Rejestr wniosków o informację publiczną i informację sektora publicznego

Wyszukiwanie
Data wpływu wniosku do UMP Nazwa wydziału, do którego złożono wniosek lub wydział wiodący Przedmiot wniosku Kategoria
2020-07-07 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Specjalna Strefa Ekonomiczna - nier. przy ul. Zwierzchowskiego 29. gospodarka gruntami
2020-07-07 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Półwiejska 39 - udostępnienie dokumentacji projekty urbanistyczne
2020-07-06 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Objęcie obszarem rewitalizacji nieruchomosci w rej. ul. Grunwaldzkiej, Węgorka rewitalizacja
2020-07-06 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Specjalna Strefa Ekonomiczna - nieruchomości w rejonie ulicy Grunwaldzkiej. gospodarka gruntami
2020-07-06 BIURO MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW ul. Półwiejska 39 - udostępnienie dokumentów archiwlanych decyzje konserwatorskie
2020-07-06 BIURO MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW status ochrony konserwatorskiej - ul. Grunwaldzka, Węgorka, Smoluchowskiego decyzje konserwatorskie
2020-07-06 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Roszczenia reprywatyzacyjne ws. dz. 5/1,5/2,6/1,6/2,6/4,8/6,dz.8/1,7/3, obr. 36. gospodarka gruntami
2020-07-02 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o wydanych decyzjach dot.ul.Szamocińskiej 3, dz.158 ark.12,obrDębiec projekty urbanistyczne
2020-07-02 WYDZIAŁ OŚWIATY Koszty COVID-19 w placówkach oświatowych placówki oświatowe
2020-07-01 BIURO NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO Oświadczenia majątkowe sprawy kadrowe
2020-07-01 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Info. o wydanych decyzjach na farmy fotowoltaiczne/turbiny wiatrowe projekty urbanistyczne
2020-06-30 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Info. o wydanych decyzjach na farmy fotowoltaiczne/turbiny wiatrowe projekty urbanistyczne
2020-06-30 WYDZIAŁ OŚWIATY Organizacja nauki zdalnej placówki oświatowe
2020-06-30 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Niemena 6 dz.nr25/11a02,5/6a07,5/8a07,22/8a02,22/16a02,94/1a02,94/2a02,5/6a02o05 projekty urbanistyczne
2020-06-29 WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ umowa pomiędzy Miastem Poznań a City Center Sp. z o.o. gospodarka komunalna
2020-06-29 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja o terenie dz, nr 219/23 projekty urbanistyczne
2020-06-29 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Udostępnienie ofert - dot. zapytania ofertowego GN-IV.271.2.2020. zamówienia publiczne
2020-06-29 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Liczba etatów w UMP sprawy kadrowe
2020-06-26 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Zapytanie dotyczące przekształcania użytkowania wieczystego. gospodarka gruntami
2020-06-26 WYDZIAŁ ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH Dane z zakresu in vitro w Poznaniu projekty ochrony zdrowia
2020-06-26 WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ wniosek o ip w spr. umowy PPP gospodarka komunalna
2020-06-26 BIURO RADY MIASTA wydanie kopii uchwały 889/VI/2013 RMP organizacja pracy Urzędu i Rady
2020-06-25 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Liczba mandatów za parkowanie na Wildzie porządek i bezpieczeństwo
2020-06-25 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informacja dot. postepowań przy ul Unii Lubelskiej 3 projekty urbanistyczne
2020-06-25 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Informacje do raportu dotyczącego stojaków na Św. Marcinie rewitalizacja
2020-06-24 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Koncepcje i projekty dot. planowanych stacji kolei metropolit. przy kampusie UAM transport publiczny
2020-06-23 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY System zarządzania jakością w UMP organizacja pracy Urzędu i Rady
2020-06-23 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Postępowania i wnioski dot.ul. Janikowskiej dz.1,2,3,6,7,11,12,13,14,8,9,10,5/1. gospodarka gruntami
2020-06-23 BIURO KONTROLI Kontrola zarządcza w UMP w latach 2019-2020 statystyka miejska
2020-06-22 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Udostępnienie umów dzierżawy i in. dz. 01/30/207/1,207/2,207/3,52/15/18/4,11/6. gospodarka gruntami
2020-06-22 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Naliczenie kar umownych przy umowach z 2020 r. umowy z kontrahentami
2020-06-22 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Informacje nt. nieruchomości przy ul. Przełajowej 5. gospodarka gruntami
2020-06-20 WYDZIAŁ WSPIERANIA JEDNOSTEK POMOCNICZYCH MIASTA Dane liczbowe o jednostkach pomocniczych Miasta jednostki pomocnicze
2020-06-19 WYDZIAŁ ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH Umowy zawierane z organizacjami pożytku publicznego pomoc społeczna
2020-06-19 WYDZIAŁ FINANSOWY Wymiar podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego budżet Miasta
2020-06-19 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Prośba o info o sprawach w toku (warunki zabudowy) dot. dz. nr 3/28 ul. Solna projekty urbanistyczne
2020-06-19 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Informacja nt. działek oddanych w uw na terenie os. Jana III Sobieskiego. gospodarka gruntami
2020-06-18 BIURO MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW stanowiska archeologiczne - ul. Prądzyńskiego 48-49 - Kosińskiego 26 decyzje konserwatorskie
2020-06-17 WYDZIAŁ ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH Karty oceny merytorycznej Żłobek Pozytywnego Rozwoju_Umultowska. pomoc społeczna
2020-06-17 WYDZIAŁ ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH Karty oceny marytorycznej Żłobka Pozytywnego Rozwoju pomoc społeczna
2020-06-17 WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ I OBSŁUGI URZĘDU wniosek - zarządca budynku przy ul. Gronowa 22A nieruchomości miejskie
2020-06-17 BIURO MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW dot. dofinansowania na ochronę przyrody decyzje konserwatorskie
2020-06-17 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Informację dot ul. Kajki7/Nałkowskiej projekty urbanistyczne
2020-06-17 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Zasób MP - działki nr 22, 23, ark. 13, obręb Naramowice gospodarka gruntami
2020-06-17 WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Roszczenia reprywatyzacyjne ws. dz. 24/2 i in., ark. 7, obr. 21, ul. Kajki. gospodarka gruntami
2020-06-17 WYDZIAŁ ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH Karty oceny merytorycznej żłobków pomoc społeczna
2020-06-17 WYDZIAŁ OŚWIATY Modernizacje placówek oświatowych (ekspertyzy przyrodnicze) placówki oświatowe
2020-06-15 GABINET PREZYDENTA Realizacja PBO w latach 2011-2020 konsultacje budżetowe
2020-06-15 GABINET PREZYDENTA Wyniki głosowania w PBO projekty i konsultacje społeczne
2020-06-15 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Ankieta nt. elektromobilności transport publiczny
2020-06-14 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Info o postępowaniach o wydanie warunków zabudowy projekty urbanistyczne
2020-06-12 BIURO NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO Informacja publiczna_MPK stawka rekompensaty_sprawozdanie finansowe gospodarka komunalna
2020-06-12 WYDZIAŁ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ROLNICTWA księgi ewidencji polowań ochrona środowiska
2020-06-12 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Prośba o udostęnienie skanów budynku przy ul. Wierzbięcice (pnb 2575/2018) projekty urbanistyczne
2020-06-10 BIURO MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW przebudowa witryny - ul. Świętosławska 12 decyzje konserwatorskie
2020-06-10 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Inf. Publ. dot. ul. Rybaki 31 projekty urbanistyczne
2020-06-10 BIURO KONTROLI Kontrola zarządcza w UMP w latach 2019-2020 statystyka miejska
2020-06-10 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Informacje nt. projektu "Budowa trasy tramwajowej os. Lecha-Franowo w Poznaniu" inwestycje drogowe
2020-06-10 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY inf. publ. ul. Świętosławska 12 projekty urbanistyczne
2020-06-10 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Zmiany w wynagrodzeniach pracowników UMP, mjo i spółek sprawy kadrowe
2020-06-09 BIURO MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW dot. Porozumienia z WWKZ decyzje konserwatorskie
2020-06-09 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY ul. Pszczyńska 33 - udostępnienie wskazanych decyzji pnb i wz projekty urbanistyczne
2020-06-09 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY obr. Śródka działki nr 14/10, 14/11 15/5, 15/6 , 15/7 , 15/4 - info o decyzjach projekty urbanistyczne
2020-06-09 WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ opieka nad bezdomnymi zwierzętami gospodarka komunalna
2020-06-08 GABINET PREZYDENTA Sprawa nieruchomości gruntowej przy ul. Racjonalizatorów działka nr 38/66 ar projekty i konsultacje społeczne
2020-06-08 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY ul. Kościelna/Mylna: dz.nr 116/1,116/2,117/3,117/4,117/5,117/6, a10 obr 21- WZ projekty urbanistyczne
2020-06-08 WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ miejsca wywożenia osadów po eksplozji w COŚ gospodarka komunalna
2020-06-08 WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ informacja o awarii na COŚ gospodarka komunalna
2020-06-08 WYDZIAŁ OŚWIATY Najem pomieszczeń w placówkach oświatowych placówki oświatowe
2020-06-06 WYDZIAŁ WSPIERANIA JEDNOSTEK POMOCNICZYCH MIASTA pracownicy Urzędu Miasta i miejskich instytucji będących radnymi osiedlowym jednostki pomocnicze
2020-06-05 BIURO RADY MIASTA odpowiedź na interpelację radnego Michała Grzesia gospodarka odpadami
2020-06-04 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Interwencje SMMP ws. uwięzionych ptaków porządek i bezpieczeństwo
2020-06-04 WYDZIAŁ OŚWIATY Dane dotyczące szkół/uczniów na terenie powiatu. placówki oświatowe
2020-06-04 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY ul. Miła dz. nr 175/5, 137/2, 137/5 ark. 07 - info o sprawach w toku projekty urbanistyczne
2020-06-03 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY ul. Langiewicza 2 - pytanie o prowadzone postępowania po 2011 r. projekty urbanistyczne
2020-06-02 WYDZIAŁ FINANSOWY Nabycie spadku przez Miasto od 01.01.1990 postępowania administracyjne
2020-06-02 WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ I OBSŁUGI URZĘDU korzystanie przez UMP z budynku mieszczącego się przy ul. Gronowej umowy z kontrahentami
2020-06-01 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Słupki drogowe przy ulicy Wilczak zarządzanie ruchem
2020-05-28 WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ umowa PPP w spr. ITPOK gospodarka komunalna
2020-05-28 WYDZIAŁ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ROLNICTWA wykaz lokali ze zezwoleniem na sprzedaż alkoholu ewidencja działalności gospodarczej
2020-05-26 WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I BEZPIECZEŃSTWA zbiory danych dotyczących OC porządek i bezpieczeństwo
2020-05-25 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Organizacja ruchu - ul. Raczyńskiego zarządzanie ruchem
2020-05-25 GABINET PREZYDENTA Zielony Budżet konsultacje budżetowe
2020-05-25 WYDZIAŁ OŚWIATY Udostępnienie informacji dot. LO39 (subwencja oświatowa) placówki oświatowe
2020-05-25 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 196 inwestycje drogowe
2020-05-25 BIURO RADY MIASTA nazwa ulicy im prof. Lecha Trzeciakowskiego organizacja pracy Urzędu i Rady
2020-05-22 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY obr. Rataje dz. nr 53/8, 54/10 - udostępnienie informacji o wydanych decyzjach projekty urbanistyczne
2020-05-22 WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ I OBSŁUGI URZĘDU wniosek - utrzymanie czystości 2019/2020 organizacja pracy Urzędu i Rady
2020-05-22 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY obr. Rataje ark. 02 dz. 25/7, 9/6- udostępnienie informacji o wydanych decyzjach projekty urbanistyczne
2020-05-22 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY obr. Rataje ark. 02 dz. nr 94/2- udostępnienie informacji o wydanych decyzjach projekty urbanistyczne
2020-05-22 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY obr. Rataje ark. 02 dz. nr 25/11 - udostępnienie informacji o wydanych decyzjach projekty urbanistyczne
2020-05-21 BIURO KOORDYNACJI PROJEKTÓW I REWITALIZACJI MIASTA Wniosek o dofinansowanie remontu płyty Starego Rynku rewitalizacja
2020-05-21 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Ankieta ws. zasad funkcjonowania władzy publicznej, majatku publicznego organizacja pracy Urzędu i Rady
2020-05-20 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Liczba pracowników UMP sprawy kadrowe
2020-05-20 WYDZIAŁ ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH Bezdomność w Poznaniu pomoc społeczna
2020-05-20 WYDZIAŁ OŚWIATY Prywatna Szkoła Belward (dotacje, subwencje) placówki oświatowe
2020-05-20 WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY Dane adresowe do urzędników UMP organizacja pracy Urzędu i Rady
2020-05-19 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Udostępnienie informacji nt. wieca budynku projekty urbanistyczne
2020-05-19 BIURO SPRAW LOKALOWYCH umowa powierzenia zawarta pomiędzy Miastem Poznań a ZKZL sp. z o.o. sprawy lokalowe
2020-05-19 WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Udostępnienie decyzji o warunkach zabudowy - wg wymienionych w piśmie projekty urbanistyczne