Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2020-02-25
Nr ref.: ZG-ZKS.11001.2.2020
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Informacje dodatkowe: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo)
Data rozstrzygnięcia oferty
2020-04-24
Zakres podstawowych czynności
- Wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym: odbieranie, segregowanie i rozdzielanie korespondencji oraz prasy, wstępne dekretowanie korespondencji, zakładanie oraz prowadzenie spraw, przygotowywanie projektów pism, obsługa poczty elektronicznej)
- Gromadzenie i przygotowywanie materiałów oraz informacji na potrzeby Z-cy Dyrektora
- Koordynowanie sprawnego przepływu informacji
- Prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa narad i zebrań
- Przygotowywanie prezentacji oraz analiz
- Koordynowanie spraw organizacyjnych, finansowych i sprawozdawczości na potrzeby Z-cy Dyrektora
- Przeglądanie informacji prasowych
Wymagania obowiązkowe
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Nieposzlakowana opinia
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakietu Office oraz urządzeń biurowych
Wymagania dodatkowe
- Ukończony kurs sekretarsko-asystencki
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (umowa o pracę, zlecenie, staż, praktyka),
- Doświadczenie zawodowe (praca/staż/praktyka) w administracji publicznej
- Znajomość i umiejętność stosowania Instrukcji Kancelaryjnej
- Znajomość programów obsługujących elektroniczny obieg dokumentów
- Umiejętność organizacji i koordynacji prac
- Komunikatywność
- Rzetelność i staranność
Wymagane dokumenty
- CV - imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia
- List motywacyjny (co powoduje, że jest Pani/Pan zainteresowany podjęciem pracy w Zarządzie?)
- Oświadczenia: o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
- Kopie/skany świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, wykształcenie i kwalifikacje - uwaga: dopuszcza się przedstawienie tych dokumentów podczas rozmowy kwalifikacyjnej
- Kopię/skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia jest niższy niż 6%, a kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu (patrz: Inne informacje)
- Na ww. stanowisko nie ma wymogu posiadania obywatelstwa polskiego, więc o pracę mogą ubiegać się także obywatele Unii Europejskiej i innych państw, spełniający wymogi, o których mowa w poniższym oświadczeniu. W takiej sytuacji należy dołączyć dokument potwierdzający znajomość języka polskiego oraz oświadczenie:
"Oświadczam, że posiadam:
- obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej, bądź innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- znajomość języka polskiego, potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej."
Inne informacje:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia jest niższy niż 6%. Zatem pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.
Warunki pracy:
- Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy są przystosowane dla osób niepełnosprawnych)
- Oświetlenie stanowiska pracy jest naturalne i sztuczne
- Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, drukarki, telefony, urządzenia wielofunkcyjne, materiały biurowe
- Praca z przewagą wysiłku umysłowego
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej firmie
- Przestrzeń do rozwoju zawodowego
- Korzystne godziny pracy
- Pakiet świadczeń socjalnych
- Opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach
- Ubezpieczenie grupowe
- Nowoczesne warunki pracy
Aplikacje można składać:
- On-line na naszej stronie internetowej www.geopoz.pl (zakładka Oferty pracy - Oferty bieżące), link w tabeli przy konkretnej ofercie pracy
- Tradycyjną pocztą
- W siedzibie Zarządu - ul. Gronowa 20 w Poznaniu, w Sali Obsługi Klienta (I piętro)
Dokumenty przesyłane tradycyjną pocztą lub składane w Sali Obsługi Klienta winny zawierać nr referencyjny: ZG-ZKS.11001.2.2020.
Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej www.geopoz.pl i na tablicy ogłoszeń w Sali Obsługi Klienta Zarządu, a także na stronie BIP Urzędu Miasta Poznania.
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty
Informacja o wyniku naboru
Informacja_o_wyniku_naboru_11001_2_2020.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Podstawa prawna żądania danych: art. 221 par. 1, 2, 4, 5 Kodeksu pracy oraz Ustawa o pracownikach samorządowych.
Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż ww. wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:
- "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenie procedury rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie, zgodnie z art. 4 pkt. 11 RODO."
Szczegółowe dane dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na naszej stronie internetowej www.geopoz.pl w zakładce "Oferty pracy"
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Grendel
Data i godzina publikacji: 2020-04-24 11:41