Akta osobowe

 

Wydział/Jednostka prowadząca

Przedszkole Nr 9 im. Zbyszka i Jagienki

Opis zawartości

Część A - dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie,
Część B - dokumenty dotyczące  przebiegu zatrudnienia,
Część C - dokumenty związane z ustaniem stosunku pracy,
Część D - dokumenty związane z ponoszeniem przez pracownika odpowiedzialności porządkowej lub odpowiedzialności określonych w innych przepisach,
Część E - dokumenty związane z kontrolą trzeźwości pracownika lub kontrolą na obecność w jego organizmie środków działających podobnie do alkoholu.

Cel prowadzenia

Dopełnienie obowiazków wynikających z przepisów prawa

Prowadzony od

1973r.

Podstawa prawna

Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.  (Dz. U. 1996r. nr 62 poz.286)

Osoba odpowiedzialna

dyrektor przedszkola

Dostępność

niejawny

Ograniczenie jawności

niejawny

Zasady udostępniania danych

Dostęp do danych z rejestru jest prawnie ograniczony na podstawie Ustawy z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. 2018 poz.1000)

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Małgorzata Głowacka
Data wytworzenia informacji: 2023-10-31 00:00
Opis zmian: wprowadzenie informacji (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Małgorzata Głowacka
Data i godzina publikacji: 2023-10-31 12:10