Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko

Komunikat Termin ważności

KSr-V.6220.1.81.2024

OBWIESZCZENIE

Zawiadamiamy strony postępowania o wszczęciu postępowania [1][2][3] w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na budowie zespołu parkingów naziemnych i podziemnych na cele inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i naziemnym, zagospodarowaniem terenu, drogami oraz niezbędną infrastrukturą techniczną" w Poznaniu na działce 13/1 przy ulicy Unii Lubelskiej. Wnioskodawcą jest podmiot: ATAL S.A. ul. Stawowa 27, 43-400 Cieszyn, reprezentowany przez Panią Iwonę Szczepanik-Retkę.

Informujemy, że z wnioskiem mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 40 81), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z wnioskiem osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel.61 878 40 81, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_peziak@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentu.

W niniejszej sprawie zastosowanie mają przepisy szczególne [4], które wskazują m.in. tryb i zasady ustalania danych adresowych stron postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz skutecznego doręczenia korespondencji w sprawie przez Organ, w tym prawa i obowiązki stron postępowania w szczególności w zakresie zmiany właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać planowane przedsięwzięcie.

[1] Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[3] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[4] Na podstawie art. 74 ust. 3b-3h ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112).

KSr-V.6220.1.81.2024

od 2024-10-30 do 2024-11-13

KSr-V.6220.1.78.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.121.2022)

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na polegającego na rozbudowie zespołu budynków zamieszkania zbiorowego o funkcji pensjonatu oraz usług w parterze o dwa budynki zamieszkania zbiorowego o funkcji pensjonatu wraz z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ulicy Dmowskiego w Poznaniu, na działkach ewid. nr 54/1, 54/2 ark. 35, 68/1, 80/5, 80/13, 160 ark. 34, obręb 39 Łazarz              

Wnioskodawca: Hotel Kraków Zabłocie Sp. z o. o., ul. Litewska 1, 00-581 Warszawa, reprezentowany przez Pana Krzysztofa Pysznego

Zawiadamiamy strony postępowania o następujących kwestiach [1][2]:

  • o wezwaniu Pełnomocnika Inwestora do złożenia wyjaśnień w zakresie zagadnień związanych z ochroną powierzchni ziemi, emisją zanieczyszczeń do powietrza, emisją hałasu, ochrony zieleni oraz adaptacji do zmian klimatu.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_gadacz@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.78.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.121.2022)

od 2024-10-30 do 2024-11-13

KSr-V.6220.1.41.2024

OBWIESZCZENIE

Zawiadamiamy strony postępowania o ponownym wezwaniu pismem z dnia 28.10.2024 r. do wyjaśnień i uzupełnienia karty informacyjne przedsięwzięcia w zakresie niezgodności planowanej inwestycji z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego [1][2][3][4] w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.: Budowa stadionu sportowego WARTY POZNAŃ, budowa obiektów kubaturowych wraz z niezbędną wewnętrzną oraz zewnętrzną infrastrukturą techniczną oraz wykonanie robót budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji w Poznaniu przy ul. Droga Dębińska 12, przewidziane do realizacji na działkach o nr ewidencyjnych: 42/2, ark. 07; 6/1, 7 ark. 08; 14/4, 14/8, 14/9, 15, 16/1, 16/3, 16/4, 17/25, 17/26, 17/27, 17/28, 17/29, 17/30, 17/31, 17/6, 17/7, 18, 4/16, 4/18 4/2, 4/20 ark. 09; 1/6 ark. 16; obręb Wilda 61. Nieusunięcie braków we wskazanym przez organ terminie spowoduje zajęcie stanowiska na podstawie zebranego dotąd materiału dowodowego.

Wnioskodawcą jest Miasto Poznań, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań a Inwestorem zastępczym: Poznańskie Inwestycje Miejskie, plac Wiosny Ludów 2, 61-843 Poznań reprezentowani przez Pana Dariusza Majera.

Informujemy, że z wnioskiem mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.+48 61 878 4939), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z wnioskiem osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. +48 61 878 4939, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentu.

W niniejszej sprawie zastosowanie mają przepisy szczególne [5], które wskazują m.in. tryb i zasady ustalania danych adresowych stron postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz skutecznego doręczenia korespondencji w sprawie przez Organ, w tym prawa i obowiązki stron postępowania w szczególności w zakresie zmiany właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać planowane przedsięwzięcie.

[1] Na podstawie art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112).

[2] Na podstawie art. art. 80 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112).

[3] Na podstawie art. 50 § 1 w nawiązaniu do  art. 77 i art. 7 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572).

[4] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112).

[5] Na podstawie art. 74 ust. 3b-3h ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112).

KSr-V.6220.1.41.2024

od 2024-10-30 do 2024-11-13

KSr-V.6220.1.67.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zespołu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej o budynek mieszkalny wielorodzinny z lokalami usługowymi w parterze, dwupoziomowym garażem podziemnym, zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną na części działki o nr ewidencyjnym 49, obręb 61 Wilda w rejonie zbiegu ulic Królowej Jadwigi i Maratońskiej w Poznaniu.

Wnioskodawca: NP.16 Sp. z o.o. reprezentowany przez Pana Krzysztofa Pysznego

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekazaliśmy uzyskane od Wnioskodawcy uzupełnienia materiałów do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu z prośbą o ponowne wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko [3].

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[3] Na podstawie  art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

KSr-V.6220.1.67.2024

od 2024-10-30 do 2024-11-13

KSr-V.6220.1.93.2024

OBWIESZCZENIE

Zawiadamiamy strony postępowania o wszczęciu postępowania [1][2][3] w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji regazyfikacji skroplonego gazu ziemnego LNG wraz z infrastrukturą techniczną na terenie zakładu ADOB w Poznaniu działka o nr ew. 2/2 w obrębie Karolin. Wnioskodawcą jest  Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Consultingowe ADOB Sp. z o.o., ul. Kołodzieja 11, 61-070 Poznań reprezentowany przez Pana Czesława Trzosa Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CZEMAR", ul. Kurpińskiego 9, 85-096.

Informujemy, że z wnioskiem mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 49 39), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z wnioskiem osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 49 39, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: martyna_dudek@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentu.

W niniejszej sprawie zastosowanie mają przepisy szczególne [4], które wskazują m.in. tryb i zasady ustalania danych adresowych stron postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz skutecznego doręczenia korespondencji w sprawie przez Organ, w tym prawa i obowiązki stron postępowania w szczególności w zakresie zmiany właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać planowane przedsięwzięcie.

[1] Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[3] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[4] Na podstawie art. 74 ust. 3b-3h ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112).

KSr-V.6220.1.93.2024

od 2024-10-30 do 2024-11-13

KSr-V.6220.155.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na "Budowie 27 budynków mieszkalnych wielorodzinnych w tym max. 16 budynków - 12 lokalowych wolnostojących oraz 11 budynków 6 lokalowych w zabudowie szeregowej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz urządzeniami i instalacjami technicznymi w miejscowości Poznań, na części działek ewidencyjnych nr 4/627 i 4/629, ark. 06, obręb 25 Strzeszyn".

Wnioskodawca: G-M Inwest Sp. z o.o., ul. Skwierzyńska 20, 61-615 Poznań reprezentowany przez pełnomocnika Pana Jacka Maślińskiego

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wzywamy Inwestora do uzupełnienia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w zakresie zagadnień związanych z gospodarką odpadami, ochroną zieleni, ochroną przyrody, ochroną powierzchni ziemi oraz uwag Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z zakresu ochrony przyrody przekazanych w piśmie z dnia 14 października 2024 r.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:30 - 10:30, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

KSr-V.6220.155.2023

od 2024-10-30 do 2024-11-12

KSr-V.6220.1.49.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na utworzeniu punktu przetwarzania odpadów powstałych z podręcznego sprzętu przeciwpożarowego, tj. gaśnic, agregatów proszkowych i śniegowych, a następnie ich demontażu na elementy składowe, których część po jest kwalifikowana do ponownego użycia (lokalizacja przedsięwzięcia  działki o nr ewid. 12/5 i 10/5, ark. 20, obręb 01 Główna).

Wnioskodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe TEL-POŻ-SYSTEM "ISKRA" Sp. z o.o., ul. Krańcowa 11,  61-022 Poznań, reprezentowane przez prokurenta: Pana inż. Macieja Piłata.

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wzywamy Inwestora do uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia na środowisko w zakresie zagadnień związanych z gospodarką odpadami, emisją hałasu, emisją zanieczyszczeń do powietrza, ochroną powierzchni ziemi i kwalifikacji inwestycji oraz uwag Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska przekazanych w piśmie z dnia 24 października 2024 r.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:30 - 10:30, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.49.2024

od 2024-10-30 do 2024-11-12

KSr-V.6220.1.54.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na "Budowie i rozbudowie linii odlewania ciśnieniowego aluminium oraz obróbki mechanicznej odlewów w hali nr 2" (lokalizacja przedsięwzięcia działka o nr ewid. 20/12, ark. 18, obręb 61 Wilda).

Wnioskodawca: Volkswagen Poznań Sp. z o.o., ul. Warszawska 349, 61-060 Poznań reprezentowany przez pełnomocnika Panią Danutę Dutkiewicz

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekazaliśmy uzyskane uzupełnienie materiałów do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wody Polskie w Poznaniu oraz Marszałka Województwa Wielkopolskiego.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:30 - 10:30, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

KSr-V.6220.1.54.2024

od 2024-10-28 do 2024-11-12

KSr-V.6220.1.66.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na "Budowie i rozbudowie układu modułowych stacji schładzania oraz układu sprężonego powietrza w hali nr 2" (lokalizacja przedsięwzięcia działka o nr ewid. 20/12, ark. 18, obręb 61 Wilda).

Wnioskodawca: Volkswagen Poznań Sp. z o.o., ul. Warszawska 349, 61-060 Poznań reprezentowany przez pełnomocnika Panią Danutę Dutkiewicz

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekazaliśmy uzyskane uzupełnienie materiałów do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wody Polskie w Poznaniu oraz Marszałka Województwa Wielkopolskiego.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.618784073), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 618784073), w godzinach 8:30 - 10:30, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

KSr-V.6220.1.66.2024

od 2024-10-28 do 2024-11-12

KSr-V.6220.1.25.2024

OBWIESZCZENIE

Zawiadamiamy strony postępowania, że pismem z dnia 25.10.2024 r. wystąpiliśmy do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z prośbą o wezwanie Wnioskodawcy do wyjaśnień i uzupełnienia analizy porealizacyjnej w sprawie wydania decyzji nakładającej obowiązek ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia w zakresie oddziaływania akustycznego zmodernizowanej Linii Kolejowej nr 354 Poznań Główny POD - Piła Główna na tereny podlegające ochronie przed hałasem położone wzdłuż odcinka ww. linii kolejowej przebiegającego przez teren miasta Poznania [1][2][3][4][5]. Inwestorem przedsięwzięcia jest: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., reprezentowany przez Pełnomocnika Pana Filipa Finke.

Informujemy, że z wnioskiem mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4939), tak aby ustalić dogodny termin wizyty. W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z wnioskiem osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4939, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentu.

W niniejszej sprawie zastosowanie mają przepisy szczególne [6], które wskazują m.in. tryb i zasady ustalania danych adresowych stron postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz skutecznego doręczenia korespondencji w sprawie przez Organ, w tym prawa i obowiązki stron postępowania w szczególności w zakresie zmiany właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać planowane przedsięwzięcie.

[1] Na podstawie art. 82 ust. 1 pkt 5 oraz art. 83 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112).

[2] Na podstawie art. 50 § 1 w nawiązaniu do  art. 77 i art. 7 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572).

[3] Na podstawie art. 362 ust. 1  pkt 1 i pkt 2a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2024., poz. 54).

[4] Na podstawie art. 82 ust. 1c ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112).

[5] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[6]Na podstawie art. 74 ust. 3b-3h ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112).

KSr-V.6220.1.25.2024

od 2024-10-28 do 2024-11-12

KSr-V.6220.1.53.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. budowa i przebudowa sieci cieplnych w rejonie ul. Jasielskiej w Poznaniu wraz z likwidacją sieci napowietrznej na terenie działek: 5/27, 5/21, 5/26, ark. 06, 3 ark. 11, 10/21, ark.07, 16/8, ark. 04, 2/19 ark. 10, 1/6, 4/2, ark. 11, Obręb Golęcin.

Wnioskodawca: Veolia Energia Poznań S.A., ul. Energetyczna 3, 61-016 Poznań reprezentowany przez Pełnomocnika Roberta Cieślika - IZOTERM, ul. Grunwaldzka 332, 60-166 Poznań.

Zawiadamiamy strony postępowania o następujących kwestiach [1][2][3]:

  • o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów  przed wydaniem decyzji w terminie 3 dni od otrzymania niniejszego pisma.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 49 39), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 49 39, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: martyna_dudek@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

[1]  Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572).

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[3] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

KSr-V.6220.1.53.2024

od 2024-10-28 do 2024-11-12

KSr-V.6220.1.207.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa zakładu produkcji gumy do żucia (lokalizacja inwestycji: ul. Obodrzyckiej 69, 61-249 Poznań, dz. ewid. nr 11/1, ark. 16, dz. ewid. nr 1/5, 1/7, 1/9, 1/10, 1/11, 3/3, 3/6, 5/1, 5/2, 5/3, 7/3, 14/1, 15/4, 15/5, 15/2, 15/3, ark. 17, dz. ewid. nr 8/1, 9/2, 15/4, ark. 19, obręb Żegrze)

Wnioskodawca: MARS POLSKA Sp. z o.o., Kożuszki - Parcel 42, 96-500 Sochaczew reprezentowana przez Pana Tomasza Kubickiego, EKO-PROJEKT Sp. z o.o. S.k., ul. Marcelińska 90 lok.6A (6 piętro), bud. PGK 1, 60-324 Poznań

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekazaliśmy uzyskane od Wnioskodawcy uzupełnienia materiałów do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

KSr-V.6220.1.207.2023

od 2024-10-28 do 2024-11-12

KSr-V.6220.1.5.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Przebudowa zakładu zagospodarowania odpadami" planowanego do realizacji na działkach nr 53/4, 10/1, 14/3, obręb Golęcin, przy ul. Sytkowskiej 39 w Poznaniu

Wnioskodawca: Eko Alu Sp. z o.o., ul. Sytkowska 39, 60-413 Poznań reprezentowana przez Pana Adriana Zająca, AZ Managment Adrian Zając, ul. Zielona 13 of., 59-220 Legnica

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach pismem z dnia 24.10.2024 r. wezwaliśmy pełnomocnika Wnioskodawcy do złożenia wyjaśnień w zakresie uwag formalnych do dotychczas złożonych materiałów.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

KSr-V.6220.1.5.2024

od 2024-10-28 do 2024-11-12

KSr-V.6220.1.59.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "3-05-15-103-1 - Poznań - sieć wodociągowa w ul. B. Lerczakówny oraz pn. 5-05-21-004-1 i 5-05-22-170-1 - Poznań - kanalizacja sanitarna w rejonie ul. Nowe Kotowo"

Wnioskodawca:  AQUANET S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, reprezentowany przez Panią Joannę Urbańską

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekazaliśmy uzyskane od Wnioskodawcy uzupełnienia materiałów do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

KSr-V.6220.1.59.2024

od 2024-10-25 do 2024-11-08

KSr-V.6220.1.43.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia: Budowa Centralnego Zintegrowanego Szpitala Klinicznego w Poznaniu - centrum medycyny interwencyjnej (etap I CZSK) w zakresie Modułów 1, 2a, 2b i 3b (etap Ib CZSK) i 3a, 4a, 4b, 5a, 5b wraz z pawilonem wejściowym oraz inwestycji w zakresie modułów 6a, 6b, 7a, 7b, 8a, 8b, 9a, 9b - rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w zakresie modułów 6a, 6b, 7a, 7b, 8a, 8b, 9a, 9b (lokalizacja inwestycji: działki ewid. nr 3/8, 4/5, 5/4 oraz część działek ewid. nr 7, 3/3, ark. 14, obręb 0039 Łazarz).

Wnioskodawca: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań reprezentowany przez Pana Adama Brzezińskiego, P.T.H. ATEST Sp. z o.o., ul. Orna 20A, 61-671 Poznań

Zawiadamiamy strony postępowania [1][2], że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekazaliśmy uzyskane od Wnioskodawcy uzupełnienia materiałów do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

KSr-V.6220.1.43.2024

od 2024-10-25 do 2024-11-08

KSr-V.6220.1.89.2024

OBWIESZCZENIE

Zawiadamiamy strony postępowania o wezwaniu pismem z dnia 24.10.2024 r. do wyjaśnień i uzupełnienia materiałów [1][2][3] w sprawie wydania postanowienia dotyczącego aktualności warunków realizacji przedsięwzięcia określonego w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, znak: WOO-II.420.254.2018.AB.2 z dnia 14.01.2019 r. wydanej w części na Prezydenta Miasta Poznania w zakresie dotyczącym budowy sieci kanalizacji deszczowej w ul. Biwakowej, Bojerowej, Wilków Morskich, Psarskie i Koszalińskiej wraz z układem drogowym.

Wnioskodawcą jest podmiot: Prezydent Miasta Poznania, działający jako zarządca dróg publicznych w graniach administracyjnych Miasta Poznania, reprezentowany przez Marcina Krawczyka.

Informujemy, że z wnioskiem mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel.+48 61 878 4939), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z wnioskiem osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. +48 61 878 4939, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentu.

W niniejszej sprawie zastosowanie mają przepisy szczególne [4], które wskazują m.in. tryb i zasady ustalania danych adresowych stron postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz skutecznego doręczenia korespondencji w sprawie przez Organ, w tym prawa i obowiązki stron postępowania w szczególności w zakresie zmiany właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać planowane przedsięwzięcie.

[1] Na podstawie art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112).
[2] Na podstawie art. 50 § 1 w nawiązaniu do  art. 77 i art. 7 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572).
[3] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112).
[4] Na podstawie art. 74 ust. 3b-3h ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112).

KSr-V.6220.1.89.2024

od 2024-10-25 do 2024-11-08

KSr-V.6220.1.25.2023 (dawniej: KOS-V.6220.74.2021) - treść decyzji

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Informujemy [1] że w dniu 24 października 2024 r. wydaliśmy decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Poznań - programowany Kolektor Moraski - zadanie nr 5-05-13-135-1 realizowanego przez Aquanet S.A. oraz dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa ul. Nadwarciańskiej wraz z infrastrukturą realizowanego przez Prezydenta Miasta Poznania jako zarządcy dróg publicznych". Wnioskodawcami są: Prezydent Miasta Poznania jako zarządca dróg publicznych, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań oraz AQUANET S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, reprezentowani przez Pełnomocnika: Pana Pawła Urbańskiego

Treść decyzji udostępniamy w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.poznan.pl, dział: Ogłoszenia, decyzje, rejestry; kategoria: Komunikaty Urzędu Miasta Poznania) w terminie 24.10.2024 r - 07.11.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę +48 61 878 40 81 (od pon. do pt. w godz. 8:00 - 10:00 i 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_peziak@um.poznan.pl.

[1] Na podstawie art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

Treść decyzji do wglądu w załączniku!!

od 2024-10-24 do 2024-11-07

KSr-V.6220.1.25.2023 (dawniej: KOS-V.6220.74.2021)

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

Informujemy [1] że w dniu 24 października 2024 r. wydaliśmy decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Poznań - programowany Kolektor Moraski - zadanie nr 5-05-13-135-1 realizowanego przez Aquanet S.A. oraz dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa ul. Nadwarciańskiej wraz z infrastrukturą realizowanego przez Prezydenta Miasta Poznania jako zarządcy dróg publicznych". Wnioskodawcami są: Prezydent Miasta Poznania jako zarządca dróg publicznych, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań oraz AQUANET S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, reprezentowani przez Pełnomocnika: Pana Pawła Urbańskiego

Treść decyzji udostępniamy w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.poznan.pl, dział: Ogłoszenia, decyzje, rejestry; kategoria: Komunikaty Urzędu Miasta Poznania) w terminie 24.10.2024 r - 07.11.2024 r.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę +48 61 878 40 81 (od pon. do pt. w godz. 8:00 - 10:00 i 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_peziak@um.poznan.pl.

[1] Na podstawie art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

Treść decyzji do wglądu w kolejnym komunikacie (wywieszona w terminie 24.10.2024 - 07.11.2024)

od 2024-10-24 do 2024-11-25

KSr-V.6220.1.25.2023 (dawniej: KOS-V.6220.74.2021)

OBWIESZCZENIE

Zawiadamiamy [1][2], że w dniu 24 października 2024 r. wydaliśmy decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Poznań - programowany Kolektor Moraski - zadanie nr 5-05-13-135-1 realizowanego przez Aquanet S.A. oraz dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa ul. Nadwarciańskiej wraz z infrastrukturą realizowanego przez Prezydenta Miasta Poznania jako zarządcy dróg publicznych". Wnioskodawcami są: Prezydent Miasta Poznania jako zarządca dróg publicznych, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań oraz AQUANET S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, reprezentowani przez Pełnomocnika: Pana Pawła Urbańskiego

POUCZENIE

Od wydanej decyzji służy stronom postępowania odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni od daty doręczenia. Doręczenie niniejszej decyzji uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy mogą Państwo zapoznać się w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22a w Poznaniu, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. +48 618784081), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 48 618784081, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_peziak@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

[1] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

KSr-V.6220.1.25.2023 (dawniej: KOS-V.6220.74.2021)

od 2024-10-24 do 2024-11-07

KSr-V.6220.1.87.2024

OBWIESZCZENIE

Zawiadamiamy strony postępowania o wszczęciu postępowania [1][2][3] w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami podziemnymi i towarzyszącą infrastrukturą techniczną o trzy budynki mieszkalne wielorodzinne z garażami podziemnymi, murami oporowymi, wewnętrznymi układem komunikacyjnym i towarzyszącą infrastrukturą techniczną, przy ul. T. Mateckiego w Poznaniu, planowane do realizacji na działkach o nr ewidencyjnych 2/6, 2/7, 2/9, 2/10, 2/14, 2/15, 2/16, 3/2, 3/3, 3/5, 3/6, 3/7, 3/8, 3/9, 3/10 ark. 23, obręb Piątkowo. Wnioskodawcą jest  BPS Rynku Nieruchomości Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Aktywów Niepublicznych, ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, reprezentowany przez Pawła Witkiewicza.

Zawiadamiamy [2] [3] także o przekazaniu kopii złożonego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu, z prośbą o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby, co do zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska uwzględniającym łącznie uwarunkowania, o których mowa w przepisach szczególnych [3].

Informujemy, że z wnioskiem mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4939), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z wnioskiem osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4939, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentu.

W niniejszej sprawie zastosowanie mają przepisy szczególne [4], które wskazują m.in. tryb i zasady ustalania danych adresowych stron postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz skutecznego doręczenia korespondencji w sprawie przez Organ, w tym prawa i obowiązki stron postępowania w szczególności w zakresie zmiany właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać planowane przedsięwzięcie.

[1] Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[2] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)

[3] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)

[4] Na podstawie art. 74 ust. 3b-3h ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112).

KSr-V.6220.1.87.2024

od 2024-10-24 do 2024-11-07