Rejestr pełnomocnictw i upoważnień Prezydenta Miasta
Wydział/Jednostka prowadząca
Opis zawartości
Rejestr zawiere informacje o osobach (podmiotach) umocowanych, dacie wydania pełnomocnictwa/upoważnienia, zakresie umocowania.
Cel prowadzenia
Ułatwia wyszukiwanie osób (podmiotów), którym Prezydent Miasta Poznania udzielił pełnomocnictwo lub upoważnienie.
Prowadzony od
1999 r.
Podstawa prawna
Instrukcja Kancelaryjna - Załącznik nr 2 do rozporządzenia Prezez Rady Mianistrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Osoba odpowiedzialna
Magdalena Maciejewska
Dostępność
z ograniczeniem jawności
Ograniczenie jawności
Niektóre dane podlegaja anonimizacji np. PESEL, nr dowodu osobistego, jeżeli znajdują się na pałnomocnictwie/upoważnieniu.
Zasady udostępniania danych
Dostępny tylko w sieci wewnętrznej UMP dla użytkowników, którzy wystąpili o taki dostęp w HCL Notes. Dane z rejestru są udostępnianie na pisemny wniosek zainteresowanych np. w trybie wniosku o informację publiczną. Dane udostępniane są również organom kontroli.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Wojciech Kasprzak
Data wytworzenia informacji: 2023-10-25 00:00
Opis zmian: wprowadzenie informacji o rejestrze (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Magdalena Maciejewska
Data i godzina publikacji: 2023-10-25 11:51