Oferta: ds. obsługi dochodów z opłat adiacenckich i sprawozdawczości budżetowej
Data publikacji: 2025-10-07
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.8.2025
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. obsługi dochodów z opłat adiacenckich i sprawozdawczości budżetowej
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, 1 etat, formularz elektroniczny dostępny na stronie https://bip.geopoz.poznan.pl, Oferty pracy - Oferty bieżące
Zakres podstawowych czynności
1. Przeprowadzanie bieżącej analizy realizacji dochodów i wydatków budżetowych
2. Dokonywanie analiz ekonomicznych
3. Sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu
1) monitorowanie wykonania dochodów i wydatków budżetowych
4. Sporządzanie sprawozdań statystycznych
1) obsługiwanie portalu GUS oraz zarządzanie użytkownikami portalu w Zarządzie
5. Rozliczanie dokumentów sprzedaży i zakupów w Zarządzie
1) uzgadnianie rejestrów do deklaracji VAT 7
6. Ewidencjonowanie i rozliczanie wydatków i dochodów dotyczących działalności Zarządu
1) dekretowanie, przejmowanie, wprowadzanie i akceptowanie dowodów księgowych
2) uzgadnianie kont księgowych
7. Prowadzenie windykacji należności
1) aktualizowanie słownika kontrahentów
2) aktualizowanie i uzgadnianie należności oraz zobowiązań
8. Wykonywanie zadań związanych z umarzaniem wierzytelności i udzielaniem ulg w spłacie niepodatkowych należności pieniężnych dotyczących opłaty adiacenckiej
1) wystawianie decyzji i postanowień
9. Prowadzenie ewidencji i rejestrów związanych z realizowanymi zadaniami
10. Przygotowywanie akt i przekazywanie ich do archiwum zakładowego
11. Wysyłanie korespondencji
Wymagania obowiązkowe
1. wykształcenie wyższe II stopnia, kierunek ekonomiczny (ekonomia, finanse i rachunkowość, zarzadzanie i pokrewne)
2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
4. nieposzlakowana opinia
5. obywatelstwo polskie
Wymagania dodatkowe
1. kursy i szkolenia z zakresu finansów publicznych i samorządowych, rachunkowości i płac
2. wiedza z zakresu własnej i pokrewnych specjalności
3. praktyka/staż/praca w jednostkach administracji publicznej lub podmiotach realizujących zadania publiczne
4. znajomość zagadnień i przepisów w zakresie realizowanych na stanowisku zadań
5. umiejętność właściwego stosowania przepisów prawa
6. znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej i rozporządzenia w sprawie BIP
7. znajomość systemu zarządzania zgodnego z normą ISO 9001
8. umiejętność analizy danych
9. umiejętność poprawnego redagowania pism
10. umiejętność pracy w zespole
11. umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
Wymagane dokumenty
- Dane osobowe i zawodowe:
- imię (imiona) i nazwisko,
- data urodzenia,
- dane kontaktowe,
- wykształcenie,
- kwalifikacje zawodowe,
- doświadczenie zawodowe,
- List motywacyjny
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, wykształcenie i kwalifikacje:
możesz je załączyć lub przedstawić podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Jeśli dokumenty są w obcym języku, muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza
przysięgłego.
4. Dokument potwierdzający niepełnosprawność
jeżeli chcesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
5. Wymagane oświadczenia:
○ Oświadczenia o treści:
"Oświadczam, że:
- posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych,
- nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- cieszę się nieposzlakowaną opinią,
- posiadam obywatelstwo polskie" (oświadczenie to jest konieczne tylko, jeśli obywatelstwo jest wymaganiem niezbędnym).
○ Jeśli chcesz podać dodatkowe informacje, inne niż te wymienione wyżej, musisz wyrazić zgodę na
przetwarzanie danych osobowych.
Dołącz oświadczenie:
"Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO."
○ Jeśli nie posiadasz obywatelstwa polskiego i jednocześnie oferta pracy tego nie wymaga, dołącz
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego oraz oświadczenie:
"Oświadczam, że posiadam:
- obywatelstwo innego niż Polska państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- znajomość języka polskiego, potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej."
Oznaczenie (" x" w checkbox) w elektronicznym formularzu w zakresie oświadczeń oraz wymaganych
zgód jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Inne informacje:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy.
- Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
- Oświetlenie stanowiska pracy jest naturalne i sztuczne.
- Praca z przewagą wysiłku umysłowego.
- Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem lcd.
Aplikację możesz złożyć
- Elektronicznie na stronie: bip.geopoz.poznan.pl (zakładka Oferty pracy - Oferty pracy bieżące).
- Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (adres na ePUAP: /geopoz/skrytka).
- Przesyłając e-mail na adres: geopoz@geopoz.poznan.pl
- Pocztą tradycyjną.
- Osobiście w siedzibie GEOPOZu, Sala Obsługi Klienta (I piętro).
Oferty dostarczone po terminie nie będą brane pod uwagę - ważna jest data dostarczenia ich do
GEOPOZu.
Informacje dodatkowe
- sprawdzimy, czy złożone oferty spełniają wymagania niezbędne i dodatkowe oraz czy zawierają wszystkie konieczne dokumenty i oświadczenia.
- odpowiedzi udzielimy tylko na wybrane oferty.
- oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- informację o wyniku naboru udostępnimy na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ oraz na tablicy ogłoszeń w GEOPOZie - Sala Obsługi Klienta w Poznaniu przy ul. Gronowej 20.
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia jest niższy niż 6%, zatem pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.
Sygnalista
Informujemy, że w ZGiKM GEOPOZ obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa oraz podejmowania działań następczych, która jest dostępna na stronie BIP w zakładce "Zgłoszenia naruszeń prawa (sygnaliści)".
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań w terminie do 2025-10-19.
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP w zakładce Oferty pracy - RODO w procesie rekrutacji.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Izabela Cychowska
Data wytworzenia informacji: 2025-10-07 00:00
Opis zmian: Publikacja ogłoszenia - poprawki edycji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Małgorzata Buszka
Data i godzina publikacji: 2025-10-07 08:49