Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko

Komunikat Termin ważności

KSr-V.6220.1.15.2024 - treść decyzji

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Informujemy, [1] że w dniu 23 grudnia 2024 r. wydaliśmy decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na modernizacji istniejącej instalacji do przetwarzania odpadów innych niż niebezpieczne, na terenie zakładu znajdującego się przy ulicy Energetycznej 7B w Poznaniu.

Wnioskodawcą jest: Veolia EKOZEC Sp. z o.o., ul. Energetyczna 7a, 61-017 Poznań, reprezentowana przez Pana Marcina Kaźmierskiego.

Treść decyzji udostępniamy w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.poznan.pl, dział: Ogłoszenia, decyzje, rejestry; kategoria: Komunikaty Urzędu Miasta Poznania) w terminie 23.12.2024 r - 07.01.2025 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę +48 61 878 40 81 (od pon. do pt. w godz. 8:00 - 10:00 i 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_peziak@um.poznan.pl.

[1] Na podstawie art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

Treść decyzji do wglądu w załączniku!!

od 2024-12-23 do 2025-01-07

KSr-V.6220.1.15.2024

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Informujemy, [1] że w dniu 23 grudnia 2024 r. wydaliśmy decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na modernizacji istniejącej instalacji do przetwarzania odpadów innych niż niebezpieczne, na terenie zakładu znajdującego się przy ulicy Energetycznej 7B w Poznaniu.

Wnioskodawcą jest: Veolia EKOZEC Sp. z o.o., ul. Energetyczna 7a, 61-017 Poznań, reprezentowana przez Pana Marcina Kaźmierskiego.

Treść decyzji udostępniamy w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.poznan.pl, dział: Ogłoszenia, decyzje, rejestry; kategoria: Komunikaty Urzędu Miasta Poznania) w terminie 23.12.2024 r - 07.01.2025 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę +48 61 878 40 81 (od pon. do pt. w godz. 8:00 - 10:00 i 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_peziak@um.poznan.pl.

[1] Na podstawie art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

Treść decyzji do wglądu w kolejnym komunikacie (wywieszona w terminie 23.12.2024 - 07.01.2025)

od 2024-12-23 do 2025-01-22

KSr-V.6220.1.62.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn. "Budowa magistralnej sieci cieplnej z rur preizolowanych na odcinku od komory (J1/4) do komory (S4/20) w rejonie ul. Sokoła, Koronnej, Piątkowskiej i Nasiennej w Poznaniu".

Wnioskodawca: Veolia Energia Poznań S.A., ul. Energetyczna 3  reprezentowany przez Pełnomocnika: Pana Ryszarda Sobańskiego

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2] o wezwaniu Wnioskodawcy pismem z 20.12.2024 r. do złożenia wyjaśnień i uzupełnienia materiałów zgodnie z zakresem uwag Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

KSr-V.6220.1.62.2024

od 2024-12-23 do 2025-01-07

KSr-V.6220.1.94.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn. "Przebudowa cieku Bogdanka ZDM/P/107"

Wnioskodawca: Miasto Poznań, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, w imieniu, którego działa Inwestor zastępczy: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., Plac Wiosny Ludów 2, 61-831 Poznań reprezentowany przez Pana Sławomira Czapika.

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2] o przekazaniu kopii złożonego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu, z prośbą o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby, co do zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska uwzględniającym łącznie uwarunkowania, o których mowa w przepisach szczególnych [3].

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

KSr-V.6220.1.94.2024

od 2024-12-23 do 2025-01-07

KSr-V.6220.1.78.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.121.2022)

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie dwóch budynków zamieszkania zbiorowego o funkcji pensjonatu wraz z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ulicy Dmowskiego w Poznaniu, na działkach ewid. nr 54/1, 54/2 ark. 35, 68/1, 80/5, 80/13, 160 ark. 34, obręb Łazarz 

Wnioskodawca: Hotel Kraków Zabłocie Sp. z o. o., ul. Litewska 1, 00-581 Warszawa, reprezentowany przez Pana Krzysztofa Pysznego

Zawiadamiamy strony postępowania o następujących kwestiach [1][2]:

  • o wezwaniu Pełnomocnika Inwestora z dnia 23.12.2024 r. do złożenia wyjaśnień w zakresie zagadnień związanych z ochroną zieleni.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.78.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.121.2022)

od 2024-12-23 do 2025-01-07

KSr-V.6220.1.78.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.121.2022)

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie dwóch budynków zamieszkania zbiorowego o funkcji pensjonatu wraz z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ulicy Dmowskiego w Poznaniu, na działkach ewid. nr 54/1, 54/2, ark. 35, 68/1, 80/5, 80/13, 160 ark. 34, obręb Łazarz

Wnioskodawca: Hotel Kraków Zabłocie Sp. z o. o., ul. Litewska 1, 00-581 Warszawa, reprezentowany przez Pana Krzysztofa Pysznego

Zawiadamiamy strony postępowania o następujących kwestiach [1][2]:

  • przekazaniu pismem z dnia 23.12.2024 r. do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska informacji jaki jest faktyczny sposób zagospodarowania i wykorzystywania terenów otaczających planowane przedsięwzięcie oraz uzupełnienia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, dostarczonego przez Pełnomocnika Wnioskodawcy w dniu 13.12.2024 r.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.78.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.121.2022)

od 2024-12-23 do 2025-01-07

KSr-V.6220.1.58.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Zespół budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażem podziemnym i usługami położonymi w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 384, dz. nr ewid.: 4/6, 4/10, 3/7, 13/1, 8, 7/1, 7/2, arkusz 20, obręb 60"

Wnioskodawca: AMP Real Estate Development Sp. z o.o, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, reprezentowany przez Pana Adama Brzezińskiego

Zawiadamiamy strony postępowania o następujących kwestiach [1][2]:

  • o wezwaniu Inwestora w dniu 23.12.2024 r. do złożenia wyjaśnień w zakresie uwag Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, wyrażonych w piśmie z dnia 18.12.2024 r. (data wpływu: 19.12.2024 r.), znak: WOO-IV.4220.2024.1255.MDK (8).

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.58.2024

od 2024-12-23 do 2025-01-07

KSr-V.6220.1.90.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na uruchomieniu punktu odzysku odpadów na dz. nr 5/49 obręb Główna, przy ul. Energetycznej 4, 61-016 Poznań (działka ewid. nr 5/49, ark. 01, obręb 01)

Wnioskodawca: Wnioskodawcą jest podmiot: Zakład Robót Drogowych, ul. Energetyczna 4, 61-016 Poznań, reprezentowany przez Roberta Siudaka

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekazaliśmy informację nt. funkcji i sposobu zagospodarowania terenów otaczających działki inwestycyjne ww. planowanego przedsięwzięcia uzyskane z Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

KSr-V.6220.1.90.2024

od 2024-12-23 do 2025-01-07

KSr-V.6220.1.93.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji regazyfikacji skroplonego gazu ziemnego LNG wraz z infrastrukturą techniczną na terenie zakładu ADOB w Poznaniu działka o nr ew. 2/2 w obrębie Karolin.

Wnioskodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Consultingowe ADOB Sp. z o.o., ul. Kołodzieja 11, 61-070 Poznań, reprezentowany przez Pana Czesława Trzosa.

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2] o przekazaniu wypisu i wyrysu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572).

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112).

KSr-V.6220.1.93.2024

od 2024-12-23 do 2025-01-07

KSr-V.62201.202.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Zbieranie i przetwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne poniżej 10 Mg/dobę dla firmy Comptest Polska Sp. z o.o. (lokalizacja: dz. ew. nr 5/1 i 7, ark. 11, obręb 01)

Wnioskodawca: COMPTEST POLSKA Sp. z o.o., ul. Św. Michała 100, 61-005 Poznań

Zawiadamiamy strony postępowania o następujących kwestiach [1][2][3]:

  • o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów  przed wydaniem decyzji; mają Państwo 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia na ww. czynności;
  • o wydaniu przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu postanowienia (znak: WOO-IV.4220.305.2024.MDK.3 z dnia 5.12.2024 r.); tamtejszy Organ wyraził opinię, że dla planowanego przedsięwzięcia nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i wskazał na konieczność uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach warunków i wymagań określonych szczegółowo w treści opinii;
  • o wydaniu przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu  opinii sanitarnej (znak: NS.9022.229.2024.AC z dnia 6.09.2024 r.); tamtejszy Organ stwierdził brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania
    dla planowanego przedsięwzięcia i odstąpił od określenia zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko;
  • o wydaniu przez Dyrektora Zarządu Zlewni w Poznaniu opinii (znak: PZ.ZZŚ.4901.99.2024.MS.2 z dnia 17.09.2024 r.); tamtejszy Organ nie stwierdził potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na planowane przedsięwzięcie na środowisko
    i wskazał na konieczność określenia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach warunków i wymagań wskazanych szczegółowo w treści ww. opinii.

Wyjaśniamy, że wszystkie warunki określone w stanowiskach ww. Organów zostaną zawarte w osnowie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i będą stanowiły integralną część ww. decyzji.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61-878-40-83), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61-878-40-83, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: kamila_bogucka@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

[1] Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572).

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[3] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.62201.202.2023

od 2024-12-20 do 2025-01-03

KSr-V.6220.1.67.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zespołu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej o budynek mieszkalny wielorodzinny z lokalami usługowymi w parterze, dwupoziomowym garażem podziemnym, zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną na części działki o nr ewidencyjnym 49, obręb 61 Wilda w rejonie zbiegu ulic Królowej Jadwigi i Maratońskiej w Poznaniu.

Wnioskodawca: Np. 16 Sp. z o.o., ul. Siedmiogrodzka 9, 01-204 Warszawa reprezentowany przez Pełnomocnika Pana Krzysztofa Pysznego.

Zawiadamiamy strony postępowania o następujących kwestiach [1][2][3]:

  • o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów przed wydaniem decyzji; mają Państwo 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia na ww. czynności;
  • o wydaniu przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu postanowienia znak: WOO-IV.4220.1132.2024.KJ.3 z dnia 11.12.2024 r. (wpływ do tut. Wydziału 12.12.2024 r.), w którym tamtejszy Organ wyraził opinię, że dla planowanego przedsięwzięcia nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i wskazał na konieczność uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach warunków i wymagań określonych szczegółowo w treści opinii;
  • o wydaniu przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu opinii sanitarnej znak: NS.9022.1252.2024.AC z dnia 21.11.2024 r. (wpływ do tut. Wydziału 22.11.2024 r.), w której tamtejszy Organ stwierdził brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania dla planowanego przedsięwzięcia i odstąpił od określenia zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko;
  • o wydaniu przez Dyrektora Zarządu Zlewni w Poznaniu opinii znak: PZ.ZZŚ.4901.384.2024.KN.1 z dnia 20.09.2024 r. (wpływ do tut. Wydziału 20.09.2024 r.), w której tamtejszy Organ nie stwierdził potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na planowane przedsięwzięcie na środowisko i wskazał na konieczność określenia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach warunków i wymagań wskazanych szczegółowo w treści ww. opinii. Opinie podtrzymano pismem znak: PZ.ZZŚ.4901.384.2024.KN.2 z dnia 18.11.2024 r. (wpływ do tut. Wydziału 19.11.2024 r.);
  • o warunkach realizacji planowanego przedsięwzięcia sformułowanych przez Organ prowadzący postępowanie:

a) zastosować odpowiednie środki ochrony przed hałasem zgonie z art.14 ust. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 54);

b) remediację gruntu przeprowadzić zgodnie z ustalonym planem remediacji Decyzją z dnia 26 kwietnia 2024 r. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska znak: WSS.515.5.2024.ASB.5. Po zakończonej remediacji należy  przekazać sprawozdanie do Wydziału Klimatu i Środowiska;

c) przy projektowaniu miejsca magazynowania poszczególnych frakcji odpadów uwzględnić przepisy szczególne (w tym rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów, oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie m. Poznań);

d) w projekcie zabezpieczyć miejsce do gromadzenia odpadów podczas remontów i serwisowania obiektów i urządzeń oraz utrzymania terenów wspólnych;

e) odpady niebezpieczne gromadzić w zamkniętych, szczelnych i oznakowanych pojemnikach odpornych na działanie składników umieszczanych w nich odpadów, zlokalizowanych w wyznaczonym i ogrodzonym miejscu (tj. zabezpieczonym przed dostępem osób nieupoważnionych), zadaszonym o utwardzonym podłożu (np. z pomocą płyt betonowych).

Wyjaśniamy, że...

Pełna treść obwieszczenia w załączniku

od 2024-12-18 do 2025-01-02

KSr-V.6220.1.112.2024

PODANIE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

INFORMACJI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

W ramach prowadzonego postępowania w sprawie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na usytuowaniu węzła betoniarskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w którym będą przetwarzane odpady, w tym odpady niebezpieczne, zlokalizowanego przy ul. Energetycznej 7B w Poznaniu, na dz. o nr ewid. 5/59 oraz 5/31, ark, 01, obr. Główna (Wnioskodawcą jest Veolia EKOZEC Sp. z o.o., ul. Energetyczna 7a, 61-017 Poznań) informujemy [1] o:

  • przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;
  • możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, który wraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy znajduje się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a;

Zapoznawać się ze sprawą można od pon. do pt. w godzinach: 7.30 - 15.30. W celu usprawnienia udostępnienia dokumentacji spawy zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego.

  • możliwości składania uwag i wniosków w formie: 

-       pisemnej w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, 61-655 Poznań w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30)

lub

-       elektronicznej na adres: ksr@um.poznan.pl 

Uwagi i wnioski można składać w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 19.12.2024 r. do 17.01.2025 r.

Zgłoszone w ww. terminie uwagi i wnioski, rozpatrzymy w toku postępowania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskażemy w uzasadnieniu decyzji. Zwracamy uwagę, że  uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście lub osobiście złożyć uwag lub wniosków, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61-878-4073, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy. Jednocześnie przypominamy, że uwagi i wnioski mogą Państwo składać za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą elektroniczną.

[1] Na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112).

KSr-V.6220.1.112.2024

od 2024-12-18 do 2025-01-17

KSr-V.6220.1.57.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.88.2022)

INFORMACJA DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie istniejącego zakładu wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury towarzyszącej, zlokalizowanego na części działki o nr 2/26 ark. 01, obręb Główna, miasto Poznań (Wnioskodawcą jest: BATPOL Rafał Siejek [1]

informuje:

  • o możliwości zapoznania się z treścią uzupełnionego raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy [2], w tym z treścią: opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu znak: NS.90111.265.2022.DK z 20.03.2024 r., postanowienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu WOO-I.4221.63.2024.BR.7 z 15.11.2024 r, postanowienia Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu znak: PO.RZŚ.4960.136.2022.NSz z 02.08.2023 r. ­- w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania w Poznaniu, ul. Gronowa 22a, w godzinach 7.30 - 15.30 (pn-pt) - po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty, celem usprawnienia obsługi administracyjnej;
  • o możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, pok. 203 - sekretariat, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie pisemnej lub elektronicznej: ksr@um.poznan.pl, a także za pośrednictwem platformy e-Puap, w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj.: od 19.12.2024 r. do 17.01.2025 r.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 618784081) lub pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 618784053), w godzinach urzędowania, celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości udostępnienia dokumentacji sprawy. Poza ww. okresem również zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego, co umożliwi ustalenie dogodnego terminu wizyty w urzędzie jak i usprawni udostępnienie Państwu niezbędnej informacji i dokumentów.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

[1] Na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r.,  poz. 1112)

[2] Zgodnie z art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r.,  poz. 1112)

KSr-V.6220.1.57.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.88.2022)

od 2024-12-18 do 2025-01-17

KSr-V.6220.1.10.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na zwiększeniu ilości odpadów przewidzianych do zbierania i przetwarzania na terenie działek ewid. o nr 36/1, 36/2 oraz na utworzeniu na terenie działki 72/1 oraz części działki 72/2 obręb Strzeszyn magazynu gotowego produktu przy ul. Szarych Szeregów w Poznaniu.

Wnioskodawca: SIMNAT Sp. z o.o. Sp.k., ul. Przybrodzka 19, 62-090 Rokietnica reprezentowany przez pełnomocnika Pana Adama Brzezińskiego

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wezwaliśmy Inwestora do złożenia wyjaśnień m. in. w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, ochrony powierzchni ziemi, ochrony przed hałasem oraz wystąpiliśmy do Wójta Gminy Suchy Las z prośbą o przedstawienie informacji jaki jest planowany i faktyczny sposób zagospodarowania terenów otaczających planowane przedsięwzięcie.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:30 - 10:30, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

KSr-V.6220.1.10.2024

od 2024-12-17 do 2024-12-31

KSr-V.6220.1.90.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na uruchomieniu punktu odzysku odpadów na dz. nr 5/49 obręb Główna, przy ul. Energetycznej 4, 61-016 Poznań (działka ewid. nr 5/49, ark. 01, obręb 01)

Wnioskodawca: Zakład Robót Drogowych, ul. Energetyczna 4, 61-016 Poznań

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wezwaliśmy Wnioskodawcę do wyjaśnień i uzupełnienia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko [3] [4] w zakresie uwag Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu przekazanych w piśmie tamtejszego organu z dnia 12.12.2024 r.

Informujemy, że z wnioskiem mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.+48 61 878 4939), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z wnioskiem osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. +48 61 878 4939, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentu.

W niniejszej sprawie zastosowanie mają przepisy szczególne [5], które wskazują m.in. tryb i zasady ustalania danych adresowych stron postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz skutecznego doręczenia korespondencji w sprawie przez Organ, w tym prawa i obowiązki stron postępowania w szczególności w zakresie zmiany właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać planowane przedsięwzięcie.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[3] Na podstawie art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112).

[4] Na podstawie art. 50 § 1 w nawiązaniu do  art. 77 i art. 7 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572).

[5] Na podstawie art. 74 ust. 3b-3h ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112).

KSr-V.6220.1.90.2024

od 2024-12-17 do 2024-12-31

KSr-V.6220.1.78.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.121.2022)

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie dwóch budynków zamieszkania zbiorowego o funkcji pensjonatu wraz z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ulicy Dmowskiego w Poznaniu, na działkach ewid. nr 54/1, 54/2, ark. 35, 68/1, 80/5, 80/13, 160 ark. 34, obręb Łazarz.   

Wnioskodawca: Hotel Kraków Zabłocie Sp. z o. o., ul. Litewska 1, 00-581 Warszawa, reprezentowany przez Pana Krzysztofa Pysznego

Zawiadamiamy strony postępowania o następujących kwestiach [1][2]:

  • o przekazaniu do Pełnomocnika Inwestora pismem z dnia 16.12.2024 r. informacji co do zgodności planowanego przedsięwzięcia z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.78.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.121.2022)

od 2024-12-16 do 2024-12-30

KSr-V.6220.1.47.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na Rozbudowie południowego źródła ciepła dla m. Poznania (nr ew. 10/4 i 11/2, arkusz 19, obręb 35 Górczyn).

Wnioskodawca: Veolia Energia Poznań S.A. ul. Energetyczna 3, 61-016 Poznań reprezentowany przez Pełnomocnika Pana Marcina Magiełdę Termotech Sp. z o.o., ul. Zamkowa 6/6, 65-086 Zielona Góra

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], iż pismem z dnia 13.12.2024 r. wezwaliśmy pełnomocnika Wnioskodawcy do złożenia wyjaśnień w zakresie złożonego w dniu 12.12.2024 r. raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572).

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112).

KSr-V.6220.1.47.2024

od 2024-12-16 do 2024-12-30

KSr-V.6220.1.49.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na utworzeniu punktu przetwarzania odpadów powstałych z podręcznego sprzętu przeciwpożarowego, tj. gaśnic, agregatów proszkowych i śniegowych, a następnie ich demontażu na elementy składowe, których część po jest kwalifikowana do ponownego użycia (lokalizacja przedsięwzięcia  działki o nr ewid. 12/5 i 10/5, ark. 20, obręb 01 Główna).

Wnioskodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe TEL-POŻ-SYSTEM "ISKRA" Sp. z o.o., ul. Krańcowa 11, 61-022 Poznań, reprezentowane przez prokurenta: Pana inż. Macieja Piłata.

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wzywamy Inwestora do uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia na środowisko w zakresie zagadnień związanych z gospodarką odpadami, emisją hałasu, emisją zanieczyszczeń do powietrza.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:30 - 10:30, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.49.2024

od 2024-12-16 do 2024-12-30

KSr-V.6220.1.58.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia  pn. "Zespół budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażem podziemnym i usługami położonymi w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 384, dz. nr ewid.: 4/6, 4/10, 3/7, 13/1, 8, 7/1, 7/2, arkusz 20, obręb 60"

Wnioskodawca: AMP Real Estate Development Sp. z o.o, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, reprezentowany przez Pana Adama Brzezińskiego

Zawiadamiamy strony postępowania o następujących kwestiach [1][2]:

  • przekazaniu pismem z dnia 12.12.2024 r. do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich informacji jaki jest faktyczny sposób zagospodarowania i wykorzystywania terenów otaczających planowane przedsięwzięcie oraz uzupełnienia karty informacyjnej, dostarczonej przez Pełnomocnika Wnioskodawcy w dniu 27.11.2024 r.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.58.2024

od 2024-12-13 do 2024-12-27

KSr-V.6220.1.59.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "3-05-15-103-1 - Poznań - sieć wodociągowa w ul. B. Lerczakówny oraz pn. 5-05-21-004-1 i 5-05-22-170-1 - Poznań - kanalizacja sanitarna w rejonie ul. Nowe Kotowo"

Wnioskodawca: AQUANET S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, reprezentowany przez Panią Joannę Urbańską

Zawiadamiamy strony postępowania o następujących kwestiach [1][2]:

  • o wezwaniu Inwestora w dniu 13.12.2024 r. do złożenia wyjaśnień w zakresie uwag Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, wyrażonych w piśmie z dnia 11.12.2024 r. (data wpływu: 12.12.2024 r.), znak: WOO-II.4220.163.2024.ZP (12).

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.59.2024

od 2024-12-13 do 2024-12-27