Oferta: ds.komunikacji społecznej
Data publikacji: 2021-09-09
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.11.2021
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds.komunikacji społecznej
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, pełen etat, formularz elektroniczny CV dostępny na stronie https://bip.geopoz.poznan.pl, zakładka Oferty pracy - Oferty bieżące
Data rozstrzygnięcia oferty
2021-10-28
Zakres podstawowych czynności
- Kreowanie wizerunku Zarządu
- Kształtowanie i realizowanie polityki informacyjnej
- Realizowanie przedsięwzięć promocyjnych w Zarządzie
- Prowadzenie działań związanych z wdrożeniem środków służących nowoczesnej komunikacji
- Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej
- Prowadzenie strony internetowej Zarządu
- Opracowywanie, wdrażanie i utrzymywanie systemu identyfikacji wizualnej
- Podejmowanie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
- dbanie o system oznakowania wewnętrznego i informacji wizualnej
- przygotowywanie materiałów informacyjnych
- przygotowywanie spotkań i wydarzeń
- Wypracowywanie i wdrażanie standardów obsługi klienta
- Analizowanie informacji zwrotnych od klientów
- Prowadzenie monitoringu mediów
- Współpraca z mediami
- Realizowanie zadań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Wymagania obowiązkowe
1. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
2. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
3. nieposzlakowana opinia
4. wykształcenie wyższe pierwszego stopnia
5. co najmniej roczne doświadczenie zawodowe, w tym minimum 6 miesięcy na takim samym bądź podobnym stanowisku
6. znajomość zagadnień public relations
7. umiejętność pracy w programach graficznych
8. umiejętność komunikacji językowej na dobrym poziomie
9. umiejętność poprawnego redagowania pism
10. umiejętność współpracy z ludźmi i pracy w zespole
11. komunikatywność
Wymagania dodatkowe
1. wykształcenie wyższe drugiego stopnia
2. kursy/szkolenia/studia podyplomowe z zakresu: Public Relations, Komunikacji werbalnej i niewerbalnej, grafiki komputerowej
3. znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej i rozporządzenia w sprawie BIP
4. umiejętność przygotowania materiałów do druku
5. znajomość wytycznych dla dostępności treści internetowych (WCAG 2.1)
6. znajomość ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
Wymagane dokumenty
(podstawa prawna żądania danych: art. 221 par. 1, 2, 4 i 5 Kodeksu pracy oraz ustawa o pracownikach samorządowych):
- imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia dot. wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku
- list motywacyjny ("Co motywuje Pana/ią do podjęcia pracy na oferowanym stanowisku?")
- kopie/skany świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, wykształcenie i kwalifikacje - uwaga: dopuszcza się przedstawienie tych dokumentów podczas rozmowy kwalifikacyjnej
- kopię/skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia jest niższy niż 6%, a kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia (patrz informacje dodatkowe)
- oświadczenia o treści:
"Oświadczam, że:
- posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych
- nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- cieszę się nieposzlakowaną opinią
- posiadam obywatelstwo polskie" - (oświadczenie to jest wymagane tylko wówczas, gdy zostało zawarte w wymaganiach niezbędnych)
6. podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wyżej wymienione wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:"Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO"
7. jeżeli w wymaganiach niezbędnych nie ma wymogu posiadania obywatelstwa polskiego, to osoba, która go nie posiada, musi dołączyć dokument potwierdzający znajomość języka polskiego oraz oświadczenie:"Oświadczam, że posiadam:
- obywatelstwo innego niż Polska państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- znajomość języka polskiego, potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej."
Inne informacje:
Składanie aplikacji
- zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line poprzez stronę internetową Zarządu https://bip.geopoz.poznan.pl (zakładka Oferty pracy - Oferty pracy bieżące), link przy konkretnej ofercie pracy
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza - mail: geopoz@geopoz.poznan.pl - przy wykorzystaniu bezpiecznego podpisu elektronicznego
- tradycyjna poczta
- siedziba Zarządu, Sala Obsługi Klienta (I piętro).
Uwaga:
- skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego wymaga od kandydata podania adresu mailowego, który jest niezbędny do obsługi procesu rekrutacji. Jeżeli nie wyraża Pan/i na to zgody, prosimy o dostarczenie dokumentów aplikacyjnych w postaci papierowej
- dokumenty przesłane tradycyjną pocztą lub składane w Sali Obsługi Klienta winny zawierać numer referencyjny ogłoszenia
- decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki
Informacje dodatkowe
- rozpatrywane będę tylko aplikacje:
- kompletne (patrz - "Wymagane dokumenty oraz oświadczenia")
- spełniające wymagania niezbędne
- zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty
- informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronach internetowych Zarządu i Biuletynu Urzędu Miasta Poznania oraz na tablicy ogłoszeń w Sali Obsługi Klienta Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20
- uwaga - wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia jest niższy niż 6%, zatem pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.
Warunki pracy
- stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy są przystosowane dla osób niepełnosprawnych)
- oświetlenie stanowiska pracy jest naturalne i sztuczne
- praca z przewagą wysiłku umysłowego
- podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru 11.2021.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce Ochrona danych osobowych.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Małgorzata Buszka
Data wytworzenia informacji: 2021-10-28 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Małgorzata Buszka
Data i godzina publikacji: 2021-10-28 13:00