Akta osobowe pracowników

 

Wydział/Jednostka prowadząca

Szkoła Podstawowa Nr 77 im. 15 Pułku Ułanów Poznańskich

Opis zawartości

Teczki osobowe podział:

Część A - dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie.

Część B - dokumety dotyczące przebiegu zatrudnienia.

Część C - dokumenty związane z ustaniem stosunku pracy.

Część D - dokumenty związane z ponoszeniem przez pracownika odpowiedzialności porządkowej lub odpowiedzialności określonych w innych przepisach.

Część E - dokumenty związane z kontrolą trzeźwości pracownika lub kontrolą na obecność w jego organiźmie środków działających podobnie do alkoholu.

Cel prowadzenia

Prowadzenie akt pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Prowadzony od

od 1962 - rozpoczęcie działalności placówki

Podstawa prawna

Umowa o pracę - Przepis ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy - w szczególności art. 94 pkt 9a i 9b.

Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz.U.2018 r. poz. 2369 z późniejszymi zmianami)

Osoba odpowiedzialna

Dyrektor szkoły oraz osoba upoważniona przez niego.

Dostępność

niejawny

Zasady udostępniania danych

Zgodnie z przepisami tylko podmiotom upoważnionym do wglądu w akta osobowe.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Paulina Zajdel
Data wytworzenia informacji: 2023-10-31 00:00
Opis zmian: Dodanie informacji o prowadzeniu rejestru (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Paulina Zajdel
Data i godzina publikacji: 2023-11-22 13:23