Decyzje zobowiązujące do wykonania przeglądu ekologicznego
Wydział/Jednostka prowadząca
Wydział Klimatu i Środowiska
Wymagane dokumenty
wszczęcie postępowania z urzędu.
Miejsce złożenia dokumentów
Sekretariat Wydziału, pok. 203, tel. (61) 878 40 53, fax. (61) 878 40 55
Składanie dokumentów podczas stanu epidemii
Opłaty
brak opłaty
Termin i sposób załatwienia
30 dni, a w przypadkach skomplikowanych do 2 miesięcy
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (j. t. - Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 ze zm.)
- rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 26 stycznia 2010 r. w sprawie wartości odniesienia dla niektórych substancji w powietrzu (Dz.U. z 2010 r. nr 16 poz. 87 z późn. zm.)
- rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2012 r. w sprawie poziomów niektórych substancji w powietrzu (Dz.U. z 2012 r. poz. 1031 z późn. zm.)
- rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 1 marca 2018 r. w sprawie standardów emisyjnych dla niektórych rodzajów instalacji, źródeł spalania paliw oraz urządzeń spalania lub współspalania odpadów (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1806 z późn. zm.)
Tryb odwoławczy
odwołanie od decyzji należy składać do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Wydziału Kształtowania i Ochrony Środowiska w terminie 14 dni od jej otrzymania.
Obowiązek informacyjny
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań
- Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
- Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. (j. t. - Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 ze zmianami), którym jest wydanie decyzji zobowiązującej do przeprowadzenia przeglądu ekologicznego
- Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
- Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a niepodanie danych uniemożliwia weryfikację złożonych przez Panią/Pana informacji.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Hanna Nowak
Data wytworzenia informacji: 2023-01-10 00:00
Opis zmian: aktualizacja treści (Aktualizacja)
Opublikował(a): Hanna Nowak
Data i godzina publikacji: 2023-01-10 14:53