Oferta: stanowisko ds. administracyjnych

Data publikacji: 2007-01-17
Nr ref.: ZG- ZKS. 1110 - 2/07
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. administracyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-03-01

Zakres podstawowych czynności

Obsługa sekretariatu Pionu Z-cy Dyrektora ds. Służby Geodezyjnej i Kartograficznej - Kierownika MODGiKw szczególności:

-zapewnienie sprawnego przekazu informacji i efektywnej komunikacji wewnętrznej

- odbiór, wysyłka i dystrybucja korespondencji

- obsługa narad i spotkań

Wymagania obowiązkowe

Wykształcenie wyższe

Doświadczenie zawodowe na stanowisku urzędniczym w jednostkach administracji publicznej lub na podobnym stanowisku

Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).

Umiejętność organizowania pracy własnej.

Komunikatywność.

Kultura osobista.

Odpowiedzialność.

Wymagania dodatkowe

Wykształcenie wyższe, kierunek geodezja i kartografia.

Wiedza w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego

Kursy i szkolenia związane z obsługą sekretariatu : profesjonalna obsługa klientów przez telefon, zarządzanie informacją poprzez sekretariat, efektywna komunikacja i obsługa klientów w sekretariacie.

Doświadczenie zawodowe w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

Wymagane dokumenty

1) CV2) list motywacyjny

3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje

4) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU- STAN. DS. ADMINISTRACYJNYCH.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wprowadzono informację o wynikach naboru
Opublikował(a): Bożena Strzykała
Data i godzina publikacji: 2007-03-01 14:22