Oferta: ds. pozyskiwania i opracowywania informacji ze zdjęć lotniczych

Data publikacji: 2017-10-30
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.15.2017
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. pozyskiwania i opracowywania informacji ze zdjęć lotniczych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę na pełen etat, pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-12-12

Zakres podstawowych czynności

- wykonywanie prac związanych z numerycznymi opracowaniami map wektorowych  z zakresu fotogrametrii lotniczej za pomocą sprzętu typu stacja fotogrametryczna jako obserwator przyrządów stereoskopowych (praca w środowisku systemu informatycznego MicroStation-Mapa v8, przy stereodigitalizacji zdjęć lotniczych, z zapisem do bazy danych);
- wykonywanie prac fotogrametrycznych i geodezyjnych, w tym między innymi:
- tworzenie wektorowych i rastrowych opracowań tematycznych; - prowadzenie archiwum materiałów fotogrametrycznych (naziemnych i lotniczych)

Wymagania obowiązkowe

- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw 

  publicznych

- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne 

  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne  

  przestępstwo skarbowe

- nieposzlakowana opinia

- wykształcenie wyższe co najmniej inżynierskie kierunek
  lub specjalność: geodezja albo fotogrametria albo geoinformacja 

- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie  

  wykonywania   map

- zdolność widzenia stereoskopowego

- umiejętność obsługi komputera

Wymagania dodatkowe

- wykształcenie wyższe z tytułem mgr inż. kierunek lub specjalność geodezja lub fotogrametria albo geoinformacja

- studia podyplomowe z zakresu fotogrametrii i teledetekcji lub GIS

- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji
 w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 7. fotogrametria
 i teledetekcja

- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych  funkcji
 w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1. geodezyjne pomiary  sytuacyjno- wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne

- znajomość zasad i umiejętność pracy na materiałach stanowiących Państwowy Zasób Geodezyjny i Kartograficzny

- znajomość podstawowych zasad pracy na instrumentach fotogrametrycznych 

- znajomość podstawowych zasad pracy w środowisku MicroStation, ArcGIS, QGIS, Geo-Map

- umiejętność pracy na lotniczych zdjęciach fotogrametrycznyc

Wymagane dokumenty

Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:  
- informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu

- kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej.
2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ W przypadku aplikacji drogą tradycyjną kandydat jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
- CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych  i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii 

- kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.
3. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Inne informacje:

 Informacje dodatkowe
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów

Warunki pracy
 -  Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym    w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).  

-  Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.      

- Praca z przewagą wysiłku umysłowego.        

- Charakter wykonywanych czynności powoduje, że pracownicy mogą  poruszać się          po wszystkich piętrach budynku, a także załatwiać sprawy służbowe poza nim.  

- Uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych oraz obsługą urządzeń      stereometrycznych (trójwymiarowych).   
 Oferujemy

- pracę w stabilnej firmie

- możliwość rozwoju zawodowego

- pakiet świadczeń socjalnych

- opiekę medyczną

- ruchomy czas pracy

- dobrą atmosferę w zespole

Informacje uzupełniające

Dokumenty przesyłane pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sala Obsługi Klienta, winny zawierać wymienione wyżej dokumenty wraz z podaniem numeru ref.  ZG-ZKS.11000.15.2017 Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wyżej wymienione, wymaga zamieszczenia zgody na przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  (www.geopoz.pl i http:/ i /bip.poznan.pl/bip/oferty-pracy) oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20. 

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko  na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru stan. ds. pozyskiwania i opracowywania informacji ze zdjęć lotniczych_15_2017(79,3 KB).pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2017-12-12 14:10