Wniosek o informację

Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący WYDZIAŁ INFORMATYKI
Data wpływu wniosku do UMP 2019-10-01
Numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym 1101901627
Przedmiot wniosku podanie nazwy producenta i modeli sprzętu wybranych w postępowaniu na dostawę 3 serwerów i rozbudowę 3 istniejących
Kategoria informatyka
Znak sprawy In-1431.12.2019
Tryb dostępu do informacji prosty
Wyznaczony termin rozpatrzenia wniosku
Żądany sposób udostępnienia informacji wysyłka elektroniczna
Żądana forma udostępnienia informacji zapis danych na nośniku elektronicznym
Naliczona opłata za nośnik lub przekształcenie zgodne z wnioskiem 0
Oferta zawierająca warunki ponownego wykorzystania informacji lub wysokość opłat
Sposób rozpatrzenia wniosku udostępniono pełną informację
Data udostępnienia informacji 2019-10-08
Numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym 8101902043

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2020-08-25 13:15:24.0