Przedszkole Nr 121
Kierownik/Dyrektor
Lidia Kołodziejska
ul. Biskupińska 65, 60-463 Poznań
tel. 601 990 565
godziny urzędowania: 6:30 - 17:00
NIP do faktur: 2090001440
REGON: 301617526
p121@poznan.interklasa.pl
https://p121poznan.szkolnastrona.pl/
Adres ESP (skrytki ePUAP): /P121Poznan/SkrytkaESP
Kompetencje i zadania
1.Przedszkole realizuje cele i zadania określone w ustawie o systemie oświaty oraz przepisach wydanych na jej podstawie, a w szczególności:
- wspomaga indywidualny rozwój dziecka zgodnie z jego wrodzonym potencjałem i możliwościami rozwojowymi
- sprawuje opiekę nad dziećmi odpowiednio do ich potrzeb oraz możliwości przedszkola
- współdziała z rodziną pomagając jej w wychowaniu dzieci i przygotowaniu ich do nauki szkolnej
2. Przedszkole realizuje zadania opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczne odpowiednio do wieku i potrzeb dzieci z zachowaniem obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny.3. Praca wychowawczo - dydaktyczna i opiekuńcza prowadzona jest zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego dla przedszkoli i oddziałów przedszkolnych opracowaną przez MEN i na podstawie programów wychowania przedszkolnego zatwierdzonych przez MEN, dopuszczonych do użytku uchwałą rady pedagogicznej.
Akty prawne, regulujące funkcjonowanie jednostki
- Statut Przedszkola
- Regulamin Pracy
- Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych
- Regulamin Rady Rodziców
- Regulamin Rady Pedagogicznej
Budżet jednostki na bieżący rok
Dotacja podmiotowa z budżetu dla zakładu budżetowego na 2008r.: 389 513,00wpływy z usług: 114 582,00
Informacja o stanie mienia
- Informacja o stanie mienia na dzień 30.06.2005r. (XLS, 613.5kB)
- informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2005r. (XLS, 528kB)
- stan środków trwałych na dzień 30.06.2007 (XLS, 519.5kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31.12.2007 r. (XLS, 600kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 30.06.2008 r. (XLS, 599.5kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31.12.2008 r. (XLS, 601.5kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 30.06.2009 r. (XLS, 601.5kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31.12.2009 r. (XLS, 604.5kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 30.06.2010 r. (XLS, 607kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31.12.2010 r. (XLS, 605.5kB)
- informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2011 r. (XLS, 42.5kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego 31.12.2012 (XLS, 49kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego 31.12.2013 (PDF, 40.72kB)
- informacja o stanie mienia komunalnego na 31.12.2014 r (PDF, 40.88kB)
- Informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31.12.2023 (PDF, 636.58kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2013 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2014 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2015 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2016 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2017 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2018 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2019 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2020 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2021 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2022 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2023 r. (PDF)
Nazwy i oznaczenia prowadzonych rejestrów i archiwów
Rejestry przedszkola:
- rejestr kontroli zewnętrznych
- rejestr umów z rodzicami
- rejestr pracowników
- rejestr zwolnień lekarskich
- rejestr ocen pracy nauczyciela
- rejestr wniosków nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy
Regulamin
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: dyrektor
Data wytworzenia informacji: 2024-04-30 00:00
Opis zmian: oświadczenie majątkowe (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Lidia Kołodziejska
Data i godzina publikacji: 2024-04-30 17:16