Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko

Komunikat Termin ważności

KSr-V.6220.1.87.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego ws. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami podziemnymi i towarzyszącą infrastrukturą techniczną o trzy budynki mieszkalne wielorodzinne z garażami podziemnymi, murami oporowymi, wewnętrznymi układem komunikacyjnym i towarzyszącą infrastrukturą techniczną, przy ul. T. Mateckiego w Poznaniu, planowane do realizacji na działkach o nr ewidencyjnych 2/6, 2/7, 2/9, 2/10, 2/14, 2/15, 2/16, 3/2, 3/3, 3/5, 3/6, 3/7, 3/8, 3/9, 3/10 ark. 23, obręb Piątkowo. Wnioskodawcą jest podmiot: BPS Rynku Nieruchomości Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Aktywów Niepublicznych, ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, reprezentowany przez Pawła Witkiewicza [1][2].

zawiadamia Strony

  • o wystąpieniu pismem z dnia 17.12.2025 r. do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla miasta Poznania o informację ws. faktycznego zagospodarowania terenu w sąsiedztwie planowanej inwestycji.

W związku z powyższym informuje się o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami sprawy dla ww. inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (061)-878-49-39) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl. Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Doręczenie powyższego zawiadomienia [5] uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[2] Na podstawie art. 49 i 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 1691)

[3] Na podstawie art. 63 ust. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.)

[4] Na podstawie art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 1691)

[5] Na podstawie art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 1691).

KSr-V.6220.1.87.2024

od 2025-12-18 do 2026-01-02

KSr-V.6220.1.54.2025

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa magistralnej sieci cieplnej z źródła ciepła zlokalizowanego w obiekcie przy ul. Kręglewskiego 11 do miejskiej sieci cieplnej przy ul. Szwedzkiej w Poznaniu".

Wnioskodawca: Veolia Energia Poznań S.A., 61-016 Poznań, reprezentowany przez Pana Ryszarda Sobańskiego.

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w dniu 16.12.2025 r. przekazaliśmy do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu dodatkowe wyjaśnienie w zakresie zgodności planowanego przedsięwzięcia z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.61-878-4073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 7:30 - 9:00, 14:00 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 50 § 1 w nawiązaniu do  art. 77 i art. 7 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

KSr-V.6220.1.54.2025

od 2025-12-17 do 2025-12-31

KSr-V.6220.1.53.2025

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa magistralnej sieci cieplnej z źródła ciepła zlokalizowanego w obiekcie przy ul. Kręglewskiego 11 do miejskiej sieci cieplnej przy ul. J. Szczawińskiej w Poznaniu".

Wnioskodawca: Veolia Energia Poznań S.A., 61-016 Poznań, reprezentowany przez Pana Ryszarda Sobańskiego.

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w dniu 16.12.2025 r. przekazaliśmy do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu dodatkowe wyjaśnienie w zakresie zgodności planowanego przedsięwzięcia z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.61-878-4073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 7:30 - 9:00, 14:00 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 50 § 1 w nawiązaniu do  art. 77 i art. 7 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

KSr-V.6220.1.53.2025

od 2025-12-17 do 2025-12-31

KSr-V.6220.1.178.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych o budynek mieszkalny wielorodzinny z funkcją usługową, garażem podziemnym wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Obornickiej, Włościańskiej i Wojciechowskiego w Poznaniu planowane jest do realizacji na działkach o nr ewid.: 16/30 (cz.), 16/31 (cz.), 15/2 (cz.) i 16/17 ark. 02, obręb 0052 Winiary.

Wnioskodawca: ROBYG Piątkowo Sp. z o.o., Al. Rzeczypospolitej 1, 02-972 Warszawa

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wezwaliśmy Wnioskodawcę do wyjaśnień i uzupełnienia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko [3] [4] w zakresie uwag dotyczących ochrony przed hałasem oraz ochrony powietrza.

Informujemy, że z wnioskiem mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania.
W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.+48 61 878 4939), tak aby ustalić dogodny termin wizyty. W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z wnioskiem osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. +48 61 878 4939, w godzinach 7:30 - 9:00, 14:00 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentu.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[3] Na podstawie art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[4] Na podstawie art. 50 § 1 w nawiązaniu do  art. 77 i art. 7 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691).

KSr-V.6220.1.178.2023

od 2025-12-17 do 2025-12-31

UA-VI.6740.972.2025

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA POZNANIA

O WYDANIU DECYZJI O POZWOLENIU NA BUDOWĘ

Zgodnie z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w zw. z art. 35 ust. 9 ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,

informuję

poprzez podanie obwieszczenia do publicznej wiadomości: 

-       w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania,

-       na elektronicznej tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. organu,

-       w miejscu planowanego przedsięwzięcia,

że w dniu 05.12.2025 r. została wydana decyzja o pozwoleniu na budowę dla inwestycji polegającej na przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej (kolektora sanitarnego) przy
ul. Stróżyńskiego w Poznaniu (411/1, 414, 415 ark. 36 obręb Morasko)
,

która to decyzja dotyczy przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać
na środowisko.

            W związku z powyższym informuję, że:

- załącznikiem do obwieszczenia jest treść decyzji nr 865/2025 z dnia 05.12.2025 r. udostępniona z dniem 16.12.2025 r. na okres 14 dni,

- można złożyć wniosek o  udostępnienie dokumentacji sprawy - w trybie określonym w dziale II Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

od 2025-12-16 do 2025-12-31

UA-III.6730.768.2021

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA POZNANIA

O WYDANIU DECYZJI

O USTALENIU WARUNKÓW ZABUDOWY

Zgodnie z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w zw. z art. 66a ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

informuję

poprzez podanie obwieszczenia do publicznej wiadomości: 

-       w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania,

-       na elektronicznej tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. organu,

że w dniu 11 grudnia 2025 r. została wydana decyzja o ustaleniu warunków zabudowy
dla inwestycji polegającej na budowie do 35 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wolnostojących, przewidzianej do realizacji na terenie działek oznaczonych nr ewid. 4/12, 4/13, 4/14, 4/15, 4/16, 4/17, 4/18 (część), 4/19 (część), 4/31 (część), położonej w obrębie geod. Spławie, ark. 01, w rejonie ul. Michałowo w Poznaniu,

która to decyzja dotyczy przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać
na środowisko.

            W związku z powyższym informuję, że:

- załącznikiem do obwieszczenia jest treść decyzji nr 655/2025 z dnia 14 listopada 2025 r. udostępniona z dniem 16 grudnia 2025 r. na okres 14 dni,

- można złożyć wniosek o  udostępnienie dokumentacji sprawy - w trybie określonym w dziale II Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

od 2025-12-16 do 2025-12-30

KSr-V.6220.1.64.2025

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie i zmianie punktu zbierania odpadów przy ul. Wichrowej 22 w Poznaniu, na części działki nr 2/27 arkusz 22 obręb Krzyżowniki

Wnioskodawcą jest: Pan Radosław Nowak i Pan Sebastian Korn, działający jako wspólnicy spółki CAR PLAC Radosław Nowak, Sebastian Korn Spółka Cywilna, reprezentowani przez Panią Angelikę Woźniak-Wszędybył, PERFEKO, ul. Dolna 32, 95-006 Bukowiec.

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2]:

  • iż pismem z dnia 10.12.2025 r., w związku ze zniszczeniem przesyłki pocztowej przez maszynę dzielczą, przesłaliśmy ponownie do Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu pismo Prezydenta Miasta Poznania z 12.11.2025 r., znak KSr-V.6220.1.64.2025,
  • iż pismem z dnia 12.12.2025 r. przekazaliśmy materiały dotyczące informacji w zakresie rodzaju zabudowy chronionej akustycznie, uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia stanowiące odpowiedź na uwagi, sformułowane przez  Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z dnia 14.11.2025 r., znak WOO-IV.4220.1614.2025.MDK.2. Przedmiotowym pismem wystąpiliśmy do Regionalnego Dyrektora Środowiska w Poznaniu o dołączenie powyższych informacji i uzupełnień do dotychczas przekazanych materiałów oraz o wzięcie ich treść pod uwagę podczas zajmowania stanowiska, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu i Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich o dołączenie informacji i uzupełnień do dotychczas przekazanych materiałów oraz ponowne zajęcie stanowiska w sprawie.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4070), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4070, w godzinach 7:30 - 9:00, 14:00 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: katarzyna_swiderska@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

W niniejszej sprawie zastosowanie mają przepisy szczególne [3], które wskazują m.in. tryb i zasady ustalania danych adresowych stron postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz skutecznego doręczenia korespondencji w sprawie przez Organ, w tym prawa i obowiązki stron postępowania w szczególności w zakresie zmiany właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać planowane przedsięwzięcie.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

[1] Na podstawie art. 50 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[3] Na podstawie art. 74 ust. 3b-3h ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.).

KSr-V.6220.1.64.2025

od 2025-12-16 do 2025-12-30

KSr-V.6220.1.37.2025

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "Punkt zbierania i przetwarzania odpadów złomu metali żelaznych i nieżelaznych zlokalizowany na działkach ewidencyjnych nr 9/4, 10, 21, 22/3, AM-7, oraz 1 i 15, AM-5 obręb Główna, przy ul. Chemicznej 4 w Poznaniu".

Wnioskodawcąjest: CENTROZŁOM WROCŁAW S. A., reprezentowanyprzez: Panią Karolinę Szewczyk.

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], iż pismem z dnia 12.12.2025 r. wezwaliśmy Pełnomocnika Wnioskodawcy do złożenia wyjaśnień i uzupełnień materiałów w zakresie gospodarki odpadami sformułowanych przez Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4081), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4081, w godzinach 7:30 - 9:00, 14:00 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: olga_zapasnik@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

[1] Na podstawie art. 50 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

KSr-V.6220.1.37.2025

od 2025-12-15 do 2025-12-29

KSr-V.6220.1.175.2023

PODANIE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

Informujemy strony postępowania [1] o tym, że:

  • w dniu 11.12.2025 r. wydaliśmy decyzję odmowną dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zabudowy biurowo-usługowo-handlowej z wielopoziomowym garażem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr 40/4, 43/4, ark. 23, obręb 51 położonych w Poznaniu przy ul. Franklina Roosevelta. Wnioskodawcą jest Bolmen Development Sp. z o.o., al. Solidarności  173, 00-877 Warszawa reprezentowany przez Pełnomocnika: Panią Zuzanną Kucharską.
  • treść ww. decyzji udostępniliśmy w Biuletynie Informacji Publicznej na okres 14 dni, tj. od 15.12.2025 r. do 29.12.2025 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy mogą Państwo zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22a w Poznaniu, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4073, w godzinach 7:30 - 09:00, 14:00 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r.,
poz. 1112 ze zm.).

KSr-V.6220.1.175.2023

Treść decyzji w osobnym komunikacie!

od 2025-12-15 do 2026-01-13

KSr-V.6220.1.175.2023 - treść decyzji

PODANIE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

Informujemy strony postępowania [1] o tym, że:

  • w dniu 11.12.2025 r. wydaliśmy decyzję odmowną dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zabudowy biurowo-usługowo-handlowej z wielopoziomowym garażem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr 40/4, 43/4, ark. 23, obręb 51 położonych w Poznaniu przy ul. Franklina Roosevelta. Wnioskodawcą jest Bolmen Development Sp. z o.o., al. Solidarności  173, 00-877 Warszawa reprezentowany przez Pełnomocnika: Panią Zuzanną Kucharską.
  • treść ww. decyzji udostępniliśmy w Biuletynie Informacji Publicznej na okres 14 dni, tj. od 15.12.2025 r. do 29.12.2025 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy mogą Państwo zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22a w Poznaniu, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4073, w godzinach 7:30 - 09:00, 14:00 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r.,
poz. 1112 ze zm.).

KSr-V.6220.1.175.2023

Treść decyzji do wgladu w załączniku!

od 2025-12-15 do 2025-12-29

KSr-V.6220.1.175.2023

OBWIESZCZENIE

Zawiadamiamy [1][2], że w dniu 11.12.2025 r. wydaliśmy decyzję odmowną dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zabudowy biurowo-usługowo-handlowej z wielopoziomowym garażem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr 40/4, 43/4, ark. 23, obręb 51 położonych w Poznaniu przy ul. Franklina Roosevelta.

Wnioskodawcą jest Bolmen Development Sp. z o.o., al. Solidarności 173, 00-877 Warszawa reprezentowany przez Pełnomocnika: Panią Zuzannę Kucharską

POUCZENIE

Od wydanej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni od daty doręczenia. Doręczenie niniejszej decyzji uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy mogą Państwo zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22a w Poznaniu, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny
z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4073, w godzinach 7:30 - 09:00, 14:00 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

od 2025-12-15 do 2025-12-29

KSr-V.6220.1.54.2025

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa magistralnej sieci cieplnej z źródła ciepła zlokalizowanego w obiekcie przy ul. Kręglewskiego 11 do miejskiej sieci cieplnej przy ul. Szwedzkiej w Poznaniu".

Wnioskodawca: Veolia Energia Poznań S.A., 61-016 Poznań, reprezentowany przez Pana Ryszarda Sobańskiego.

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w dniu 12.12.2025 r. wezwaliśmy Wnioskodawcę do złożenia wyjaśnień uwag Wydziału Klimatu i Środowiska. Ponadto pismem z dnia 12.12.2025 r. przekazaliśmy uzupełnienie karty informacyjnej przedsięwzięcia do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu uzyskane od Wnioskodawcy uzupełnienia materiałów.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.61-878-4073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 7:30 - 9:00, 14:00 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 50 § 1 w nawiązaniu do  art. 77 i art. 7 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691).

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

od 2025-12-12 do 2025-12-29

KSr-V.6220.1.40.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa zespołu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z usługami w Poznaniu przy ul. Opieńskiego i ul. Szeligowskiego, na działkach nr ew. 157/5, 158/6, 189/57 (ark. 18) obr. 0053 Piątkowo"

Wnioskodawca: Echo Investment S.A., Al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, reprezentowany przez Pełnomocnika: Pana Adama Marczaka

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że pismem z dnia 10.12.2025 r. ponownie wezwaliśmy pełnomocnika Wnioskodawcy [3] do złożenia wyjaśnień i uzupełnienia materiałów w sprawie w zakresie uwag sformułowanych przez stronę postepowania.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[3] Na podstawie art. 50 § 1 w nawiązaniu do  art. 77 i art. 7 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691).

KSr-V.6220.1.40.2023

od 2025-12-12 do 2025-12-29

KSr-V.6220.1.53.2025

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa magistralnej sieci cieplnej z źródła ciepła zlokalizowanego w obiekcie przy ul. Kręglewskiego 11 do miejskiej sieci cieplnej przy ul. J. Szczawińskiej w Poznaniu".

Wnioskodawca: Veolia Energia Poznań S.A., 61-016 Poznań, reprezentowany przez Pana Ryszarda Sobańskiego.

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w dniu 11.12.2025 r. wezwaliśmy Wnioskodawcę do złożenia wyjaśnień w zakresie uwag Wydziału Klimatu i Środowiska. Ponadto pismem z dnia 11.12.2025 r. przekazaliśmy uzyskane od Wnioskodawcy uzupełnienie karty informacyjnej przedsięwzięcia do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.61-878-4073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 7:30 - 9:00, 14:00 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 50 § 1 w nawiązaniu do  art. 77 i art. 7 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

KSr-V.6220.1.53.2025

od 2025-12-12 do 2025-12-29

KSr-V.6220.1.5.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Przebudowa zakładu zagospodarowania odpadami" planowanego do realizacji na działkach nr 53/4, 10/1, 14/3, obręb Golęcin, przy ul. Sytkowskiej 39 w Poznaniu

Wnioskodawca: Eko Alu Sp. z o.o., ul. Sytkowska 39, 60-413 Poznań reprezentowana przez Pana Adriana Zająca, AZ Managment Adrian Zając, ul. Zielona 13 of., 59-220 Legnica

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach poinformowaliśmy organy wpadkowe o korekcie kwalifikacji planowanego przedsięwzięcia do rozporządzenia w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

KSr-V.6220.1.5.2024

od 2025-12-11 do 2025-12-29

KSr-V.6220.1.80.2025

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla  polegającego na "Budowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z usługami wraz z garażami podziemnymi, zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą", zlokalizowanego przy ul. Romana Maya w Poznaniu.

Wnioskodawca: Murapol Real Estate S.A., ul. Dworkowa 4, 43-300 Bielsko-Biała, reprezentowany przez Panią Martynę Kornafel

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2] o przekazaniu w dniu 10.12.2025r.  kopii złożonego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu, z prośbą o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby, co do zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska uwzględniającym łącznie uwarunkowania, o których mowa w przepisach szczególnych [3].

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[3] Na podstawie art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

KSr-V.6220.1.80.2025

od 2025-12-11 do 2025-12-29

KSr-V.6220.1.80.2025

OBWIESZCZENIE

Zawiadamiamy strony postępowania o wszczęciu postępowania [1][2][3] w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na "Budowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z usługami wraz z garażami podziemnymi, zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą", zlokalizowanego przy ul. Romana Maya w Poznaniu. Wnioskodawcą jest podmiot: Murapol Real Estate S.A., ul. Dworkowa 4, 43-300 Bielsko-Biała, reprezentowany przez Panią Martynę Kornafel.

Informujemy, że z wnioskiem mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61-878-4073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z wnioskiem osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61-878-4073, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentu.

W niniejszej sprawie zastosowanie mają przepisy szczególne [4], które wskazują m.in. tryb i zasady ustalania danych adresowych stron postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz skutecznego doręczenia korespondencji w sprawie przez Organ, w tym prawa i obowiązki stron postępowania w szczególności w zakresie zmiany właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać planowane przedsięwzięcie.

[1] Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

[3] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[4] Na podstawie art. 74 ust. 3b-3h ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.)

KSr-V.6220.1.80.2025

od 2025-12-11 do 2025-12-29

KSr-V.6220.1.47.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa południowego źródła ciepła dla m. Poznania, realizowanego na działkach 10/4, 11/2, arkusz 19, obręb 35 Górczyn.

Wnioskodawca: Veolia Energia Poznań S.A., ul. Energetyczna 3, 61-016 Poznań, reprezentowanego przez Pełnomocnika: Pana Marcina Magiełdę - Termotech Sp. z o.o.

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], iż pismem z dnia 10.12.2025 r. wezwaliśmy pełnomocnika Wnioskodawcy do złożenia wyjaśnień i uzupełnienia materiałów w zakresie zagadnień Wydziału Klimatu i Środowiska miasta Poznania niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia [3][4].

W związku z powyższym informuje się o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami sprawy dla ww. inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimat i Środowiska przy ul. Gronowej 22a, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z osobą prowadzącą sprawę (tel. 061 878 49 39), lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: martyna_dudek@um.poznan.pl  w celu ustalenia dogodnego terminu wizyty. Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski  w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie po przez operatora pocztowego przez Biuro Podawcze Urzędu Miasta Poznania: Sala Obsługi Klienta, ul. Gronowa 20, wejście B, piętro I, punkt G w godzinach urzędowania (pn: 7.30-17.00, wt - pt: 7.30-15.30). Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e-PUAP] [5].

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej) [6].

[1] Na podstawie art. 50 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[3] Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

[4] Na podstawie art. 77 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

[5] Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

[6] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 1691)

KSr-V.6220.1.47.2024

od 2025-12-11 do 2025-12-29

KSr-V.6220.1.22.2025 - treść decyzji

PODANIE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

Informujemy [1] o tym, że:

  • w dniu 04.12.2025 r. na wniosek Inwestora: PGD POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Sycowska 40, 60-003 Poznań, reprezentowanego przez Pana Pawła Spychałę, wydaliśmy decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, znak: KSr‑V.6220.1.22.2025, dla przedsięwzięcia pn. "Przebudowa i rozbudowa hali magazynowej z zapleczem socjalno-biurowym oraz przebudowa infrastruktury technicznej zlokalizowanej przy ul. Sycowskiej 40 w Poznaniu";
  • treść ww. decyzji udostępniliśmy w Biuletynie Informacji Publicznej na okres 14 dni, tj. od 04.12.2025 r. do 18.12.2025 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy mogą Państwo zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22a w Poznaniu, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4073, w godzinach 7:30 - 9:00, 14:00 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.).

Treść decyzji do wglądu w załączniku!!

od 2025-12-04 do 2025-12-18

KSr-V.6220.1.22.2025

PODANIE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

Informujemy [1] o tym, że:

  • w dniu 04.12.2025 r. na wniosek Inwestora: PGD POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Sycowska 40, 60-003 Poznań, reprezentowanego przez Pana Pawła Spychałę, wydaliśmy decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, znak: KSr‑V.6220.1.22.2025, dla przedsięwzięcia pn. "Przebudowa i rozbudowa hali magazynowej z zapleczem socjalno-biurowym oraz przebudowa infrastruktury technicznej zlokalizowanej przy ul. Sycowskiej 40 w Poznaniu";
  • treść ww. decyzji udostępniliśmy w Biuletynie Informacji Publicznej na okres 14 dni, tj. od 04.12.2025 r. do 18.12.2025 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy mogą Państwo zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22a w Poznaniu, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4073, w godzinach 7:30 - 9:00, 14:00 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.).

Treść decyzji do wglądu w kolejnym komunikacie (wywieszona w terminie 04.12.2025 - 18.12.2025)

od 2025-12-04 do 2026-01-05