Akta osobowe pracowników
Wydział/Jednostka prowadząca
Opis zawartości
Część A - dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie,
Część B - dokumenty dotyczące przebiegu zatrudnienia,
Część C - dokumenty związane z ustaniem stosunku pracy,
Część D - dokumenty związane z ponoszeniem przez pracownika odpowiedzialności porządkowej lub odpowiedzialności określonych w innych przepisach,
Część E - dokumenty związane z kontrolą trzeźwości pracownika lub kontrolą na obecność w jego organizmie środków działających podobnie do alkoholu.
Cel prowadzenia
Dopełnienie obowiazków wynikających z przepisów prawa
Prowadzony od
1956
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. (Dz. U. 1996r. nr 62 poz.286)
Osoba odpowiedzialna
Dyrektor
Dostępność
niejawny
Ograniczenie jawności
Niejawny
Zasady udostępniania danych
Dostęp do danych z rejestru jest prawnie ograniczony na podstawie Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000)
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Dyrektor
Data wytworzenia informacji: 2023-10-26 00:00
Opis zmian: wprowafdzenie ewidencji (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Krystian Kaczmarek
Data i godzina publikacji: 2023-10-26 08:39