Oferta: ds. aktualizacji danych graficznych

Data publikacji: 2017-11-10
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.16.2017
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. aktualizacji danych graficznych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę na pełen etat, pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-12-27

Zakres podstawowych czynności

Prowadzenie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,  w szczególności, aktualizacja danych powiatowego zasobu geodezyjnego  i kartograficznego, w tym między innymi:

- prowadzenie spraw związanych z budową i modernizacją baz danych wraz ze sprawozdawczością z realizacji zadań, w tym weryfikacja i aktualizacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego obejmująca bazy danych wchodzące w skład zbiorów danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej dotyczących: ewidencji gruntów i budynków, geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, obiektów topograficznych BDOT500, szczegółowych osnów geodezyjnych,

- prowadzenie metadanych w zakresie prowadzonych baz danych,

- wykonywanie raportów, analiz, sprawozdań i statystyk dotyczących prowadzonych baz danych,

- współudział w prowadzeniu osnów geodezyjnych

- współudział w ustalaniu zasad wymiany danych między MODGiK  i jednostkami wykonawstwa geodezyjnego

Wymagania obowiązkowe

- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych

- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

- nieposzlakowana opinia

- wykształcenie wyższe kierunek lub specjalność: geodezja i kartografia albo gospodarka przestrzenna  
- umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office

Wymagania dodatkowe

- wykształcenie wyższe magisterskie 

- uprawnienia zawodowe w zakresie 1

- ogólny staż pracy co najmniej 2 lata, w tym co najmniej 1 rok praca w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej

- znajomość  ustawy Prawo geodezyjne
- skrupulatność i wnikliwość

- odpowiedzialność

- komunikatywność

- umiejętność współpracy w zespole

Wymagane dokumenty

 Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:  
- informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu

- kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej.
2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ W przypadku aplikacji drogą tradycyjną kandydat jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
- CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych  i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii  
- kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.
3. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Inne informacje:

Warunki pracy
 -  Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym    w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).  

-  Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne      

- Praca z przewagą wysiłku umysłowego 

-  Charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz wielokondygnacyjnego budynku  

-  Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta  z materiałów  biurowych.
 Informacje dodatkowe
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.

Informacje uzupełniające

Dokumenty przesyłane pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sala Obsługi Klienta, winny zawierać wymienione wyżej dokumenty wraz z podaniem numeru ref.  ZG-ZKS.11000.16.2017.

Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wyżej wymienione, wymaga zamieszczenia zgody na przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  (www.geopoz.pl i http://bip.poznan.pl/bip/oferty-pracy/) oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20. 

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko  na wybrane oferty

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru_ stan. ds. aktualizacji danych graficznych_16_2017(78KB).pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2017-12-27 13:02