Akta osobowe

 

Wydział/Jednostka prowadząca

Przedszkole Nr 13

Opis zawartości

Część A - dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie,
Część B - dokumenty dotyczące  przebiegu zatrudnienia,
Część C - dokumenty związane z ustaniem stosunku pracy,
Część D - dokumenty związane z ponoszeniem przez pracownika odpowiedzialności porządkowej lub odpowiedzialności określonych w innych przepisach,
Część E - dokumenty związane z kontrolą trzeźwości pracownika lub kontrolą na obecność w jego organizmie środków działających podobnie do alkoholu.

Cel prowadzenia

Dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa

Prowadzony od

1984

Podstawa prawna

Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996r.w sprawie zakresu prowadzenia przez pracownikow dokumentacji w sprawach związnych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. (Dz.U. 1996r.nr62 poz.268)

Osoba odpowiedzialna

Dyrektor

Dostępność

niejawny

Ograniczenie jawności

Ochrona danych osobowych

Zasady udostępniania danych

Dostęp do treści mają tylko określone podmioty wymienione w konkretnych przepisach

Dostęp online

brak

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Katarzyna Bielanowska
Data wytworzenia informacji: 2023-10-30 00:00
Opis zmian: Wprowadzenie informacji (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Bielanowska
Data i godzina publikacji: 2023-10-30 12:03