Oferta: specjalista ds. kadr
Data publikacji: 2012-11-30
Nr ref.: Nr ref :ZSI.2-120-1/12
Jednostka: Szkoła Podstawowa nr 78 im. prof. Wiktora Degi
Stanowisko: specjalista ds. kadr
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-12-17
Zakres podstawowych czynności
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
- prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy
- prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników
- prowadzenie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli
- wykonywanie zadań pracownika służby bhp
- administrowanie szkolnej strony Biuletynu Informacji Publicznej
- wykonywanie zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji
- sporządzanie odpowiednich sprawozdań na potrzeby GUS-u, SIO, PFRON-u i jednostek organizacyjnych Miasta Poznania
- obsługa programu: Vulcan (moduł Kadry)
Wymagania obowiązkowe
Wymagania związane ze stosunkiem pracy:
niezbędne wykształcenie: minimum średnie pozostałe wymagania niezbędne:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w placówkach oświatowych oraz kwalifikacje do wykonywania zadań pracownika służby bhp
- znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów oświatowych, ustawy Karty Nauczyciela, o pracownikach samorządowych, Kodeksu pracy
- obsługa komputera w szczególności Ms Office, Vulcan, SIO, PFRON, Internet
- umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku
- umiejętność sprawnej organizacji pracy
Wymagania dodatkowe
wymagania dodatkowe:
- rzetelność, komunikatywność
- dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- dobra organizacja i dyscyplina pracy
- zdolność efektywnego planowania i organizacji czasu pracy
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) życiorys i list motywacyjny, 2) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, 3) kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 4) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, 5) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności wymagane na określonym stanowisku, 6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 7) oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) kopie dokumentów poświadczających staż pracy
Inne informacje:
Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 ul. Żonkilowa 34, 60-175 Poznań w zamkniętej kopercie dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. kadr" Dokumenty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu lub stempla pocztowego).
Informacje dodatkowe: a)osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej b)dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu 61 - 8677916
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik_naboru_na_stanowisko_urzędnicze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Dembna
Data i godzina publikacji: 2012-12-17 11:46