Oferta: stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej

Data publikacji: 2007-04-26
Nr ref.: ZG-ZKS.1110-15/07
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-06-04

Zakres podstawowych czynności

  • Sprawna i efektywna obsługa kancelaryjna Zarządu, w szczególności: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, dekretowanie i dystrybucja pism oraz przesyłek, wysyłanie korespondencji, przyjmowanie i nadawanie faksów, obsługa poczty elektronicznej
  • Udzielanie informacji interesantom w zakresie niezbędnym do prawidłowego złożenia wniosku/pisma
  • Dystrybucja prasy i czasopism
  • Przekazywanie komórkom organizacyjnym Zarządu informacji dotyczących zmiany danych kontrahenta

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie : średnie
  • Ogólny staż pracy 1 rok, w tym min. półroczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy
  • Praktyczna znajomość metod i technik sprawnej obsługi interesanta
  • Znajomość obsługi komputera (Pakiet Office)

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe : administracja publiczna, organizacja i zarządzanie, nauki społeczne
  • Roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • Znajomość języka obcego (angielski, francuski bądź niemiecki) w stopniu min. podstawowym
  • Znajomość zadań realizowanych przez ZGiKM GEOPOZ

Wymagane dokumenty

  • CV
  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2007-06-04 16:05