Rejestr pełnomocnictw i upoważnień Prezydenta Miasta

 

Wydział/Jednostka prowadząca

Wydział Organizacyjny

Opis zawartości

Rejestr zawiere informacje o osobach (podmiotach) umocowanych, dacie wydania pełnomocnictwa/upoważnienia, zakresie umocowania.

Cel prowadzenia

Ułatwia wyszukiwanie osób (podmiotów), którym Prezydent Miasta Poznania udzielił pełnomocnictwo lub upoważnienie.

Prowadzony od

1999 r.

Podstawa prawna

Instrukcja Kancelaryjna - Załącznik nr 2 do rozporządzenia Prezez Rady Mianistrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Osoba odpowiedzialna

Magdalena Maciejewska

Dostępność

z ograniczeniem jawności

Ograniczenie jawności

Niektóre dane podlegaja anonimizacji np. PESEL, nr dowodu osobistego, jeżeli znajdują się na pałnomocnictwie/upoważnieniu.

Zasady udostępniania danych

Dostępny tylko w sieci wewnętrznej UMP dla użytkowników, którzy wystąpili o taki dostęp w HCL Notes. Dane z rejestru są udostępnianie na pisemny wniosek zainteresowanych np. w trybie wniosku o informację publiczną. Dane udostępniane są również organom kontroli.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Wojciech Kasprzak
Data wytworzenia informacji: 2023-10-25 00:00
Opis zmian: wprowadzenie informacji o rejestrze (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Magdalena Maciejewska
Data i godzina publikacji: 2023-10-25 11:51