Oferta: ds.obsługi kancelaryjnej i informacji

Data publikacji: 2008-04-25
Nr ref.: ZG-ZKS.1110-11/08
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds.obsługi kancelaryjnej i informacji

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-05-16

Zakres podstawowych czynności

  1. Współuczestniczenie w obsłudze kancelaryjnej
  2. Administrowanie stroną podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej ZGiKM GEOPOZ
  3. Podejmowanie działań związanych z wdrażaniem nowoczesnych środków komunikacji i informacji
  4. Współuczestniczenie w wypracowywaniu standardów obsługi klienta

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie minimum średnie
  2. Minimum 5 lat stażu pracy
  3. Doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  4. Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem BIP
  5. Bardzo dobra znajomość programów graficznych np.: Corel, Photoshop
  6. Doświadczenie w pracy projektowej (samodzielnie przygotowane i przeprowadzone przedsięwzięcia)

Wymagania dodatkowe

  1. Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych
  2. Znajomość zagadnień związanych z CI (System Identyfikacji Wizualnej)
  3. Znajomość zagadnień Public Relations

Wymagane dokumenty

  1. CV
  2. List motywacyjny
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe
  4. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
  5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Informacja o wyniku naboru

Informacja- 1110.11.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wprowadzenie INFORMACJI O WYNIKACH NABORU (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2008-05-16 10:55