Oferta: stanowisko ds. administrowania budynkiem

Data publikacji: 2006-06-30
Nr ref.: ZG-ZKS/1110/17/06
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. administrowania budynkiem

Data rozstrzygnięcia oferty

2006-09-18

Zakres podstawowych czynności

Administrowanie budynkiem, w tym pomieszczeniami użytkowanymi i wynajmowanymi przez ZGiKM GEOPOZ oraz terenem przyległym poprzez:

- utrzymanie ładu, porządku i czystości, w tym organizowanie i nadzorowanie pracy sprzątaczek;

- gospodarowanie pomieszczeniami;

- utrzymanie w ciągłej sprawności pomieszczeń i ich wyposażenia, a także urządzeń i instalacji budynku, w tym organizowanie i nadzorowanie pracy konserwatorów;

- zapewnienie zabezpieczenia pomieszczeń budynku przed kradzieżą i pożarem;

- udzielanie zamówień zgodnie z prawem zamówień publicznych, w tym określanie szacunkowej wartości zamówienia, sporządzanie lub weryfikacja kosztorysów inwestorskich na roboty budowlane, przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, warunków odbioru itp.;

- udział w opracowywaniu planów budżetu i harmonogramu realizacji w zakresie zadań związanych z administrowaniem nieruchomością;

- organizowanie, bieżąca kontrola oraz nadzór nad realizacją remontów, modernizacji i inwestycji związanych z administrowaniem nieruchomością;

- prowadzenie rejestru ogłoszeń wywieszonych na tablicy ogłoszeń w holu wejściowym;

- prawidłowe i terminowe wykonywanie zaleceń pokontrolnych jednostek uprawnionych do kontroli;

- współuczestniczenie w dokonywaniu oceny pracy pracowników zatrudnionych na nadzorowanych stanowiskach.

Wymagania obowiązkowe

Wykształcenie wyższe

Staż pracy - 3 lata;

Doświadczenie w zakresie realizacji zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami - 1 rok;

Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office

Efektywna praca w warunkach stresu;

Umiejętność organizowana i nadzorowania pracy;

Samodzielność, operatywność, umiejętność efektywnej pracy w warunkach dyscypliny zadaniowej, bez szczególnego nadzoru;

Umiejętność obiektywnej oceny problemu i sytuacji;

Umiejętność pracy z interesantem;

Umiejętność współdziałania i panowania nad swoimi emocjami;

Wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych;

Etyka zawodowa, efektywność, innowacyjność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, konsekwencja, odpowiedzialność, rzetelność i skrupulatność, lojalność i utożsamianie się z celami i zadaniami nadrzędnymi instytucji, asertywność, takt i kultura osobista, cierpliwość, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi.

Wymagania dodatkowe

Wykształcenie wyższe związane z budownictwem lub zarządzaniem nieruchomościami;

Umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi informatycznej elektronicznych systemów bezpieczeństwa budynku

Studia podyplomowe lub specjalistyczne kursy i szkolenia z zakresu zarządzania nieruchomościami, kosztorysowania i nadzorowania robót budowlanych (remontowych), zamówień publicznych itp.

Kursy z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz negocjacji;

Doświadczenie związane z administrowaniem nieruchomościami biurowymi użytkowanymi przez komunalne lub państwowe jednostki organizacyjne - 1 rok;

Doświadczenie w zakresie zamówień publicznych dot. robót budowlanych - 1 rok;

Doświadczenie w zakresie obsługi oraz nadzoru nad elektronicznymi systemami bezpieczeństwa budynku - 1 rok.

Empatia.

Wymagane dokumenty

1. CV

2. list motywacyjny

3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje

4. kopię zaświadczenia lub oświadczenie kandydata
o niekaralności

5. oświadczenie: "Udostępniam i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz 1593 z późn. zm.)"

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Podanie informacji o wynikach naboru na stanowisko ds. administrowania budynkiem
Opublikował(a): Bartosz Marchwiak
Data i godzina publikacji: 2006-09-18 12:42