Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Charles de Gaulle'a (Szkoła Podstawowa nr 56, XVI Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im.Charles de Gaulle'a, Przedszkole nr 85) (ZSO nr 2)
Kierownik/Dyrektor
Andrzej Karaś
ul. Tarnowska 27, 61-323 Poznań
61 879-80-90
godziny urzędowania: Poniedziałek - Piątek w godzinach 7:30 - 15:30
NIP do faktur: 2090001440
REGON: 631257822
zso2@zso2.pl
www.zso2.pl
Adres ESP (skrytki ePUAP): ZSO2Poznan/skrytkaESP
Koordynator dostępności
Joanna Grabowska
Kompetencje i zadania
Szkoła realizuje następujące cele edukacyjne:
- dydaktyczne,
- wychowawcze,
- opiekuńcze.Szczegółowe cele i zadania określa Statut szkoły.
Status prawny
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Charles de Gaulle'a w Poznaniu jest jednostką budżetową nie posiadającą osobowości prawnej.
- Organem prowadzącym jest Wydział Oświaty Urzędu Miasta Poznania
- Nadzór pedagogiczny sprawuje Wielkopolski Kurator Oświaty w Poznaniu
OrganizacjaOrganami szkoły są:
- Dyrektor Szkoły
- Rada Pedagogiczna
- Rada Rodziców
- Samorząd Uczniowski
Dyrektor Szkoły - Andrzej Karaś
- Telefon : 61 8798090
- e-mail: zso2@zso2.pl
Wicedyrektorzy Szkoły :
- Barbara Kierończyk
- Małgorzata Matuszek
- Marcin Morawski
- Joanna Grabowska
- Telefon : 61 8798090
- e-mail : zso2@zso2.pl
Kierownik Hali Sportowej : Michał Frąszczak
- Telefon : 61 8798090
- e-mail : zso2@zso2.pl
Kierownik Gospodarczy : Kamila Rakower
- Telefon : 61 8798090
- e-mail : zso2@zso2.pl
Kierownik świetlicy szkolnej : Magdalena Kuźnicka
- Telefon : 61 8798090
- e-mail : zso2@zso2.pl
Tryb sprawSprawy do załatwienia przyjmowane są w trybie określonym w przepisach Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735, z późn. zm.)Na podstawie art. 63 Kodeksu Postępowania Administracyjnego:
- wszelkie sprawy dotyczące organizacji pracy i funkcjonowania szkoły (podania, wyjaśnienia, skargi, wnioski, odwołania, itp.) mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej, a także ustnie.
- podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Przyjmowanie interesantów:
- Interesanci przyjmowani są w godzinach pracy sekretariatu szkoły.
- Dyrektor Szkoły przyjmuje interesantów w godzinach pracy.
Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Szkoła czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 do 17:00Redakcja BIPDyrektor Szkoły - Andrzej Karaś
Kontakt: 61 8798090
email: zso2@zso2.plKierownik Gospodarczy - Kamila Rakower
Kontakt: 61-8798090
email: zso2@zso2.pl
Akty prawne, regulujące funkcjonowanie jednostki
- Ustawa z dnia 7.09.1991 r. o systemie oświaty
- Ustawa z dnia 26.01.1982 r. Karta Nauczyciela
- Ustawa z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym
- Ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych
- Ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- Statut Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2
Wartość posiadanego mienia
Mienie szkoły jest własnością Miasta Poznania. Nieruchomość przekazana szkole w trwały zarząd ma powierzchnię 23.135 m² i jest zabudowana budynkiem użytkowym szkoły oraz hali sportowej połączonych ze sobą nowoczesnym budynkiem z klasami dla uczniów. N-ry działek 5/4; 5/9; 5/10; 5/14; ark.37; obręb Krzesiny
Informacja o stanie mienia
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2005r. (XLS, 605.5kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 30.06.2006r. (XLS, 606kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2006r. (XLS, 605.5kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 30.06.2005 r. (XLS, 611.5kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 30.06.2007r. (XLS, 608kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2007r. (XLS, 606.5kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 30.06.2008r. (XLS, 606.5kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2008r. (XLS, 606kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 30.06.2009r. (XLS, 603.5kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2009r. (XLS, 604kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 30.06.2010r. (XLS, 607kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2010r. (XLS, 608kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2011r. (XLS, 41kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2012r. (XLS, 42.5kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2013 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2014 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2015 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2016 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2017 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2018 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2019 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2020 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2021 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2022 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2023 r. (PDF)
Regulamin
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Andrzej Karaś
Data wytworzenia informacji: 2023-09-07 00:00
Opis zmian: Zmiana koordyntora (Aktualizacja)
Opublikował(a): Marta Kowalewska
Data i godzina publikacji: 2023-09-07 14:23