Rejestr wniosków o informację publiczną i informację sektora publicznego

Wyszukiwanie
Data wpływu wniosku do UMP Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący Przedmiot wniosku Kategoria
2023-01-05 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Projekt Teatru Muzycznego w Poznaniu umowy z kontrahentami
2023-01-05 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o terenie - ul. Grochowska 2, Promienista 34a decyzje architektoniczne,decyzje urbanistyczne
2023-01-05 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o terenie - ul. Gajowa dz. 53/7, 56/2 decyzje architektoniczne,decyzje urbanistyczne
2023-01-05 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o terenie - ul. Sienkiewicza 16 dz. 53/6 decyzje architektoniczne,decyzje urbanistyczne
2023-01-05 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o mpzp - ul. Sienkiewicza 16 dz. 53/6 decyzje urbanistyczne
2023-01-05 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o uchwale krajobrazowej decyzje architektoniczne
2023-01-05 WYDZIAŁ ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH Wydatki na infrastrukturę społeczną w 2021 r. budżet Miasta
2023-01-05 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o decyzji - ul. Gajowa dz. 52,53,54,55,56 decyzje architektoniczne
2023-01-05 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Położenie nieruchomości w specjalnej strefie ekonomicznej nieruchomości miejskie
2023-01-05 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Udostępnienie pzt - ul. Północna 9 decyzje architektoniczne,decyzje urbanistyczne
2023-01-05 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o mpzp - ul. Sienkiewicza dz, 53/7, 56/2 decyzje urbanistyczne
2023-01-05 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Objecie obszarem rewitalizacji nieruchomości przy ul. Kochanowskiego rewitalizacja
2023-01-04 URZĄD STANU CYWILNEGO Udostęnienie danych dot. liczby wniosków o zmianę imienia i nazwiska 2021-2022 akty stanu cywilnego
2023-01-04 BIURO RADY MIASTA Wniosek o nadesłanie uchwały określającej zasady gospodarowania lokalami socjaln organizacja pracy Urzędu i Rady
2023-01-03 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Choinki na placach miejskich rewitalizacja
2023-01-03 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Wyniki postępowania dot. aktualizacji ekspertyz ornitologicznych dla szkół zamówienia publiczne
2023-01-03 BIURO RADY MIASTA Wniosek o udostępnienie nagrania LXXVI sesji RMP organizacja pracy Urzędu i Rady
2023-01-03 WYDZIAŁ ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH Konkursy na usługi asystenckie dla osób z niepełnosprawnościami pomoc społeczna
2023-01-03 WYDZIAŁ PODATKÓW I OPŁAT Zapytanie o stawki podatku podatki
2023-01-03 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Udostępnienie decyzji o warunkach zabudowy - ul. Dąbrowskiego 78 decyzje urbanistyczne
2023-01-03 WYDZIAŁ OŚWIATY Budżet gminy na rok 2023 placówki oświatowe
2023-01-03 GABINET PREZYDENTA Informacja na temat świadczenia usługi monitoringu mediów dla Miasta Poznań współpraca z mediami
2023-01-03 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Informacja nt. kosztu iluminacji świątecznych rewitalizacja
2023-01-03 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o terenie - ul. Rynek Śródecki 13/14 decyzje architektoniczne
2023-01-03 BIURO RADY MIASTA Wniosek o udostępnienie uchwały w sprawie nabycia przedsiębiorstwa organizacja pracy Urzędu i Rady
2023-01-03 BIURO MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW ustawienie pomnika Wypędzonych Wielkopolan - dot. postępowania obiekty zabytkowe
2023-01-02 WYDZIAŁ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ROLNICTWA dotyczy działalności TAX ewidencja działalności gospodarczej
2023-01-02 WYDZIAŁ WSPIERANIA JEDNOSTEK POMOCNICZYCH MIASTA dot. organizacji obchodów Powstania Wielkopolskiego na os. Wichrowe Wzgórze jednostki pomocnicze
2023-01-02 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Organizacja ruchu - ul. Rolna 19 zarządzanie ruchem
2023-01-02 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Dane o stanie prowadzonych inwestycji w Poznaniu nieruchomości miejskie
2023-01-02 WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I UPRAWNIEŃ KOMUNIKACYJNYCH Liczba mieszkańców Poznania i Osiedla Św. Łazarz (stan na dzień 31.12.2022 r.) sprawy meldunkowe
2023-01-02 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o stacjach bazowych - miasto Poznań decyzje architektoniczne
2022-12-30 WYDZIAŁ OŚWIATY Odsetek dzieci ze społeczności migranckich w poznańskich szkołach placówki oświatowe
2022-12-30 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Liczba zatrudnionych w UMP wg wysokości wynagrodzenia sprawy kadrowe
2022-12-30 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Informacje dot. działki nr 13, ark. 17, obr. Starołęka. gospodarka gruntami
2022-12-29 WYDZIAŁ SPORTU finansowanie żużla obiekty sportowe
2022-12-27 WYDZIAŁ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ROLNICTWA pszczoła miodna na terenie miasta ochrona środowiska
2022-12-27 WYDZIAŁ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ROLNICTWA rozliczenie wydatków konkur Zielony Poznań, os. Nowe Winogrady Północ konsultacje budżetowe
2022-12-27 WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I BEZPIECZEŃSTWA informacjo o dotacjach dla RO Nowe Winogrady porządek i bezpieczeństwo
2022-12-27 WYDZIAŁ WSPIERANIA JEDNOSTEK POMOCNICZYCH MIASTA dot. udostępnienia opinii prawnej jednostki pomocnicze
2022-12-23 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Udostępnienie materiałów konkursowych - pl. Wiosny Ludów projekty i konsultacje społeczne
2022-12-22 WYDZIAŁ OŚWIATY Dane dotyczące religii w szkołach placówki oświatowe
2022-12-21 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Zieleń na pl. Wiosny Ludów rewitalizacja
2022-12-21 WYDZIAŁ KSZTAŁTOWANIA I OCHRONY ŚRODOWISKA Sieć kanalizacji deszczowej ochrona środowiska
2022-12-20 BIURO CYFRYZACJI I CYBERBEZPIECZEŃSTWA Platforma otwartych danych organizacja pracy Urzędu i Rady
2022-12-20 WYDZIAŁ OŚWIATY Postępowanie konkursowe na stanowisko dyrektora LOMS im. Poznańskich Olimpijczyk placówki oświatowe
2022-12-20 BIURO CYFRYZACJI I CYBERBEZPIECZEŃSTWA Access to Information request sprzęt informatyczny
2022-12-20 BIURO CYFRYZACJI I CYBERBEZPIECZEŃSTWA Microsoft 365- licencje technologie informatyczne
2022-12-19 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o terenie - ul. Bukowska 35 decyzje architektoniczne
2022-12-19 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Przystanek ul. Stróżyńskiego - wykup/przejęcie działki. gospodarka gruntami
2022-12-18 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Oferty zwycięskie i odrzucone na prowadzenie punków NPP i NPO pomoc społeczna
2022-12-17 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Rewitalizacja osiedla Stare Miasto rewitalizacja
2022-12-17 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Trwałość projektu Program Centrum rewitalizacja
2022-12-17 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Umowa ZDM ze sp. Andersia na remont układu drogowego Program Centrum inwestycje drogowe
2022-12-17 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Usługa przeprowadzenia autytów wewnętrznych w latach 2021-2022 organizacja pracy Urzędu i Rady
2022-12-16 WYDZIAŁ OŚWIATY Informacje dot. Wielkopolskiego Technikum Zawodowego placówki oświatowe
2022-12-16 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o uchwale krajobrazowej decyzje urbanistyczne
2022-12-15 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o terenie - ul. Kochanowskiego 7 decyzje architektoniczne,decyzje urbanistyczne
2022-12-15 WYDZIAŁ KSZTAŁTOWANIA I OCHRONY ŚRODOWISKA Działka obręb Jeżyce ochrona środowiska
2022-12-15 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o terenie - pl. Wiosny Ludów decyzje architektoniczne
2022-12-15 WYDZIAŁ ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH Oferty z otwartego konkursu ofert - żłobki niepubliczne pomoc społeczna
2022-12-15 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Roszczenia reprywatyzacyjne - ul. Kochanowskiego 7, dz. 21/12/134. gospodarka gruntami
2022-12-15 WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I BEZPIECZEŃSTWA nałożenia świadczeń na nieruchomość porządek i bezpieczeństwo
2022-12-15 BIURO MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW status ochrony konserwatorskiej nieruchomości przy ul. Kochanowskiego 7 obiekty zabytkowe
2022-12-15 BIURO RADY MIASTA udostępnianie nagrań z posiedzenia Komisji organizacja pracy Urzędu i Rady
2022-12-15 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Dostęp nieruchomości do drogi publicznej inwestycje drogowe
2022-12-13 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o terenie - ul. Dmowskiego 121 decyzje architektoniczne
2022-12-13 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Sprzedaż mieszkań na os. Jana III Sobieskiego. gospodarka gruntami
2022-12-12 WYDZIAŁ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ROLNICTWA usługi taxi ewidencja działalności gospodarczej
2022-12-12 WYDZIAŁ ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH Finansowania zadań publicznych z zakresu upowszechniania i ochrony praw konsum. budżet Miasta,stowarzyszenia fundacje
2022-12-12 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Zapis z posiedzenia Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Miasta Poznania organizacja pracy Urzędu i Rady
2022-12-09 WYDZIAŁ WSPIERANIA JEDNOSTEK POMOCNICZYCH MIASTA dot. finansowania promocji projektów zgłoszonych do PBO ze środków publicznych jednostki pomocnicze
2022-12-09 WYDZIAŁ WSPIERANIA JEDNOSTEK POMOCNICZYCH MIASTA dot. pytań o posiedzenia Zarządów Osiedla jednostki pomocnicze
2022-12-09 WYDZIAŁ OŚWIATY Gimnazja dla dorosłych- dane za rok 2013/2014 placówki oświatowe
2022-12-09 WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ Zużycie energii elektrycznej gospodarka komunalna
2022-12-09 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Ankieta nt. użytkowania wieczystego. gospodarka gruntami
2022-12-09 WYDZIAŁ OŚWIATY Działania kontrolne w ZSP nr 6 placówki oświatowe
2022-12-09 BIURO MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW stan budynku Młynu Hermanka obiekty zabytkowe
2022-12-08 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o terenie - rejon ul. Borsuczej, Kobylepole decyzje architektoniczne
2022-12-07 WYDZIAŁ ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH Usługi teleopieki realizowane przez Miasto Poznań pomoc społeczna
2022-12-07 WYDZIAŁ SPORTU informacja na temat kapielisk obiekty sportowe
2022-12-06 BIURO KONTROLI wniosek o uip materiałów z kontroli NIK gospodarka gruntami
2022-12-06 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o terenie - ul. Lęborska 1 decyzje architektoniczne
2022-12-06 WYDZIAŁ OŚWIATY Informacje dotyczące przedszkola Cytryna (ilość zgłoszonych wychowanków) placówki oświatowe
WYDZIAŁ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ROLNICTWA paliwo stałe dla gospodarstw domowych pomoc społeczna
2022-12-05 WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ ekoinnowacje - dane do pracy licencjackiej rozwój miasta - opracowania
2022-12-05 BIURO MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW status ochrony konserwatorskiej nieruchomości przy ul. Królowej Jadwigi 51 obiekty zabytkowe
2022-12-05 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI dot. dz. 4 oraz 7/5, ark. 35, obr. Dębiec. gospodarka gruntami
2022-12-05 WYDZIAŁ KSZTAŁTOWANIA I OCHRONY ŚRODOWISKA Dane dot. Kawk Bis, PPO, Komisji Ochrony Środowiska ochrona środowiska
2022-12-04 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Udostępnienie projektu budowlanego - ul. Zamenhofa 133 decyzje architektoniczne
2022-12-02 WYDZIAŁ WSPIERANIA JEDNOSTEK POMOCNICZYCH MIASTA dot. wykonania projektu terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Wojska Polskiego jednostki pomocnicze
2022-12-02 WYDZIAŁ KSZTAŁTOWANIA I OCHRONY ŚRODOWISKA Zakłada Lasów Poznańskich - dot. dyrektora ochrona środowiska
2022-12-02 WYDZIAŁ OŚWIATY Dotacja dla niepublicznej medycznej szkoły policealnej 2015-2016 placówki oświatowe
2022-12-01 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Udostępnienie decyzji o pozwoleniu na budowę - ul. Królowej Jadwigi 51 decyzje architektoniczne
2022-12-01 WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ Efektywność wykorzystania energii przez JST gospodarka komunalna
2022-12-01 WYDZIAŁ KULTURY dot. dotacji " Promocja pamięci kawalerii ..." instytucje kultury
2022-12-01 WYDZIAŁ WSPIERANIA JEDNOSTEK POMOCNICZYCH MIASTA dot. udziału RO Nowe Winogrady Północ w organizacji imprezy z PSM Winogrady jednostki pomocnicze
2022-11-30 WYDZIAŁ KSZTAŁTOWANIA I OCHRONY ŚRODOWISKA Informacja dor. decyzji o wyłączeniu gruntów z produkcji rolnej ochrona środowiska
2022-11-30 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Zawiadomienia i decyzje administracyjne ws.opłaty planistycznej i odszkodowania decyzje urbanistyczne
2022-11-30 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Objęcie obszarem rewitalizacji nieruchomości_ul. Królowej Jadwigi rewitalizacja