Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Erazma z Rotterdamu (SP7)
Kierownik/Dyrektor
Anetta Pawlicka-Dropińska
ul.Galileusza 14, 60-159 Poznań
61 86-24-931
godziny urzędowania: poniedziałek-piątek 8.00-16.00 (sekretariat)
NIP do faktur: 2090001440
REGON: 000942009
sek@sp7poz.pl
www.sp7poz.pl
Adres ESP (skrytki ePUAP): /sp7poz/SkrytkaESP, adres do e-doręczeń: AE:PL-78003-23711-CRWST-07
Informacje o stanie zatrudnienia
Kadra merytoryczna (nauczyciele) - 79 osób (w tym długotrwałe nieobecności - 7 osób) - Administracja i obsługa - 20 osób - Stan na dzień: 02.01.2023r.
Kompetencje i zadania
Szkoła realizuje cele i zadania określone w Ustawie o systemie oświaty umożliwiając uczniom zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania świadectwa, ukończenia szkoły i pozwalających kontynuować naukę na kolejnym etapie kształcenia.
Szczegółowe cele i zadania określa statut szkoły.
Dyrektor Szkoły kontroluje spełnianie obowiązku szkolnego przez dzieci zamieszkałe w obwodzie Szkoły i prowadzi ewidencję spełniania obowiązku szkolnego.
Niespełnianie obowiązku szkolnego podlega egzekucji w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
Akty prawne, regulujące funkcjonowanie jednostki
Akt powołania Szkoły Podstawowej nr 7 w Poznaniu z dnia 26.09.1995r. (akt nr KO - 105/95)
Statut Szkoły Podstawowej nr 7 w Poznaniu oraz wymienione w nim dodatkowe akty prawne przyjęte i zatwierdzone przez Radę Pedagogiczną szkoły.
Reszta podstawowych aktów prawnych regulujących prace szkoły zamieszczona została w załączonym w inf. BIP statucie szkoły.
Budżet jednostki na bieżący rok
wartość budżetu szkoły to: 5759882,00 zł.
Wartość posiadanego mienia
wartość mienia szkoły to: 8276002,00 zł.
Informacja o stanie mienia
- Informacja o stanie mienia komunalnego Miasta Poznania na dzień 30.06.2005r (XLS, 600.5kB)
- Stan mienia na dzień 31.12.2005r. (XLS, 602kB)
- Mienie komunalne na 30.06.2006r (XLS, 600.5kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2006r. (XLS, 604kB)
- Mienie komunalne na 30.06.2007r. (XLS, 605.5kB)
- informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2007r. (XLS, 603.5kB)
- Informacja o stanie mienia komunalnego na dz.30.06.2008r. (XLS, 603.5kB)
- Informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31.12.2008r. (XLS, 604kB)
- Informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 30.06.2009r. (XLS, 604.5kB)
- Informacja o stanie mienia komunalnego na dz. 31.12.2009r. (XLS, 602.5kB)
- Informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 30.06.2010r. (XLS, 604kB)
- Informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31.12.2010r. (XLS, 602.5kB)
- Informacja o stanie mienia nz dzień 31.12.2011r. (XLS, 40.5kB)
- Informacja o stanie mienia komunalnego na dz.31.12.2013r (PDF, 40.63kB)
- Informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31.12.2012r. (XLS, 40.5kB)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2013 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2014 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2015 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2016 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2017 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2018 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2019 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2020 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2021 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2022 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2023 r. (PDF)
Nazwy i oznaczenia prowadzonych rejestrów i archiwów
- Księgi inwentarzowe.
- Rejestr umów - wynajmy.
- Księga obiektu budowlanego.
- Księga druków ścisłego zarachowania.
- Księga kontroli zewnętrznych.
- Księga dzieci.
- Księgi ewidencji uczniów.
- Rejestr wydanych legitymacji szkolnych.
- Rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających naukę.
- Rejestr wydanych kart rowerowych.
- Rejestr opinii i orzeczeń.
- Rejestr decyzji dyrektora szkoły.
- Rejestr zarządzeń dyrektora szkoły.
- Rejestr uchwał i wniosków Rady Pedagogicznej.
- Rejestr protokołów i księgi protokołów posiedzeń rad pedagogicznych.
- Rejestr upoważnień do odbioru dzieci i uczniów ze świetlicy.
- Rejestr kart zapisu dzieci do świetlicy.
- Rejestr wypadków uczniowskich.
- Wykaz pracowników pedagogicznych.
- Rejestr wydanych legitymacji służbowych.
- Ewidencja zwolnień lekarskich.
- Ewidencja wyjść służbowych.
- Rejestry związane z awansem zawodowym nauczycieli.
- Rejestr wypadków pracowniczych.
- Wykaz pracowników administracji i obsługi.
- Miesięczne karty ewidencji czasu pracy pracowników administracji i obsługi.
- Kartoteki wydanej odzieży ochronnej.
- Rejestr umów zleconych.
- Wykaz pracowników emerytowanych szkoły.
- Rejestr wypłat świadczeń socjalnych z funduszu socjalnego.
- Rejestr przyjmowanych wniosków (np. zapomogi, pomoc rzeczowa)
- Rejestr przyznanych nagród (Prezydenta Miasta Poznania, Dyrektora Szkoły)
Regulamin
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Robert Stube
Data wytworzenia informacji: 2024-11-27 00:00
Opis zmian: Korekta skrótu nazwy szkoły (Aktualizacja)
Opublikował(a): Robert Stube
Data i godzina publikacji: 2024-11-27 18:11