Oferta: stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej
Data publikacji: 2007-04-26
Nr ref.: ZG-ZKS.1110-15/07
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-06-04
Zakres podstawowych czynności
- Sprawna i efektywna obsługa kancelaryjna Zarządu, w szczególności: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, dekretowanie i dystrybucja pism oraz przesyłek, wysyłanie korespondencji, przyjmowanie i nadawanie faksów, obsługa poczty elektronicznej
- Udzielanie informacji interesantom w zakresie niezbędnym do prawidłowego złożenia wniosku/pisma
- Dystrybucja prasy i czasopism
- Przekazywanie komórkom organizacyjnym Zarządu informacji dotyczących zmiany danych kontrahenta
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie : średnie
- Ogólny staż pracy 1 rok, w tym min. półroczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy
- Praktyczna znajomość metod i technik sprawnej obsługi interesanta
- Znajomość obsługi komputera (Pakiet Office)
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe : administracja publiczna, organizacja i zarządzanie, nauki społeczne
- Roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
- Znajomość języka obcego (angielski, francuski bądź niemiecki) w stopniu min. podstawowym
- Znajomość zadań realizowanych przez ZGiKM GEOPOZ
Wymagane dokumenty
- CV
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2007-06-04 16:05