Akta osobowe byłych pracowników
Wydział/Jednostka prowadząca
Opis zawartości
Część A - dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie
Część B - nawiązanie stosunku pracy oraz przebieg zatrudnienia
Część C - ustanie zatrudnienia danej osoby
Część D - odpowiedzialność porzątkowa pracownika
Cel prowadzenia
Dopełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa
Prowadzony od
1919
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28.05.1996 w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. (Dz. U. 1996 nr 62 poz.286)
Osoba odpowiedzialna
Izabela Skupniewicz
Dostępność
niejawny
Ograniczenie jawności
niejawny
Zasady udostępniania danych
Dostęp do danych z rejestru jest prawnie ograniczony na podstawie ustawy z dnia 10.05.2018 rok o ochronie danych osobowych (Dz.U. z dnia 2018 poz. 1000)
Dostęp online
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Izabela Skupniewicz
Data wytworzenia informacji: 2023-10-26 00:00
Opis zmian: Wprowadzenie rejestrów (wprowadzenie informacji) (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Danuta Eckert
Data i godzina publikacji: 2023-10-26 08:47