Oferta: informatyk
Data publikacji: 2019-06-19
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.6.2019
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: informatyk
Informacje dodatkowe: umowa o pracę na pełen etat, pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-08-16
Zakres podstawowych czynności
· administrowanie i zarządzanie pracą SI,
· obsługa techniczna w zakresie instalacji sprzętu komputerowego i osprzętu
sieciowego,
· współuczestniczenie w zakresie usuwaniu awarii oraz serwisu technicznego,
· instalacja i aktualizacja oprogramowania sieciowego, narzędziowego
i aplikacyjnego
· zapewnienie wsparcia technicznego wszystkim użytkownikom SI
· kontrola legalności użytkowanego oprogramowania
· zapewnienie bezpieczeństwa danych w systemach informatycznych, w tym danych
osobowych
· instruktaż i doradztwo w zakresie wdrożonych aplikacji
· przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, opisu
przedmiotu zamówienia, szacowania wartości zamówienia
Wymagania obowiązkowe
· pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
· brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
· nieposzlakowana opinia
· wykształcenie wyższe nauki ścisłe
· co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku informatyka lub
pokrewnym, w tym co najmniej 2- letnie doświadczenie związane z
administrowaniem systemami typu SAN i co najmniej
2- letnie doświadczenie w pracy z systemami wirtualizacyjnymi
· znajomość działania sprzętu komputerowego i osprzętu sieciowego
· praktyczna znajomość zagadnień związanych z budową sieci
· znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (umożliwiającym
korzystanie z dokumentacji informatycznej)
Wymagania dodatkowe
· wykształcenie wyższe magisterskie kierunek/specjalność informatyka
· kursy i szkolenia specjalistyczne w dziedzinie administrowania siecią, certyfikaty
systemów operacyjnych, systemów serwerowych, programów narzędziowych
· co najmniej 2-letnie doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji
przetargowej
· znajomość sieciowych systemów operacyjnych MS Windows
· znajomość programów archiwizujących
· komunikatywność
· umiejętność podejmowania decyzji
· umiejętność współpracy z ludźmi
· asertywność
Wymagane dokumenty
Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych
drogą elektroniczną.
1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:
· niezbędne informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane
oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu
· kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane
na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki
prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej
· oraz patrz pkt 4
Zwracamy uwagę, że skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego
wymaga od kandydata podania adresu mailowego. Dana ta jest niezbędna do
obsługi procesu rekrutacyjnego. W przypadku braku zgody na podanie adresu
mailowego prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych tradycyjną pocztą
lub złożenie w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.
2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania
w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ.
W przypadku aplikacji przekazywanych drogą tradycyjną kandydat jest obowiązany
złożyć następujące dokumenty:
· CV - imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania oraz dane
kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe
przebieg dotychczasowego zatrudnienia związanego ze stanowiskiem
· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii
· kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane
na ww. stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do aplikacji jako załączniki
prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej.
(podstawa prawna żądania danych: Kodeks pracy art. 22.1 par. 1, 2,4 i 5 oraz
ustawa o pracownikach samorządowych)
3. Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wyżej wymienione wymaga
zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści
"Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji
i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu
przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko
pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt
11 RODO".
4. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się
w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
Inne informacje:
Informacje dodatkowe
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest
niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile
znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.
Informacje uzupełniające
Dokumenty przesyłane pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sala Obsługi Klienta,
winny zawierać numer ref. ZG-ZKS.11000.6.2019. Decyduje dzień wpływu
(dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (www.geopoz.pl i http://bip.poznan.pl/bip/oferty-pracy/)
oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy
ul. Gronowej 20.
Szczegółowe informacje dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce
Oferty pracy - Oferty bieżące.
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi
tylko na wybrane oferty.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o Wynikach naboru stanowisko informatyk_nr ref_6_2019 ( 77,9 KB).pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2019-08-16 09:03