Oferta: ds. pozyskiwania i opracowywania informacji ze zdjęć lotniczych
Data publikacji: 2017-10-30
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.15.2017
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. pozyskiwania i opracowywania informacji ze zdjęć lotniczych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę na pełen etat, pełna treść oferty link:https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-12-12
Zakres podstawowych czynności
- wykonywanie prac związanych z numerycznymi opracowaniami map wektorowych z zakresu fotogrametrii lotniczej za pomocą sprzętu typu stacja fotogrametryczna jako obserwator przyrządów stereoskopowych (praca w środowisku systemu informatycznego MicroStation-Mapa v8, przy stereodigitalizacji zdjęć lotniczych, z zapisem do bazy danych);
- wykonywanie prac fotogrametrycznych i geodezyjnych, w tym między innymi:
- tworzenie wektorowych i rastrowych opracowań tematycznych; - prowadzenie archiwum materiałów fotogrametrycznych (naziemnych i lotniczych)
Wymagania obowiązkowe
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw
publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- wykształcenie wyższe co najmniej inżynierskie kierunek
lub specjalność: geodezja albo fotogrametria albo geoinformacja
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie
wykonywania map
- zdolność widzenia stereoskopowego
- umiejętność obsługi komputera
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe z tytułem mgr inż. kierunek lub specjalność geodezja lub fotogrametria albo geoinformacja
- studia podyplomowe z zakresu fotogrametrii i teledetekcji lub GIS
- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji
w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 7. fotogrametria
i teledetekcja
- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji
w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1. geodezyjne pomiary sytuacyjno- wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne
- znajomość zasad i umiejętność pracy na materiałach stanowiących Państwowy Zasób Geodezyjny i Kartograficzny
- znajomość podstawowych zasad pracy na instrumentach fotogrametrycznych
- znajomość podstawowych zasad pracy w środowisku MicroStation, ArcGIS, QGIS, Geo-Map
- umiejętność pracy na lotniczych zdjęciach fotogrametrycznyc
Wymagane dokumenty
Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:
- informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu
- kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej.
2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ W przypadku aplikacji drogą tradycyjną kandydat jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
- CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii
- kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.
3. Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Inne informacje:
Informacje dodatkowe
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów
Warunki pracy
- Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
- Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
- Praca z przewagą wysiłku umysłowego.
- Charakter wykonywanych czynności powoduje, że pracownicy mogą poruszać się po wszystkich piętrach budynku, a także załatwiać sprawy służbowe poza nim.
- Uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych oraz obsługą urządzeń stereometrycznych (trójwymiarowych).
Oferujemy
- pracę w stabilnej firmie
- możliwość rozwoju zawodowego
- pakiet świadczeń socjalnych
- opiekę medyczną
- ruchomy czas pracy
- dobrą atmosferę w zespole
Informacje uzupełniające
Dokumenty przesyłane pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sala Obsługi Klienta, winny zawierać wymienione wyżej dokumenty wraz z podaniem numeru ref. ZG-ZKS.11000.15.2017 Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wyżej wymienione, wymaga zamieszczenia zgody na przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.geopoz.pl i http:/ i /bip.poznan.pl/bip/oferty-pracy) oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20.
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2017-12-12 14:10