Wniosek o dokonanie zmian w strukturze uks/ks

Wydział/Jednostka prowadząca

Wydział Sportu

Wymagane dokumenty

1. Wniosek o dokonanie zmian w ewidencji - wzór do pobrania znajduje się po prawej stronie - należy go edytować w zależności od dokonanych zmian w strukturze Klubu i załączanych dokumentów.

2. Protokół z Zebrania.

3. Lista obecności na Zebraniu.

4. Uchwały o dokonanych zmianach (np. w składzie Zarządu, Komisji Rewizyjnej, siedzibie Klubu, zmianie Statutu - precyzyjne wskazanie paragrafów, które uległy zmianie).

5. Statut (w przypadku jego zmiany): 1 egzemplarz + wersja elektroniczna (w pliku Word, na nośniku dołaczonym do wniosku lub przesłana za pośrednictwem wiadomości e-mail). Statut powinien zawierać: parafy członków Zarządu na każdej ze stron Statutu, a na ostatniej stronie (zamiast paraf) podpisy członków Zarządu.

6. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej (nie dotyczy uczniowskich klubów sportowych).

Miejsce złożenia dokumentów

Biuro Podawcze

Prezydent Miasta Poznania
Wydział Sportu
ul. 3 Maja 46
61-728 Poznań

Opłaty

opłata skarbowa: 27 zł (za wypis: 17 zł + za decyzję: 10 zł)

na rachunek Miasta Poznań: 94 1020 4027 0000 1602 1262 0763 (PKO BP)

Termin i sposób załatwienia

Dokonanie zmian w ewidencji następuję w terminie miesiąca, zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2000 z późn. zm.).

Podstawa prawna

§ 8 rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 18 października 2011 r. w sprawie ewidencji klubów sportowych (Dz. U. 2011 nr 243 poz. 1449)ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. 2022 poz. 2142 z późn. zm.)

Tryb odwoławczy

Od decyzji w sprawie wpisu służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu wydajacego decyzję w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Jednocześnie informuje się, że w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. 
Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.

Inne informacje

Wychodząc Państwu naprzeciw opracowano wzory dokumentów, które mogą służyć pomocą przy zakładaniu stowarzyszenia lub dokonywaniu zmian organizacyjno-prawnych w jego strukturze (zamieszczone po prawej stronie ekranu). Mając na uwadze treść art. 2 ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach (Dz.U. 2020 poz. 2261), który stanowi, że stowarzyszenie jest samorządne i samodzielnie pracownicy Wydziału Sportu nie udzielają odpowiedzi na pytania dotyczące planowanej bądź bieżącej działalności stowarzyszenia, które nie dotyczą zamieszczonych (wymienionych) na niniejszej stronie dokumentów.

Obowiązek informacyjny

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta została we wzorach wniosków  (zamieszczonych po prawej stronie ekranu).

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Hanna Kruczkowska - Barlasz
Data wytworzenia informacji: 2022-11-22 00:00
Opis zmian: aktualizacja wzorów wniosków (Aktualizacja)
Opublikował(a): Marzena Warchoł
Data i godzina publikacji: 2022-11-22 12:28