Oferta: stanowisko ds. obsługi klienta i informacji
Data publikacji: 2017-03-22
Nr ref.: ZG-ZKS.11001.5.2017
Jednostka: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Stanowisko: stanowisko ds. obsługi klienta i informacji
Informacje dodatkowe: umowa o pracę na zastępstwo - pełnna treść oferty dostępna pod adresem: https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-05-17
Zakres podstawowych czynności
- Zapewnienie obsługi kancelaryjnej poprzez:
- przyjmowanie, rejestrowanie, dystrybucję, rozliczanie, wysyłanie korespondencji i przesyłek;
- przyjmowanie i nadawanie faksów oraz obsługę poczty elektronicznej, Elektronicznej Skrzynki Podawczej, Elektronicznej Skrzynki Odbiorczej, obsługę formularzy elektronicznych itp.;
- dekretowanie korespondencji, zgodnie z dokonanymi ustaleniami.
- Obsługa klienta poprzez:
- udzielanie informacji, przyjmowanie podań, wniosków i pism w Sali Obsługi Klienta.
- Obsługa informacji telefonicznej ZGiKM GEOPOZ.
- Dystrybucja prasy i czasopism w ZGiKM GEOPOZ.
- Przekazywanie korespondencji wg właściwości.
Wymagania obowiązkowe
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie średnie.
- Staż pracy - 6 miesięcy.
- Dobra umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office).
- Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe - administracja publiczna, nauki społeczne, organizacja i zarządzanie.
- Udział w szkoleniach z zakresu: komunikacji, obsługi klienta.
- Staż pracy - 2 lata na takim samym lub podobnym stanowisku.
- Znajomość podstawowych zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego.
Wymagane dokumenty
- CV - imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
- Oświadczenie o:
- pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii.
- Kopie: świadectw pracy/dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy.
W przypadku składania aplikacji drogą elektroniczną - istnieje moŜliwość dołączenia dokumentów w formie załączników, bądź przedstawienia ich podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Zachęcamy do składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, tj. do wypełnienia wniosku on-line na naszej stronie internetowej
https://www.geopoz.pl/bip/index.php?t=200&id=195
Inne informacje:
Warunki pracy:
- Stanowisko pracy mieści się w wielokondygnacyjnym budynku wyposażonym w windy (windy przystosowane dla osób niepełnosprawnych).
- Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
- Przewaga wysiłku umysłowego.
- Podczas pracy wykorzystuje się komputer z monitorem LCD, obsługuje drukarkę, telefon, urządzenia wielofunkcyjne, korzysta z materiałów biurowych.
Informacje dodatkowe:
Wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych w naszej jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi co najmniej 6%.
Informacje uzupełniające:
Aplikacje przesyłane tradycyjną pocztą lub składane osobiście w kancelarii - Sali Obsługi Klienta, winny zawierać numer referencyjny. Decyduje dzień wpływu (dostarczenia) aplikacji do naszej jednostki. Podanie przez kandydata szerszego zakresu danych niż wymagane, wiąże się z koniecznością wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.geopoz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20.
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wyniku naboru
Informacja_o_wyniku_naboru_11001_5_2017.pdf
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Patrycja Lamprycht
Data i godzina publikacji: 2017-05-17 09:47