Oferta: ds. wdrażania i eksploatacji bazodanowych systemów informatycznych
Data publikacji: 2017-05-19
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.9.2017
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds. wdrażania i eksploatacji bazodanowych systemów informatycznych
Informacje dodatkowe: Wymiar etatu: pełny, umowa o pracę. Pełna treść oferty dostępna pod adresem: https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-06-20
Zakres podstawowych czynności
Zapewnienie ciągłości i prawidłowości funkcjonowania bazodanowych Systemów Informatycznych, w tym między innymi:
· przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, opisu przedmiotu zamówienia, szacowania wartości zamówienia
· współuczestniczenie we wdrażaniu aplikacji
· prowadzenie prac projektowych z zakresu oprogramowania
· administrowanie i zarządzanie pracą aplikacji
· koordynowanie działań w zakresie usuwania awarii aplikacji
· instalacja i aktualizacja oprogramowania sieciowego, narzędziowego i aplikacyjnego
· zapewnienie wsparcia technicznego wszystkim użytkownikom SI
· kontrola legalności użytkowanego oprogramowania
· zapewnienie bezpieczeństwa danych w systemach informatycznych, w tym danych osobowych
· instruktaż i doradztwo w zakresie wdrożonych aplikacji
Wymagania obowiązkowe
· pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
· brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
· nieposzlakowana opinia
· wykształcenie wyższe nauki ścisłe
· znajomość oprogramowania MS Windows, MS Office
· umiejętność projektowania aplikacji ze szczególnym uwzględnieniem projektowania baz danych
· znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji informatycznej
· umiejętność organizowania pracy własnej
· komunikatywność
Wymagania dodatkowe
· wyższe magisterskie kierunek specjalność informatyka
· co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe/praca z systemami operacyjnymi i narzędziowymi
lub co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania bazami danych, uczestnictwo we wdrażaniu aplikacji informatycznych
albo co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku informatyka lub pokrewnym
· znajomość systemów bazodanowych: ORACLE, FIREBIRD, ACCESS
· znajomość sieciowych systemów operacyjnych MS Windows, Linux
· znajomość podstaw programowania w PHP, składni XML
· kursy i szkolenia specjalistyczne w dziedzinie projektowania oprogramowania,
· kursy i szkolenia specjalistyczne w dziedzinie zarządzania bazami danych
· kursy i szkolenia specjalistyczne z zakresu prowadzenia projektów
· przestrzeganie etyki zawodowej
Wymagane dokumenty
Zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line i przesyłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną pod adresem: https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195
1. W przypadku aplikacji elektronicznej wymagane dokumenty:
· informacje obejmujące życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia - formularz dostępny przy ogłoszeniu
· kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy, o ile nie zostaną dołączone do formularza jako załączniki prosimy przedstawić na rozmowie kwalifikacyjnej.
2. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów tradycyjną pocztą lub składania w Sali Obsługi Klienta ZGiKM GEOPOZ
W przypadku aplikacji drogą tradycyjną kandydat jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
· CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia
· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także oświadczenie dot. nieposzlakowanej opinii
· kopie świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.
Inne informacje:
Warunki pracy:
· Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
· Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne
· Praca z przewagą wysiłku umysłowego
· Charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz wielokondygnacyjnego budynku
· Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta z materiałów biurowych.
Informacje dodatkowe:
Wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi co najmniej 6%.
Informacje uzupełniające:
Dokumenty przesyłane pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sala Obsługi Klienta, winny zawierać wymienione wyżej dokumenty wraz z podaniem numeru ref. ZG-ZKS.11000.9.2017. Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki. Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wyżej wymienione, wymaga zamieszczenia zgody na przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.geopoz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20.
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru 9_2017( 82,3KB).pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2017-06-20 12:19