Oferta: ds. pozyskiwania i opracowywania informacji ze zdjęć lotniczych
Data publikacji: 2017-09-13
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.12.2017
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. pozyskiwania i opracowywania informacji ze zdjęć lotniczych
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-10-23
Zakres podstawowych czynności
- Wykonywanie prac związanych z numerycznymi opracowaniami map wektorowych z zakresu fotogrametrii lotniczej za pomocą sprzętu typu stacja fotogrametryczna jako obserwator przyrządów stereoskopowych (praca w środowisku systemu informatycznego MicroStation-Mapa v8, przy stereodigitalizacji zdjęć lotniczych, z zapisem do bazy danych).
- Wykonywanie prac fotogrametrycznych i geodezyjnych, w tym między innymi:
- prowadzenie wizji i pomiarów terenowych w zakresie uzasadnionym technologicznie,
- prowadzenie archiwum materiałów fotogrametrycznych (naziemnych i lotniczych),
- prowadzenie prac fotogrametrycznych i geodezyjnych polegających na tworzeniu wektorowych rastrowych opracowań tematycznych.
Wymagania obowiązkowe
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie: wyższe - geodezja lub fotogrametria.
- Zdolność widzenia stereoskopowego.
- Umiejętność obsługi komputera.
- Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1.
- Co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pomiarów terenowych i prac kameralnych dotyczących wykonywania map.
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe z zakresu fotogrametrii i teledetekcji lub SIP.
- Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie fotogrametrii i teledetekcji (zakres 7).
- Znajomość zasad i umiejętność pracy na materiałach stanowiących Państwowy Zasób Geodezyjny i Kartograficzny.
- Znajomość podstawowych zasad pracy na instrumentach fotogrametrycznych.
- Znajomość podstawowych zasad pracy dotyczących przygotowania terenu pod nalot fotogrametryczny.
- Znajomość podstawowych zasad pracy w środowisku MicroStation, Geo-Map, ArcGIS.
- Znajomość podstawowych zasad pracy przy opracowywaniu zdjęć naziemnych.
- Umiejętność pracy na lotniczych zdjęciach fotogrametrycznych.
Wymagane dokumenty
- CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
- Oświadczenie o:
- pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii.
- Kopie: świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy. W przypadku składania aplikacji drogą elektroniczną - istnieje możliwość dołączenia dokumentów w formie załączników, bądź przedstawienia ich podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Zachęcamy do składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, tj. do wypełnienia wniosku on-line na naszej stronie internetowej www.geopoz.pl.
Inne informacje:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
- Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
- Przewaga wysiłku umysłowego.
- Charakter wykonywanych czynności powoduje, że pracownicy mogą poruszać się po wszystkich piętrach budynku, a także załatwiać sprawy służbowe poza nim.
- Uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych oraz obsługą urządzeń stereometrycznych (trójwymiarowych).
Informacje dodatkowe
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.
Aplikacje przesyłane tradycyjną pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ, winny zawierać numer referencyjny. Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji
do naszej jednostki.
Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wymagane, wiąże się z koniecznością wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.geopoz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20.
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2017-10-23 16:28