Wstępne konsultacje rynkowe: Dialog techniczny - Systemy informatyczne typu ServiceDesk (HelpDesk) do ewidencji, obsługi i zarządzania zgłoszeniami serwisowymi i innymi usługami
tytuł: Dialog techniczny - Systemy informatyczne typu ServiceDesk (HelpDesk) do ewidencji, obsługi i zarządzania zgłoszeniami serwisowymi i innymi usługami
data początkowa: 2016-07-19
data zakończenia: 2016-08-01
organizacja: Wydział Obsługi Urzędu
Opis
Przedmiotem planowanego przedsięwzięcia są systemy informatyczne typu ServiceDesk (HelpDesk) do ewidencji, obsługi i zarządzania zgłoszeniami serwisowymi
i innymi usługami.
Opis przedmiotu Dialogu zawarty został w załączniku nr 1 do ogłoszenia.
Załączniki
- Ogłoszenie o dialogu technicznym (PDF, 896.82kB)
- Regulamin dialogu technicznego (PDF, 505.67kB)
- Zał. 1 do ogłoszenia (PDF, 506.26kB)
- Wniosek o dopuszczenie do dialogu technicznego (DOC, 39.5kB)
- Protokół z przeprowadzenia Dialogu technicznego (PDF, 353kB)
Metryczka
Opis zmian: l (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Magdalena Chwalisz
Data i godzina publikacji: 2016-07-19 12:08