Oferta: ds.bhp
Data publikacji: 2022-10-27
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.23.2022
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds.bhp
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, niepełny etat, formularz elektroniczny CV dostępny na stronie https://bip.geopoz.poznan.pl, zakładka Oferty pracy - Oferty bieżące
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-03-02
Zakres podstawowych czynności
1. Realizowanie zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
2. Organizowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej
1) kierowanie na profilaktyczne badania lekarskie: wstępne, okresowe, kontrolne
2) nadzorowanie i kontrolowanie terminowości wykonania profilaktycznych badań lekarskich przez pracowników Zarządu
3) organizowanie szczepień ochronnych przeciw grypie
3. Prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
1) prowadzenie szkoleń wstępnych ogólnych
2) nadzorowanie prawidłowości przeprowadzania szkoleń wstępnych stanowiskowych
4. Nadzorowanie realizacji i przestrzegania przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej
5. Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji z zakresu prowadzonych spraw
6. Sporządzanie kwartalnych raportów z funkcjonowania systemu zarządzania
7. Przygotowywanie i realizowanie planu budżetu w zakresie prowadzonych spraw
8. Przygotowywanie projektów zarządzeń, kart informacyjnych i pism organizacyjnych w zakresie prowadzonych spraw
9. Prowadzenie ewidencji i rejestrów związanych z realizowanymi zadaniami
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe I stopnia
- wymagania kwalifikacyjne pracownika służby bhp (studia wyższe lub podyplomowe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp)
- uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej (aktualne szkolenie)
- aktualne szkolenia dla pracowników służby bhp
- co najmniej 3 lata pracy w służbie bezpieczeństwa i higieny pracy
- znajomość zagadnień, procedur i przepisów związanych z powierzonymi zadaniami
- umiejętność właściwego stosowania przepisów prawa
- umiejętność rozwiązywania problemów, trudności merytorycznych
- umiejętność współpracy z ludźmi
- umiejętność obsługi komputera - pakietu Office, Internetu oraz urządzeń biurowych
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
Wymagania dodatkowe
1. co najmniej 5 lat pracy w służbie bezpieczeństwa i higieny pracy
Wymagane dokumenty
(podstawa prawna żądania danych: art. 221 par. 1, 2, 4 i 5 Kodeksu pracy oraz ustawa o pracownikach samorządowych):
1. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia dot. wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku
2. list motywacyjny ("Co motywuje Pana/ią do podjęcia pracy na oferowanym stanowisku?")
3. kopie/skany świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, wykształcenie i kwalifikacje - uwaga: dopuszcza się przedstawienie tych dokumentów podczas rozmowy kwalifikacyjnej
4. kopię/skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia jest niższy niż 6%, a kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia (patrz informacje dodatkowe)oświadczenia o treści:"Oświadczam, że:
- posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych
- nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- cieszę się nieposzlakowaną opinią
- posiadam obywatelstwo polskie" - (oświadczenie to jest wymagane tylko wówczas, gdy zostało zawarte w wymaganiach niezbędnych)
6. podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wyżej wymienione wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO"
7. jeżeli w wymaganiach niezbędnych nie ma wymogu posiadania obywatelstwa polskiego, to osoba, która go nie posiada, musi dołączyć dokument potwierdzający znajomość języka polskiego oraz oświadczenie: "Oświadczam, że posiadam:
- obywatelstwo innego niż Polska państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- znajomość języka polskiego, potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej."
Inne informacje:
Składanie aplikacji
- zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line poprzez stronę internetową Zarządu https://bip.geopoz.poznan.pl (zakładka Oferty pracy - Oferty pracy bieżące), link przy konkretnej ofercie pracy
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza - mail: geopoz@geopoz.poznan.pl - przy wykorzystaniu bezpiecznego podpisu elektronicznego
- tradycyjna poczta
- siedziba Zarządu, Sala Obsługi Klienta (I piętro).
Uwaga:
- skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego wymaga od kandydata podania adresu mailowego, który jest niezbędny do obsługi procesu rekrutacji. Jeżeli nie wyraża Pan/i na to zgody, prosimy o dostarczenie dokumentów aplikacyjnych w postaci papierowej
- dokumenty przesłane tradycyjną pocztą lub składane w Sali Obsługi Klienta winny zawierać numer referencyjny ogłoszenia
- decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki
Informacje dodatkowe
- rozpatrywane będę tylko aplikacje:
- kompletne (patrz - "Wymagane dokumenty oraz oświadczenia")
- spełniające wymagania niezbędne
- zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty
- informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronach internetowych Zarządu i Biuletynu Urzędu Miasta Poznania oraz na tablicy ogłoszeń w Sali Obsługi Klienta Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20
- uwaga - wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia jest niższy niż 6%, zatem pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.
Warunki pracy
- stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy są przystosowane dla osób niepełnosprawnych)
- oświetlenie stanowiska pracy jest naturalne i sztuczne
- praca z przewagą wysiłku umysłowego
- podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru 23_2022.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce Ochrona danych osobowych.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Małgorzata Buszka
Data wytworzenia informacji: 2023-03-02 00:00
Opis zmian: Anonimizacja (Aktualizacja)
Opublikował(a): Małgorzata Buszka
Data i godzina publikacji: 2023-03-02 12:50