Zgłoszenie pracowników, członków ich rodzin do ZUS, aktualizacja zgłoszeń i przekazywanie danych oraz inne czynności związane z ubezpieczeniami społecznymi.
Wydział/Jednostka prowadząca
Szkoła Podstawowa Nr 77 im. 15 Pułku Ułanów Poznańskich
Opis zawartości
Dane identyfikacyjne, data i miejsce urodzenia, nr PESEL, a w przypadku braku seria i nr dokumentu tożsamości,dane adresowe, dane kadrowe - wysługa lat pracy, stawka wynagrodzenia, dane o czasie pracy, przyznanych nagrodzach, potrąceniach, numery kont dla przelewów bankowych pracownika.
Cel prowadzenia
Wypełnienie wobec pracowników obowiązków wynikających ze stosunku pracy oraz inncyh umów cywilno prawnych.
Prowadzony od
od 1962 - rozpoczęcie działalności placówki
Podstawa prawna
Przepis prawa - Ustawa z dnia 13 października r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1778 t.j.).
Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych
Osoba odpowiedzialna
Dyrektor jednostki oraz osoba przez niego upoważniona.
Dostępność
niejawny
Zasady udostępniania danych
Zgodnie z przepisami prawa podmiotom uprawnionym do ich pozyskiwania.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Paulina Zajdel
Data wytworzenia informacji: 2023-10-31 00:00
Opis zmian: Dodanie informacji o prowadzeniu rejestru (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Paulina Zajdel
Data i godzina publikacji: 2023-11-22 13:34