Oferta: ds. zwrotów nieruchomości, wywłaszczeń i odszkodowań
Data publikacji: 2007-11-21
Nr ref.: ZG-ZKS.1110-14-11/07
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. zwrotów nieruchomości, wywłaszczeń i odszkodowań
Informacje dodatkowe: umowa na czas zastępstwa
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-02-06
Zakres podstawowych czynności
- Przeprowadzanie czynności wyjaśniających, związanych z prowadzonymi na stanowisku pracy postępowaniami w sprawach: wywłaszczania nieruchomości za odszkodowaniem; regulacji stanu prawnego w księgach wieczystych po wywłaszczeniu nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa; zwrotu nieruchomości i rozliczeń z tytułu zwrotu; dotyczących róznego rodzaju zezwoleń; roszczeń odszkodowawczych z różnych tytułów, realizowanych na podstawie przepisów o odszkodowaniach za wywłaszczone nieruchomości
- Przygotowywanie projektów decyzji, wniosków do sądu, postanowień, zaświadczeń albo pism kończących sprawę
- Przygotowywanie pism oraz akt sprawy do przekazania organowi II instancji
- Udzielanie klientom ustnych wyjaśnień oraz informacji dot. sprawy, obowiązujących przepisów prawa i orzecznictwa
- Przygotowywanie dla jednostek zewnętrznych i wewnętrznych projektów wyjaśnień, informacji i odpowiedzi w zakresie zadań realizowanych przez Dział
- Przygotowywanie projektów wyjaśnień i odpowiedzi na skargi i interwencje
- Przygotowywanie korespondencji do wysłania
- Przygotowywanie materiałów do sprawozdań
Wymagania obowiązkowe
- Wyższe - prawo, administracja lub średnie z minimum pięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji podobnych zadań
- Wiedza w zakresie podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego
- Znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa w zakresie zapewniającym realizację zadań
- Umiejętność prowadzenia rozpraw i oględzin
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Umiejętność pracy z klientem
- Umiejętność obsługi komputera - Word, Excel
- Podstawowa znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- Wysoka kultura osobista
- Efektywność
- Komunikatywność
- Odpowiedzialność, rzetelność
- Odporność na stres
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji
Wymagania dodatkowe
- Wyższe magisterskie - prawo, staż pracy i doświadczenie na podobnym stanowisku - 2 lata
- Kursy z zakresu: gospodarki nieruchomościami, szacowania nieruchomości, komunikacji, negocjacji, obsługi komputera
- Znajomość aktualnego orzecznictwa TK, SN i sądów administracyjnych dot. realizowanych przez stanowisko zadań
Wymagane dokumenty
- CV
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz udział w kursach, szkoleniach itp.
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Informacja o wyniku naboru
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU 1110-14-11 2007.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Grendel
Data i godzina publikacji: 2008-02-06 15:46