Oferta: stanowisko ds. bezpieczeństwa informacji
Data publikacji: 2021-06-11
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.7.2021
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. bezpieczeństwa informacji
Informacje dodatkowe: Umowa o pracę, 0,5 etatu, formularz elektroniczny CV dostępny na stronie https://geopoz.poznan.pl, zakładka Oferty pracy-Oferty bieżące
Data rozstrzygnięcia oferty
2021-07-07
Zakres podstawowych czynności
- Zapewnienie zgodności przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie zadań wskazanych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie opracowywania i aktualizacji dokumentacji bezpieczeństwa, opisującej sposób przetwarzania informacji, w tym danych osobowych oraz wdrożone środki bezpieczeństwa.
- Opiniowanie umów i porozumień w zakresie ochrony i przetwarzania danych.
- Wsparcie Inspektora Ochrony Danych w zakresie przygotowania zaleceń dot. zasad ochrony informacji, w tym danych osobowych w oparciu o przeprowadzoną ocenę ryzyka przetwarzania.
- Realizacja zadań w zakresie obsługi wniosków o realizację praw osób, których dane dotyczą zgodnie z wewnętrznymi regulacjami.
- Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego ochrony danych oraz osób, których dane dotyczą w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wymagania obowiązkowe
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe pierwszego stopnia
- znajomość prawa w zakresie ochrony danych osobowych,
- praca/praktyka/staż w podmiotach publicznych w zakresie ochrony danych osobowych,
- umiejętność właściwego stosowania przepisów prawa,
- umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania samodzielnych decyzji
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe II stopnia
- podyplomowe w zakresie ochrony danych osobowych,
- co najmniej roczne doświadczenie w zakresie realizacji zadań lub pełnienia funkcji Inspektora ochrony Danych,
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
- umiejętność samokształcenia i doskonalenia zawodowego,
- umiejętność koordynowania zadań
Wymagane dokumenty
(podstawa prawna żądania danych: art. 221 par. 1, 2, 4 i 5 Kodeksu pracy oraz ustawa o pracownikach samorządowych):
- imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia dot. wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku
- list motywacyjny ("Co motywuje Pana/ią do podjęcia pracy na oferowanym stanowisku?")
- kopie/skany świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, wykształcenie i kwalifikacje - uwaga: dopuszcza się przedstawienie tych dokumentów podczas rozmowy kwalifikacyjnej
- kopię/skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia jest niższy niż 6%, a kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia (patrz informacje dodatkowe)
- oświadczenia o treści:
"Oświadczam, że:
- posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych
- nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- cieszę się nieposzlakowaną opinią
- posiadam obywatelstwo polskie" - (oświadczenie to jest wymagane tylko wówczas, gdy zostało zawarte w wymaganiach niezbędnych)
6. podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wyżej wymienione wymaga zamieszczenia klauzuli - zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:"Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO"
7. jeżeli w wymaganiach niezbędnych nie ma wymogu posiadania obywatelstwa polskiego, to osoba, która go nie posiada, musi dołączyć dokument potwierdzający znajomość języka polskiego oraz oświadczenie:"Oświadczam, że posiadam:
- obywatelstwo innego niż Polska państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- znajomość języka polskiego, potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej."
Inne informacje:
Składanie aplikacji
- zachęcamy do skorzystania z wniosku on-line poprzez stronę internetową Zarządu https://bip.geopoz.poznan.pl (zakładka Oferty pracy - Oferty pracy bieżące), link przy konkretnej ofercie pracy
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza - mail: geopoz@geopoz.poznan.pl - przy wykorzystaniu bezpiecznego podpisu elektronicznego
- tradycyjna poczta
- siedziba Zarządu, Sala Obsługi Klienta (I piętro).
Uwaga:
- skorzystanie z elektronicznego formularza aplikacyjnego wymaga od kandydata podania adresu mailowego, który jest niezbędny do obsługi procesu rekrutacji. Jeżeli nie wyraża Pan/i na to zgody, prosimy o dostarczenie dokumentów aplikacyjnych w postaci papierowej
- dokumenty przesłane tradycyjną pocztą lub składane w Sali Obsługi Klienta winny zawierać numer referencyjny ogłoszenia
- decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki
Informacje dodatkowe
- rozpatrywane będę tylko aplikacje:
- kompletne (patrz - "Wymagane dokumenty oraz oświadczenia")
- spełniające wymagania niezbędne
- zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty
- informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronach internetowych Zarządu i Biuletynu Urzędu Miasta Poznania oraz na tablicy ogłoszeń w Sali Obsługi Klienta Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20
- uwaga - wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia jest niższy niż 6%, zatem pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.
Warunki pracy
- stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy są przystosowane dla osób niepełnosprawnych)
- oświetlenie stanowiska pracy jest naturalne i sztuczne
- praca z przewagą wysiłku umysłowego
- podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru stanowisko ds bezpieczeÅstwa informacji.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce Ochrona danych osobowych.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Małgorzata Buszka
Data wytworzenia informacji: 2021-07-07 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Małgorzata Buszka
Data i godzina publikacji: 2021-07-07 09:38