Oferta: ds. zwrotów nieruchomości, wywłaszczeń i odszkodowań

Data publikacji: 2007-11-21
Nr ref.: ZG-ZKS.1110-14-11/07
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. zwrotów nieruchomości, wywłaszczeń i odszkodowań
Informacje dodatkowe: umowa na czas zastępstwa

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-02-06

Zakres podstawowych czynności

  • Przeprowadzanie czynności wyjaśniających, związanych z prowadzonymi na stanowisku pracy postępowaniami w sprawach: wywłaszczania nieruchomości za odszkodowaniem; regulacji stanu prawnego w księgach wieczystych po wywłaszczeniu nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa; zwrotu nieruchomości i rozliczeń z tytułu zwrotu; dotyczących róznego rodzaju zezwoleń; roszczeń odszkodowawczych z różnych tytułów, realizowanych na podstawie przepisów o odszkodowaniach za wywłaszczone nieruchomości
  • Przygotowywanie projektów decyzji, wniosków do sądu, postanowień, zaświadczeń albo pism kończących sprawę
  • Przygotowywanie pism oraz akt sprawy do przekazania organowi II instancji
  • Udzielanie klientom ustnych wyjaśnień oraz informacji dot. sprawy, obowiązujących przepisów prawa i orzecznictwa
  • Przygotowywanie dla jednostek zewnętrznych i wewnętrznych projektów wyjaśnień, informacji i odpowiedzi w zakresie zadań realizowanych przez Dział
  • Przygotowywanie projektów wyjaśnień i odpowiedzi na skargi i interwencje
  • Przygotowywanie korespondencji do wysłania
  • Przygotowywanie materiałów do sprawozdań

Wymagania obowiązkowe

  • Wyższe - prawo, administracja lub średnie z minimum pięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji podobnych zadań
  • Wiedza w zakresie podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • Znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa w zakresie zapewniającym realizację zadań
  • Umiejętność prowadzenia rozpraw i oględzin
  • Umiejętność organizowania pracy własnej
  • Umiejętność pracy z klientem
  • Umiejętność obsługi komputera - Word, Excel
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
  • Wysoka kultura osobista
  • Efektywność
  • Komunikatywność
  • Odpowiedzialność, rzetelność
  • Odporność na stres
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji

Wymagania dodatkowe

  • Wyższe magisterskie - prawo, staż pracy i doświadczenie na podobnym stanowisku - 2 lata
  • Kursy z zakresu: gospodarki nieruchomościami, szacowania nieruchomości, komunikacji, negocjacji, obsługi komputera
  • Znajomość aktualnego orzecznictwa TK, SN i sądów administracyjnych dot. realizowanych przez stanowisko zadań

Wymagane dokumenty

  • CV
  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz udział w kursach, szkoleniach itp.
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU 1110-14-11 2007.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Grendel
Data i godzina publikacji: 2008-02-06 15:46