Oferta: stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej
Data publikacji: 2007-11-28
Nr ref.: ZG-ZKS.1110-33/07
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej
Informacje dodatkowe: Umowa na czas określony
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-01-18
Zakres podstawowych czynności
- Sprawna i efektywna obsługa kancelaryjna Zarządu, w szczególności: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, dekretowanie i dystrybucja pism oraz przesyłek, wysyłanie korespondencji, przyjmowanie i nadawanie faksów, obsługa poczty elektronicznej.
- Obsługa interesantów.
- Dystrybucja prasy i czasopism.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie : średnie
- Znajomość obsługi komputera (Pakiet Office)
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe : administracja publiczna, organizacja i zarządzanie, nauki społeczne.
- Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
- Znajomość języka obcego (angielski, francuski bądź niemiecki) w stopniu min. podstawowym
- Znajomość zadań realizowanych przez ZGiKM GEOPOZ
Wymagane dokumenty
- CV
- List motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe.
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru- nr ref 33.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Wprowadzenie Informacji o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2008-01-18 15:13