.

Oznaczenie sprawy PCD.1152/32/2022

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia:

HERMANN HISTORICA

Bretonischer Ring 3

85630 Grasbrunn / München

DEUTSCHLAND

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakup eksponatu wystawowego na użytek ekspozycji Centrum Szyfrów Enigma -  Maszyny Szyfrującej Enigmy (Chiffriermaschine "Enigma I" mit drei Walzen, Nummer "A 14066", komplett mit Holzkasten) wraz z pozostałymi kosztami sprowadzenia jej Centrum Szyfrów Enigma. 

Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37a ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).

od 2022-05-13 do 2032-05-13

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia

Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielanym zamówieniu na swojej stronie BIP:

10-09-2020

Oznaczenie sprawy CTK.4d/34/2020

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. 1.      Nazwa i adres Zamawiającego:

Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT, ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań

  1. 2.      Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia:

Jacek Biesiadka

  1. 3.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

zadanie z zakresu edukacji kulturowej polegające na przeprowadzeniu prelekcji będącej częścią imprezy pt. "XV Weekend z Historią na Trakcie Królewsko-Cesarskim",

Podstawa prawna zamieszczenia ogłoszenia: art. 37a ustawy z dnia 25 października 1991
o organizacji i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U.2018.1983 t.j. z późn. zm.)

Podstawa prawna realizacji zamówienia: art. 4d. ust 1.pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2019 poz.1843)

od 2020-09-10 do 2025-09-10