Ewidencja akt osobowych

 

Wydział/Jednostka prowadząca

Szkoła Podstawowa Nr 23 im. gen. Józefa Bema

Opis zawartości

Część A - dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie,
Część B - dokumenty dotyczące  przebiegu zatrudnienia,
Część C - dokumenty związane z ustaniem stosunku pracy,
Część D - dokumenty związane z ponoszeniem przez pracownika odpowiedzialności porządkowej lub odpowiedzialności określonych w innych przepisach,
Część E - dokumenty związane z kontrolą trzeźwości pracownika lub kontrolą na obecność w jego organizmie środków działających podobnie do alkoholu.

Cel prowadzenia

Dopełnienie obowiazków wynikających z przepisów prawa.

Prowadzony od

1964

Podstawa prawna

Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.  (Dz. U. 1996r. nr 62 poz.286)

Osoba odpowiedzialna

Dyrektor Marek Piątek

Dostępność

niejawny

Ograniczenie jawności

niejawny

Zasady udostępniania danych

Dostęp do danych z rejestru jest prawnie ograniczony na podstawie Ustawy z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. 2018 poz.1000)

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Dyrektor Marek Piątek
Data wytworzenia informacji: 2023-10-24 00:00
Opis zmian: wprowadzenie ewidencji akt osobowych (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Anna Przybecka
Data i godzina publikacji: 2023-10-24 11:05