Akta osobowe

 

Wydział/Jednostka prowadząca

Szkoła Podstawowa nr 67 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi im. Jacka Kuronia

Opis zawartości

Część A - dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie,
Część B - dokumenty dotyczące  przebiegu zatrudnienia,
Część C - dokumenty związane z ustaniem stosunku pracy,
Część D - dokumenty związane z ponoszeniem przez pracownika odpowiedzialności porządkowej lub odpowiedzialności określonych w innych przepisach,
Część E - dokumenty związane z kontrolą trzeźwości pracownika lub kontrolą na obecność w jego organizmie środków działających podobnie do alkoholu.

Cel prowadzenia

Dopełnienie obowiazków wynikających z przepisów prawa

Prowadzony od

01.09.1997

Podstawa prawna

Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.  (Dz. U. 1996r. nr 62 poz.286)

Osoba odpowiedzialna

Dyrektor szkoły

Dostępność

niejawny

Zasady udostępniania danych

Dostęp do danych z rejestru jest prawnie ograniczony na podstawie Ustawy z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. 2018 poz.1000)

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Beata Celczyńska-Piętka
Data wytworzenia informacji: 2023-10-19 00:00
Opis zmian: ... (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Magdalena Rajtar
Data i godzina publikacji: 2023-10-19 11:16