Komunikat: UA-IV.6740.431.2025

Wydział/Jednostka ogłaszająca

Wydział Urbanistyki i Architektury

Data obowiązywania

od 2025-07-31 do 2025-08-14

Treść

OBWIESZCZENIE

O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE WYDANIA

DECYZJI O ZEZWOLENIU NA REALIZACJĘ INWESTYCJI DROGOWEJ

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego w zw. z art. 11c, oraz art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych

zawiadamiam

o wszczęciu na wniosek z dnia 8.05.2025 r. zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Poznania, reprezentowanego przez pana Krzysztofa Olejniczaka - Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich, ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań, działającego przez pełnomocnika substytucyjnego - pana Jakuba Słowika, postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Rozbudowa ul. Piątkowskiej w Poznaniu polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów wraz z infrastrukturą towarzyszącą po zachodniej stronie ulicy na odcinku od działki 64/2 do skrzyżowania z ul. Szydłowska/Słowiańska wraz
z przebudową tego skrzyżowania
, przewidzianej do realizacji na nieruchomościach lub ich częściach: działka nr 65, 67/1, 78/2, 80 arkusz 30, dz. nr 2/3, 2/4, 3/1, 3/3, 4/1, 17, 168 arkusz 31, obręb 0020 Golęcin, dz. nr 72 arkusz 20, dz. nr 1/22, 1/26, 1/53, 1/58, 1/60, 9/3, 9/4 arkusz 34, obręb 0052 Winiary.

W związku z powyższym informuję, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy, mogą w terminie 14 dni, od dnia zawiadomienia
o wszczęciu postępowania, zapoznać się z aktami sprawy oraz zgłosić wnioski dowodowe, ewentualne uwagi i zastrzeżenia, podając sygnaturę akt UA-IV.6740.431.2025

Zgłaszanie jest możliwe tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17, wejście od
ul. Za Bramką.

Zapoznanie się z aktami sprawy oraz kontakt z osobami prowadzącymi postępowanie:
w poniedziałki między 8:00 a 17:00, we wtorki i piątki między 9:00 a 12:00, a w czwartki między 11:00 a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania uważa się za dokonane w dniu jego doręczenia
lub po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia poprzez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Poznania, na stronach internetowych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania, a także w prasie lokalnej (art. 49 Kpa w zw. z art. 11d ust. 5 ustawy).

Z dniem niniejszego zawiadomienia, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami. Czynność prawna dokonana z naruszeniem tego zakazu jest nieważna (art.11d ust. 9 i 10 ustawy).

Komunikat w dziale:

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Kamila Plamowska
Data wytworzenia informacji: 2025-07-30 00:00
Opis zmian: Umieszczenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Marcin Graczyk
Data i godzina publikacji: 2025-07-30 14:56