Komunikat: UA-I.6730.247.2025
Wydział/Jednostka ogłaszająca
Wydział Urbanistyki i Architektury
Data obowiązywania
od 2025-04-25 do 2025-05-09
Treść
ZAWIADOMIENIE
w formie obwieszczenia
Zawiadamiam, że w dniu 23.04.2025 r. Prezydent Miasta Poznania wydał postanowienie o zawieszeniu postepowania administracyjnego na podstawie art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 101 § 1 i 3 oraz art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, na czas nie dłuższy niż 18 miesięcy od dnia złożenia wniosku ,w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji określonej przez wnioskodawcę jako "zmiana sposobu użytkowania domu jednorodzinnego na wielorodzinny z usługami w przyziemiu", na dz. nr ewid. 98, ark. 07, obr. Jeżyce, położonej w Poznaniu, przy ul. Józefa Kościelskiego 12.
Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "k.p.a.") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 u.p.z.p.
w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości zawiadomienia dokonuje w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej.
Informuję, że strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami tej sprawy i zgłosić ewentualnie uwagi. Zgłaszanie możliwe jest tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP i za pośrednictwem Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od ul. Za Bramką, a kontakt z osobą prowadzącą sprawę (nr tel.: 61 878 55 17): w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00 oraz w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, pod rygorem doręczenia pisma pod dotychczasowy adres ze skutkiem prawnym (zgodnie z art. 41 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania).
Informacje o aktualnym stadium postępowania administracyjnego można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.poznan.pl.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne zawiadomienie w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.).
Komunikat w dziale:
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Małgorzata Kapczyńska
Data wytworzenia informacji: 2025-04-23 00:00
Opis zmian: Umieszczenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Marcin Graczyk
Data i godzina publikacji: 2025-04-23 14:52