Oferta: ds. archiwum zakładowego
Data publikacji: 2022-11-24
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.24.2022
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. archiwum zakładowego
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, pełen etat, formularz elektroniczny CV dostępny na stronie https://bip.geopoz.poznan.pl, zakładka Oferty pracy - Oferty bieżące
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-03-28
Zakres podstawowych czynności
1. Prowadzenie archiwum zakładowego
1) przejmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej do archiwum zakładowego
2) przechowywanie i porządkowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej
3) prowadzenie kwerend i udostępnianie dokumentacji z zasobu archiwum
4) opracowywanie instrukcji organizacji i zakresu działania archiwum
5) opracowywanie jednolitego rzeczowego wykazu akt
6) współpracowanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad aktami, prawidłowego tworzenia teczek spraw oraz przekazywania ich do archiwum
7) przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego
8) brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
9) prowadzenie archiwum dokumentów w postaci elektronicznej
2. Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji z zakresu prowadzonych spraw
3. Przygotowywanie i realizowanie planu budżetu w zakresie prowadzonych spraw
4. Rozpatrywanie wniosków o dostęp oraz o ponowne wykorzystanie informacji publicznej w komórce organizacyjnej
5. Aktualizowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie realizowanych zadań
6. Przygotowywanie projektów zarządzeń, kart informacyjnych i pism organizacyjnych w zakresie prowadzonych spraw
7. Prowadzenie ewidencji i rejestrów związanych z realizowanymi zadaniami
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe I stopnia, kierunek lub specjalizacja: archiwistyka
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe
- znajomość zagadnień, procedur i przepisów związanych z zadaniami
- umiejętność właściwego stosowania przepisów prawa
- wiedza z zakresu własnej i pokrewnych specjalności
- wiedza z zakresu elektronicznego zarządzania dokumentami
- umiejętność obsługi komputera - pakietu Office, Internetu oraz urządzeń biurowych
- umiejętność współpracy z ludźmi i pracy w zespole
- umiejętność rozwiązywania problemów i trudności merytorycznych
- umiejętność komunikacji językowej na dobrym poziomie
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe II stopnia kierunek lub specjalizacja: humanistyczny
- co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe w archiwum w jednostce administracji publicznej, która wdrożyła lub wdraża system EZD
- kursy/szkolenia z zakresu e-urzędu
- odbycie służby przygotowawczej
Wymagane dokumenty
(podstawa prawna żądania danych: art. 221 par. 1, 2, 4 i 5 Kodeksu pracy oraz ustawa o pracownikach samorządowych):
1. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia dot. wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku
2. list motywacyjny ("Co motywuje Pana/ią do podjęcia pracy na oferowanym stanowisku?")
3. kopie/skany świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, wykształcenie i kwalifikacje - uwaga: dopuszcza się przedstawienie tych dokumentów podczas rozmowy kwalifikacyjnej
4. kopię/skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia jest niższy niż 6%, a kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia (patrz informacje dodatkowe)oświadczenia o treści:"Oświadczam, że:
- posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych
- nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- cieszę się nieposzlakowaną opinią
- posiadam obywatelstwo polskie" - (oświadczenie to jest wymagane tylko wówczas, gdy zostało zawarte w wymaganiach niezbędnych)
6. podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wyżej wymienione wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO"
7. jeżeli w wymaganiach niezbędnych nie ma wymogu posiadania obywatelstwa polskiego, to osoba, która go nie posiada, musi dołączyć dokument potwierdzający znajomość języka polskiego oraz oświadczenie: "Oświadczam, że posiadam:
- obywatelstwo innego niż Polska państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- znajomość języka polskiego, potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej."
Inne informacje:
Składanie aplikacji
- zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line poprzez stronę internetową Zarządu https://bip.geopoz.poznan.pl (zakładka Oferty pracy - Oferty pracy bieżące), link przy konkretnej ofercie pracy
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza - mail: geopoz@geopoz.poznan.pl - przy wykorzystaniu bezpiecznego podpisu elektronicznego
- tradycyjna poczta
- siedziba Zarządu, Sala Obsługi Klienta (I piętro).
Uwaga:
- skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego wymaga od kandydata podania adresu mailowego, który jest niezbędny do obsługi procesu rekrutacji. Jeżeli nie wyraża Pan/i na to zgody, prosimy o dostarczenie dokumentów aplikacyjnych w postaci papierowej
- dokumenty przesłane tradycyjną pocztą lub składane w Sali Obsługi Klienta winny zawierać numer referencyjny ogłoszenia
- decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki
Informacje dodatkowe
- rozpatrywane będę tylko aplikacje:
- kompletne (patrz - "Wymagane dokumenty oraz oświadczenia")
- spełniające wymagania niezbędne
- zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty
- informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronach internetowych Zarządu i Biuletynu Urzędu Miasta Poznania oraz na tablicy ogłoszeń w Sali Obsługi Klienta Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20
- uwaga - wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia jest niższy niż 6%, zatem pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.
Warunki pracy
- stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy są przystosowane dla osób niepełnosprawnych)
- oświetlenie stanowiska pracy jest naturalne i sztuczne
- praca z przewagą wysiłku umysłowego
- podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru 24_2022.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce Ochrona danych osobowych.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Małgorzata Buszka
Data wytworzenia informacji: 2023-03-28 00:00
Opis zmian: Anonimizacja (Aktualizacja)
Opublikował(a): Małgorzata Buszka
Data i godzina publikacji: 2023-03-28 08:22
Treść zawiera dane osobowe: TAK
Termin planowanej weryfikacji: 2023-03-22 00:00:00.0