Oferta: stanowisko ds. zwrotów nieruchomości, wywłaszczeń i odszkodowań nr 5 - umowa na zastępstwo
Data publikacji: 2006-11-14
Nr ref.: ZG-ZKS/1110/38/06
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. zwrotów nieruchomości, wywłaszczeń i odszkodowań nr 5 - umowa na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-01-18
Zakres podstawowych czynności
Prowadzenie czynności wyjaśniających związanych z prowadzonymi na stanowisku pracy postępowaniami w sprawach: wywłaszczania nieruchomości, regulacji stanu prawnego w księgach wieczystych, zwrotu nieruchomości i rozliczeń z tytułu zwrotu, roszczeń odszkodowawczych z różnych tytułów oraz zezwoleń.
Przygotowywanie projektów decyzji, wniosków do sądu, postanowień, zaświadczeń, pism kończących sprawę lub pism i akt do przekazania organowi II instancji.
Udzielanie klientom ustnych lub pisemnych wyjaśnień oraz informacji dot. sprawy, obowiązujących przepisów prawa i orzecznictwa, odpowiedzi w zakresie zadań realizowanych przez Dział.
Przygotowywanie materiałów do sprawozdań.
Archiwizacja spraw zakończonych.
Wymagania obowiązkowe
Wykształcenie wyższe: prawo, administracja lub średnie z dużym doświadczeniem zawodowym - minimum 5 lat
Wiedza w zakresie podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego
Znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa
w zakresie zapewniającym realizację zadań stanowiska pracy
Umiejętność prowadzenia rozpraw i oględzin
Umiejętność obsługi komputera - Word
Umiejętność organizowania pracy własnej
Umiejętność pracy z klientem oraz pracy w zespole
Etyka zawodowa, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, konsekwencja i odpowiedzialność w działaniu, kreatywność
Wymagania dodatkowe
Wyższe magisterskie - prawo
Staż - 2 lata przy wykształceniu wyższym
Podstawowa znajomość języka niemieckiego i /lub angielskiego
Kursy z zakresu: gospodarki nieruchomościami, komunikacji, szacowania nieruchomości, negocjacji, obsługi komputera
Znajomość aktualnego orzecznictwa TK, SN i sądów administracyjnych, dot. zadań realizowanych przez Dział
Empatia
Wymagane dokumenty
1. CV
2. list motywacyjny
3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje
4. kopię zaświadczenia lub oświadczenie kandydata
o niekaralności
5. oświadczenie: "Udostępniam i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz 1593 z późn. zm.)"
Informacja o wyniku naboru
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU- zast?pstwo.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zamieszczenie informacji o wynikach naboru
Opublikował(a): Maja Wieloch
Data i godzina publikacji: 2007-01-18 14:18