Oferta: ds.postępowań administracyjnych

Data publikacji: 2024-11-25
Nr ref.: ZG-ZKS.11000.6.2024
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: ds.postępowań administracyjnych
Informacje dodatkowe: umowa o pracę, pełen etat, formularz elektroniczny CV dostępny na stronie https://bip.geopoz.poznan.pl, zakładka Oferty pracy - Oferty bieżące

Data rozstrzygnięcia oferty

2025-03-12

Zakres podstawowych czynności

1. Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie:

1) zmiany danych ewidencji gruntów i budynków na podstawie opracowań geodezyjnych, decyzji ostatecznych, prawomocnych orzeczeń sądowych

2) wykazania władającego na zasadach samoistnego posiadania

3) ujawnienia samodzielnych lokali nie stanowiących odrębnych nieruchomości

4) aktualizacji danych o lokalach

5) zmiany funkcji budynku lub jego części

2. Prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących podstaw i poprawności wpisów w ewidencji gruntów i budynków

3. Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie:

1) obowiązku zgłaszania zmian i przedkładania opracowań geodezyjnych i innych dokumentów stanowiących podstawę zmian danych ewidencyjnych

2) egzekwowania obowiązku zgłaszania zmian w drodze wykonania zastępczego

3) zgłoszonych zarzutów do danych ustalonych w wyniku modernizacji ewidencji gruntów i budynków

4) opłat za udostępnione materiały

5) klasyfikacji gleboznawczej gruntów

6) odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wyników zgłoszonych prac geodezyjnych

4. Prowadzenie postępowań wyjaśniających w zakresie danych zasobu, w tym przygotowywanie materiałów w celu prowadzenia postępowań

5. Wykonywanie czynności związanych z weryfikacją danych ewidencji gruntów i budynków

6. Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji z zakresu prowadzonych spraw

7. Rejestrowanie wniosków wpływających do komórki organizacyjnej

8. Przygotowywanie akt i przekazywanie ich do archiwum zakładowego

9. Wysyłanie korespondencji

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie wyższe I stopnia, kierunek lub specjalność: prawo, nauki o administracji, geodezja i kartografia, geografia, gospodarka przestrzenna
  2. praca/praktyk/staż w administracji rządowej/samorządowej
  3. obywatelstwo polskie
  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  6. nieposzlakowana opinia

Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe II stopnia, kierunek lub specjalność: prawo, nauki o administracji, geodezja i kartografia, geografia, gospodarka przestrzenna
  2. znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych
  3. znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  4. umiejętność poprawnego redagowania pism
  5. umiejętność pracy w zespole i współpracy z ludźmi
  6. umiejętność obsługi komputera - pakietu Office, Internetu oraz urządzeń biurowych

Wymagane dokumenty

  1. Dane osobowe i zawodowe:
    • imię (imiona) i nazwisko,
    • data urodzenia,
    • dane kontaktowe,
    • wykształcenie,
    • kwalifikacje zawodowe,
    • doświadczenie zawodowe,
  2. List motywacyjny
  3. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, wykształcenie i kwalifikacje:

          możesz je załączyć lub przedstawić podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
          Jeśli dokumenty są w obcym języku, muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

      4. Dokument potwierdzający niepełnosprawność

          jeżeli chcesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.

      5. Wymagane oświadczenia:

         ○ Oświadczenia o treści:
             "Oświadczam, że:

  • posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych,
  • nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • cieszę się nieposzlakowaną opinią,
  • posiadam obywatelstwo polskie" (oświadczenie to jest konieczne tylko, jeśli obywatelstwo jest wymaganiem niezbędnym).

    ○ Jeśli chcesz podać dodatkowe informacje, inne niż te wymienione wyżej, musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Dołącz oświadczenie: "Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO."

     ○ Jeśli nie posiadasz obywatelstwa polskiego i jednocześnie oferta pracy tego nie wymaga, dołącz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego oraz oświadczenie:
       "Oświadczam, że posiadam:

  • obywatelstwo innego niż Polska państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • znajomość języka polskiego, potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej."

 Oznaczenie (" x" w checkbox) w elektronicznym formularzu w zakresie oświadczeń oraz wymaganych zgód jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Inne informacje:

Warunki pracy

  1. Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy.
  2. Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
  3. Oświetlenie stanowiska pracy jest naturalne i sztuczne.
  4. Praca z przewagą wysiłku umysłowego.
  5. Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem lcd.

Aplikację możesz złożyć

  1. Elektronicznie na stronie: bip.geopoz.poznan.pl (zakładka Oferty pracy - Oferty pracy bieżące).
  2. Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (adres na ePUAP: /geopoz/skrytka).
  3. Przesyłając e-mail na adres: geopoz@geopoz.poznan.pl
  4. Pocztą tradycyjną.
  5. Osobiście w siedzibie GEOPOZu, Sala Obsługi Klienta (I piętro).

         Oferty dostarczone po terminie nie będą brane pod uwagę - ważna jest data dostarczenia ich do GEOPOZu.

Informacje dodatkowe

  1. sprawdzimy, czy złożone oferty spełniają wymagania niezbędne i dodatkowe oraz czy zawierają wszystkie konieczne dokumenty i oświadczenia.
  2. odpowiedzi udzielimy tylko na wybrane oferty.
  3. oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. informację o wyniku naboru udostępnimy na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ oraz na tablicy ogłoszeń w GEOPOZie - Sala Obsługi Klienta w Poznaniu przy ul. Gronowej 20.
  5. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia jest niższy niż 6%, zatem pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów.

Sygnalista

Informujemy, że w ZGiKM GEOPOZ obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa oraz podejmowania działań następczych, która jest dostępna na stronie BIP w zakładce "Zgłoszenia naruszeń prawa (sygnaliści)".

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru 6_2024.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP w zakładce Oferty pracy - RODO w procesie rekrutacji.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Małgorzata Buszka
Data wytworzenia informacji: 2025-03-12 00:00
Opis zmian: Anonimizacja (Aktualizacja)
Opublikował(a): Małgorzata Buszka
Data i godzina publikacji: 2025-03-12 09:06
Treść zawiera dane osobowe: TAK
Termin planowanej weryfikacji: 2025-03-17 00:00:00.0