Oferta: stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej

Data publikacji: 2007-11-28
Nr ref.: ZG-ZKS.1110-33/07
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej
Informacje dodatkowe: Umowa na czas określony

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-01-18

Zakres podstawowych czynności

  • Sprawna i efektywna obsługa kancelaryjna Zarządu, w szczególności: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, dekretowanie i dystrybucja pism oraz przesyłek, wysyłanie korespondencji, przyjmowanie i nadawanie faksów, obsługa poczty elektronicznej.
  • Obsługa interesantów.
  • Dystrybucja prasy i czasopism.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie : średnie
  • Znajomość obsługi komputera (Pakiet Office)

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe : administracja publiczna, organizacja i zarządzanie, nauki społeczne.
  • Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • Znajomość języka obcego (angielski, francuski bądź niemiecki) w stopniu min. podstawowym
  • Znajomość zadań realizowanych przez ZGiKM GEOPOZ

Wymagane dokumenty

  • CV
  • List motywacyjny.
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe.
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru- nr ref 33.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Wprowadzenie Informacji o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Wiesława Chajec
Data i godzina publikacji: 2008-01-18 15:13