Oferta: ds. udostępniania danych ewidencji gruntów i budynków
Data publikacji: 2022-09-16
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.19.2022
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. udostępniania danych ewidencji gruntów i budynków
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, pełen etat- 4 stanowiska, formularz elektroniczny CV dostępny na stronie https://bip.geopoz.poznan.pl, -Oferty pracy-Oferty bieżące
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-01-30
Zakres podstawowych czynności
1. Rozpatrywanie wniosków o udostępnienie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków do celów prawnych oraz informacyjnych
1) wystawianie dokumentów obliczenia opłaty
2. Rozpatrywanie wniosków o udostępnienie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego
1) wydawanie licencji i wystawianie dokumentów obliczenia opłaty
2) udostępnianie kopii materiałów zasobu oraz opatrywanie ich klauzulą urzędową
3. Rozpatrywanie wniosków o udostępnienie informacji z ewidencji gruntów i budynków
1) wystawianie dokumentów obliczenia opłaty
4. Rozpatrywanie wniosków o udostępnienie zbiorów danych z bazy danych ewidencji gruntów i budynków
1) wydawanie licencji i wystawianie dokumentów obliczenia opłaty
5. Przygotowywanie archiwalnych materiałów z ewidencji gruntów i budynków dla jednostek wykonawstwa geodezyjnego w celu wykonania prac geodezyjnych (wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych)
6. Prowadzenie spraw związanych z odmową w drodze decyzji wydania wypisów z ewidencji gruntów i budynków
7. Rozpatrywanie wniosków o dostęp oraz o ponowne wykorzystanie informacji publicznej w komórce organizacyjnej
8. Udzielanie informacji telefonicznej w zakresie spraw prowadzonych przez komórkę organizacyjną
9. Obsługiwanie klientów w sali obsługi klienta
1) rejestrowanie złożonych wniosków i bezpośrednia obsługa klienta
10.Przygotowywanie akt i przekazywanie ich do archiwum zakładowego
11.Wysyłanie korespondencji
Wymagania obowiązkowe
1. wykształcenie wyższe pierwszego stopnia, kierunek lub specjalność: geodezja i kartografia, architektura i urbanistyka, gospodarka przestrzenna, geoinformacja, geoinformatyka, geografia, nauki o administracji, prawo
2. staż/ praca na stanowisku urzędniczym w jednostkach administracji publicznej w szczególności w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej lub/i w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego
3. umiejętność obsługi komputera - pakietu Office, Internetu i urządzeń biurowych
4. znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych
5. umiejętność poprawnego redagowania pism6. umiejętność komunikacji językowej na dobrym poziomie
7. umiejętność współpracy z ludźmi8. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
9. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe10. nieposzlakowana opinia
Wymagania dodatkowe
1. wykształcenie średnie geodezyjne
2. studia podyplomowe z zakresu administracji lub prawa samorządu terytorialnego
3. co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku urzędniczym w jednostkach administracji publicznej, w szczególności w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
4. co najmniej podstawowa znajomość programów: AutoCAD, QuantumGIS5. znajomość metod i technik obsługi klienta
Wymagane dokumenty
(podstawa prawna żądania danych: art. 221 par. 1, 2, 4 i 5 Kodeksu pracy oraz ustawa o pracownikach samorządowych):
1. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia dot. wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku
2. list motywacyjny ("Co motywuje Pana/ią do podjęcia pracy na oferowanym stanowisku?")
3. kopie/skany świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, wykształcenie i kwalifikacje - uwaga: dopuszcza się przedstawienie tych dokumentów podczas rozmowy kwalifikacyjnej
4. kopię/skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia jest niższy niż 6%, a kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia (patrz informacje dodatkowe)oświadczenia o treści:"Oświadczam, że:
- posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych
- nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- cieszę się nieposzlakowaną opinią
- posiadam obywatelstwo polskie" - (oświadczenie to jest wymagane tylko wówczas, gdy zostało zawarte w wymaganiach niezbędnych)
6. podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wyżej wymienione wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO"
7. jeżeli w wymaganiach niezbędnych nie ma wymogu posiadania obywatelstwa polskiego, to osoba, która go nie posiada, musi dołączyć dokument potwierdzający znajomość języka polskiego oraz oświadczenie: "Oświadczam, że posiadam:
- obywatelstwo innego niż Polska państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- znajomość języka polskiego, potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej."
Inne informacje:
Składanie aplikacji
- zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line poprzez stronę internetową Zarządu https://bip.geopoz.poznan.pl (zakładka Oferty pracy - Oferty pracy bieżące), link przy konkretnej ofercie pracy
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza - mail: geopoz@geopoz.poznan.pl - przy wykorzystaniu bezpiecznego podpisu elektronicznego
- tradycyjna poczta
- siedziba Zarządu, Sala Obsługi Klienta (I piętro).
Uwaga:
- skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego wymaga od kandydata podania adresu mailowego, który jest niezbędny do obsługi procesu rekrutacji. Jeżeli nie wyraża Pan/i na to zgody, prosimy o dostarczenie dokumentów aplikacyjnych w postaci papierowej
- dokumenty przesłane tradycyjną pocztą lub składane w Sali Obsługi Klienta winny zawierać numer referencyjny ogłoszenia
- decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki
Informacje dodatkowe
- rozpatrywane będę tylko aplikacje:
- kompletne (patrz - "Wymagane dokumenty oraz oświadczenia")
- spełniające wymagania niezbędne
- zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty
- informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronach internetowych Zarządu i Biuletynu Urzędu Miasta Poznania oraz na tablicy ogłoszeń w Sali Obsługi Klienta Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20
- uwaga - wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia jest niższy niż 6%, zatem pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.
Warunki pracy
- stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy są przystosowane dla osób niepełnosprawnych)
- oświetlenie stanowiska pracy jest naturalne i sztuczne
- praca z przewagą wysiłku umysłowego
- podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru 19_2022-a.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce Ochrona danych osobowych.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Małgorzata Buszka
Data wytworzenia informacji: 2023-01-30 00:00
Opis zmian: Anonimizacja (Aktualizacja)
Opublikował(a): Małgorzata Buszka
Data i godzina publikacji: 2023-01-30 12:00