Akta osobowe
Wydział/Jednostka prowadząca
Opis zawartości
Część A - dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie,
Część B - dokumenty dotyczące przebiegu zatrudnienia,
Część C - dokumenty związane z ustaniem stosunku pracy,
Część D - dokumenty związane z ponoszeniem przez pracownika odpowiedzialności porządkowej lub odpowiedzialności określonych w innych przepisach,
Część E - dokumenty związane z kontrolą trzeźwości pracownika lub kontrolą na obecność w jego organizmie środków działających podobnie do alkoholu.
Cel prowadzenia
Dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa
Prowadzony od
1984
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996r.w sprawie zakresu prowadzenia przez pracownikow dokumentacji w sprawach związnych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. (Dz.U. 1996r.nr62 poz.268)
Osoba odpowiedzialna
Dyrektor
Dostępność
niejawny
Ograniczenie jawności
Ochrona danych osobowych
Zasady udostępniania danych
Dostęp do treści mają tylko określone podmioty wymienione w konkretnych przepisach
Dostęp online
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Katarzyna Bielanowska
Data wytworzenia informacji: 2023-10-30 00:00
Opis zmian: Wprowadzenie informacji (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Bielanowska
Data i godzina publikacji: 2023-10-30 12:03