Oferta: stanowisko ds. administracyjnych
Data publikacji: 2007-01-17
Nr ref.: ZG- ZKS. 1110 - 2/07
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. administracyjnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-03-01
Zakres podstawowych czynności
Obsługa sekretariatu Pionu Z-cy Dyrektora ds. Służby Geodezyjnej i Kartograficznej - Kierownika MODGiKw szczególności:
-zapewnienie sprawnego przekazu informacji i efektywnej komunikacji wewnętrznej
- odbiór, wysyłka i dystrybucja korespondencji
- obsługa narad i spotkań
Wymagania obowiązkowe
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie zawodowe na stanowisku urzędniczym w jednostkach administracji publicznej lub na podobnym stanowisku
Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).
Umiejętność organizowania pracy własnej.
Komunikatywność.
Kultura osobista.
Odpowiedzialność.
Wymagania dodatkowe
Wykształcenie wyższe, kierunek geodezja i kartografia.
Wiedza w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego
Kursy i szkolenia związane z obsługą sekretariatu : profesjonalna obsługa klientów przez telefon, zarządzanie informacją poprzez sekretariat, efektywna komunikacja i obsługa klientów w sekretariacie.
Doświadczenie zawodowe w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
Wymagane dokumenty
1) CV2) list motywacyjny
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje
4) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU- STAN. DS. ADMINISTRACYJNYCH.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wprowadzono informację o wynikach naboru
Opublikował(a): Bożena Strzykała
Data i godzina publikacji: 2007-03-01 14:22